Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: smink
Läst 1479 ggr
tonååring
0

BILLIGT SMINK

Vill bara tipsa till alla tjejer om elf smink som är JÄTTE Billigt och bra!

Frakten kostar 41 kr men det är värt det eftersom sminket är billigt.

Själv har jag köpt smink därifrån och det tar ca 1 vecka tills man får det hem.

Gilla den här hemsidan på facebook: https://www.facebook.com/elfcosmeticsSE?fref=ts

Den behöver 20 likes innan en Stor suprise kommer, jag tror att det kommer vara 50% rabatt på allt smink så då blir det JÄÄÄTTE billigtSkrattar

Har ni köpt från elf? Vad tyckte ni?

JustMySelf
0

Har köpt några saker därifrån, vissa saker har varit bra, vissa helt okej och andra rätt dåliga.. Men produkterna jag har varit nöjd med är ju verkligen prisvärda!

Djurälskaren87
0

vad heter deras beställningssida?

kan ni rekommendera vad är produkter som är bra?

Jojaton
0

#2 eyeslipsface.co.uk Det mesta från deras Studio line är bra - speciellt studio blushes och borstarna. Annars är deras Eyelid primer sjukt bra! :) jag tittar på mycket recensioner och så på youtube innan jag beställer från elf, så vet man vad andra tycker om produkterna också!

Johanna - Instagram

JMax
0

Vissa produkter bra andra dåliga. Man får prova sig fram helt enkelt. Tror vi har recension på några av deras produkter här på sidan någonstans. Har för mig jag gillade nagellacket.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Nosen
0

Smink från Elf som jag använder varje dag:

- Mineral Infused Primer ca 60 kr

- Tinted Moisturiser ca 35 kr

- Mist & Set ca 35 kr

- Translucent Matte Powder ca 35 kr

- Blush ca 35 kr

- Eyebrow lifter & Filler ca 35 kr

- Earth & Water Mascara Duo ca 15 kr

Plus nagelack 15 kr styck, ögonskuggor för 15 kr m.m.

Älskar deras Studio Conditioning Lip Balm med solskydd för ca 35 kr

Handlar nästan bara elf nu för att det är så billigt och för att det faktiskt funkar. Det tar dock 4 veckor för mig att få leverans. Bor i västernorrland.

spacesheep
0

Jag älskar deras mineralfoundation! Det är den enda som verkligen fungerar bra för mig, och så otroligt billig 😃 Utöver den så gillar jag deras läppglans/läppstift, eyeliners, eyelid primer och nagellacken! Ögonskuggorna är sisådär tycker jag, inte så bra pigmentering. Med en bra primer fungerar de helt okej dock, så för priset är de riktigt värda :)

Liinddaaa
0

lightinthebox finns ännu billigare smink :)

tonååring
0

#7 Men tänk på att detta smink är inte djurtestat! ;)