Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etiketthår-frisyrer
Läst 636 ggr
Djurälskaren87
1

Behöver tips!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag skall på födelsedagsfest imorgon men vill ha tios på hur jag ska styla mitt hår? Har alltid haft långt hår men har nu kort och vet inte hur jag skdll fixa de. Kollat lite på wet looken kan den passa? Tips!:)

Djurälskaren87
0

En till

Djurälskaren87
1

Så:)

JMax
2

Du har så fint ansikte så kanske bara en stram toffs med allt hår vilket framhäver ansiktet ännu mer?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Josse5233
2

Antingen en stram tofs som JohannaMax säger eller kanske testa att locka det lite lätt? :) Väldigt fint hår! :)

Ha en trevlig dag! 

Djurälskaren87
6

Hade såhär :)

[erikam]
0

Du är otroligt vacker och ser ut att kunna rocka uppsatt hår riktigt bra! Jag gillar din frisyr, den var väldigt fin på mittenbilden tycker jag :)

leemland
0

Blev väldigt fint :) Synd att jag inte tittade in innan. Men till en annan gång så är HÄR en som lägger upp diverse prisyrer på YT :) Går själv efter hennes videos oftast :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

JMax
0

Jättefint!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Djurälskaren87
0

tack allihopa, kände mig fin i det och trivdes och det är de viktigaste men tar gärna emot fler tips till andra tillfällen:)

Charlott_
0

#5 Du får verkligen fram ditt ansikte så uppsättningar är något du kanske kan ha oftare :)