längre och fler fransar
Hej någon som vet något bra knep eller någon bra produkt som gör att man får längre och fler fransar utan mascara? Tack på förhand :)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."
- Paul Walker
Finns ett ögonfransserium som bland annat Kicks säljer. "Eyelash conditioner" från Athena cosmetics, en silvrig "flaska" med blå kork. Den kostar runt 1000 lappen men är så otroligt prisvärd, jag har använt den i ca två månader nu men har tagit en paus för att ögonfransarna blev så oootroligt långa. Jag märkte att det funkade efter ca tre veckor, det brukar ta ca 3-5 veckor innan man märker skillnaden. Man applicerar den som en eyeliner vid fransroten innan man går och lägger sig och låte den verka över natten. Kan även nämna att sedan jag köpte den för två månader sedan har jag använt den varje kväll, inte behövt köpa någon ny och det är mer än halva flaskan kvar :). Mina ögonfransar blev otroligt mycket längre än innan, men även tätare så de ser ut att vara fler och starkare :) Jag är supernöjd och har rekommenderat den till typ alla ;P
Rätt dyr. Men det kanske är värt det…
#1 när du tar en paus, vad händer då? stannar ögonfransarna i den längden/tjockleken eller blir de kortare/tunnare? hur länge har du tagit paus? :)
De har stannat i längden och tjockleken, så de har hållt sig så fina som de blev när jag använde den. Nu har jag haft ett uppehåll på typ två veckor, men är det under en längre period så går de kanske tillbaka. :)
Bra tips! har använt motsvarande från Neulash (från innan de ändrade formuleringen). Märkte en liiiiten förbättring, men bara jag som ser den :-/
X-lash använder jag nu men har gått för lite tid för att se skillnad, men jag har hört från nästan alla att den funkar, kostar 300-400 kr
#6 X-lash verkar rätt bra såg att 69.996 rekommenderar den hehe :)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."
- Paul Walker