Rocket Mascara - Meybelline?
Någon som testat den och vad tyckte ni i så fall? :) Funderar på att köpa den nämligen men det finns så många olika sorter så är osäker på vilken jag ska köpa. :)
Ha en trevlig dag!
Dålig, ögonfransarna klumpar lite o de blir för långa (på mig)
En av mina favoriter, använder den dagligen :) Jag tycker om borste väldig mycket men den är rätt stor. Man får upp väldigt mycket mascara men den klumpar ändå inte. Den är dock väldigt svår att applicera på underfransarna eftersom att borsten är väldigt tjock. Men den är helt klupfri för mig och den enda mascaran som kan tävla mot denna är Maybelline OnebyOne… (Min åsikt)| Rekommenderar den !
Okej, tack! :)
Ha en trevlig dag!
jag vet inte om jag bara fick hem en dålig eller om den vattenfasta är sådan men jag tyckte inte jag fick någon färg alls =( annars så separerade den bra och så. tog den först för att separera fransarna sedan tog jag en volym maskara på det =)
http://beautywithsofia.wordpress.com/
#4 Okej :) Vad synd :/
#2 Kan du berätta lite om OnebyOne? :) (Funderar på den med).
Ha en trevlig dag!
Jag har bara dåliga erfarenheter med Rocket mascaran. Testade den av min syster och tyckte den var jätte svår att applicera. Mina fransar blev ihop klumpade, kletiga (den typ torkade aldrig?), knäppt formade och den fäller (Dvs blir svart under ögonen). Borsten är stor och klumpig, jag gillar små och håriga borstar så man kommer åt alla småhår!
Nej tummen ner för den. Den enda bra "egenskapen" jag tycker att mascaran har är att den ger o r d e n t l i g t med svärta.
Min syster slängde också mascaran när hon läste att den innehöll farliga ämnen men jag har själv inte läste något om det (har inte ens undersökt saken) och kan därför inte ange några källor eller liknande för att bevisa påståendet.
Om du letar efter ny mascara så rekommenderar jag varmt Isadoras mascaror. Har aldrig varit missnöjd med en Isadora mascara - de separerar på ett underbart sätt, inga klumpar, jätte bra färg och helt otroliga borstar. Smala eller medium med massa små strån för att fånga upp alla ögonfransarna. Lätt att applicera och mascaran blir inte *hård* när den torkat utan mer följsam.
Just nu använder jag Isadora All Day Long Lash Mascara, den håller vad den lovar! :)
#6 Okej, vad synd. :/ Tack för dina synpunkter! :) Vad kostar den mascaran ungefär? :) Jag få ta och kolla upp den! :)
Ha en trevlig dag!
#7 Tror jag köpte den för 119kr på kicks. Men jag är medlem och tror det var någon kampanj. Skulle tippa på mellan 119-149kr.
#8 Åh, okej :)
Ha en trevlig dag!
jag har den det är min favvo mascara jag köpte den på kicks för 116.ps. det var rabatt
Den är helt okej, man får ganska långa och smala fransar. Jag vill ha dramatiska långa, tjocka fransar ju mer desto bättre. Om du vill ha också gillar dramatiska fransar och har korta och tunna fransar som mig rekommenderar jag http://www.kicks.se/maybelline/falsies-volumexpress-drama-p12203 :)
Ok, tack för alla tips! :)
Ha en trevlig dag!