Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: smink
Läst 759 ggr
[Victoria93]
7

Känner mig söt utan smink!

Har inte använd smink sedan jag började universitetet, sedan början av september. Har börjat känna mig mycket sötare och har absolut inget dåligt självförtroende när jag inte har smink på mig.

Kan detta vara en vanesak? Min pojkvän säger att jag ser bra ut utan smink så det kan ju bidra.

Jag sminkade mig varje dag förut, även om jag bara skulle gå ut med hunden så detta är verkligen en förändring, så skönt att slippa ta tid till att sminka sig varje morgon och kunna sova lite extra istället! 😃

Pröva detta! Tror det är bra att kunna känna sig bekväm att gå osminkad någon/några dagar i veckan i alla fall! 🙂

Shelsy
2

Jag kan också känna mig sötare ibland när jag inte har smink och sen när jag sminkar mig kan jag känna mig väldigt ful.

mimåne
2

Jag känner mig också sötast när jag är osminkad, självförtroendet är allra högst när man kommer ut ur duschen eller kliver upp på morgonen. Med en söt frisyr :)

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Afturelding
0

Jag sminkar mig oftast bara när jag har föreläsning. Går en kurs som streamas, och då filmas vi till och från. Och ljuset är inte det mest förlåtande direkt, det är så illa att jag själv störs på det när jag tittar på föreläsningarna igen inför tentor 😃

Men annars går jag nästan alltid utan smink. Satsar på hud- och hårvård istället.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[_hsleiufhbtv]
1

Jag känner mig också betydligt mycket sötare utan smink, älskar naturliga utseenden :)

[rumelle]
0

Nej jag har så grovt och fult ansikte att jag ser ut som en man utan smink. Plus att jag har så ljusa ögonbryn att de inte syns osminkade. Inte för att jag blir söt med smink, men det känns iaf lite bättre.

modernatiderna
0

Bra att prova det ibland.

[JollyJustin]
0

Jag är alltid ful :P

Men ibland på kvällar/innan jag ska duscha gillar jag mitt face ^^

Gasoline
0

#5 känner precis likadant, det kunde varit jag som skrev det. #7 sluta säg dåliga saker om dig själv, du förtjänar bättre än så. Alla människor är vackra, på ett eller annat sätt, glöm inte det! @-}--

JMax
0

Jag kan gå osminkad till affären, stallet och så men inte till jobbet. Sommartid har jag bara mascara men helt utan känner jag mig naken. Har så ljusa ögonfransar att de inte syns.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!