Vad är du extra nöjd med
Någon startade en tråd om vad man har för komplex - och då tänkta jag att det ju är ännu roligare att höra vad man är extra nöjd med.
Alla har vi väll något som vi är lite extra nödja med?
Så fram med det här… är det dina händer, din mun, ögon, ditt hår, benen, låren, armarna, rumpan, fötterna, ditt leende, öronen….

jag är nog mest nöjd med mina ögon… ja dom har jag ännu inte hittat något fel på ;)

Min amorsbåge
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Mina ögon tror jag de får bli
Mina ögon, min rumpa,mina läppar och helt klart min mage ;)
/Elin
Svår fråga… Det jag nog är minst missnöjd över är mina händer :)
Mage, rumpa och min mun, helt klart!

mage och rumpa här med, men tyvärr så har rumpan nästan försvunnit..

Jag är nöjd över min humor och att jag alltid försöker ställa upp för andra:)
Annars kroppsligt är jag nöjd över mina smala ben som passar i kortkort och höga klackar:)
Mina ögon, tror jag :P
/ Sara & Casper

Händerna - långa, smala fingrar.
Längden på mina ben - Långa =)

Helt klart magen!!! och så.. hihi.. vårtgårdarna.. ;o)

Skönt att vara nöjd över sin mage:)
Jag är ju opererad så jag får våäll inte räkna sådannt.
-Men visst är jag nöjd hur jag ser ut efter fött 2 barn det ska erkännas.
-Riktigt nöjd blir jag såklart när folk smörar och säger: - Du ljuger att du är 2 barnsmamma!
-Helt klart en milf, om jag skrytsamt får säga det själv
Medvänlighälsning det största egot som jorden vandrar i stilettklackar

Jag är väldigt nöjd med mitt hår, ögon, mina smala ben, min rumpa, min näsa och mina lagom stora öron…
mina ögon, mitt hår, mina kindben och markerade käke…
nu är jag ju höggravid så kroppen är ju lite svårt! Jag har nog varit rätt nöjd överlag med min kropp… men vi får se hur mkt man kan få ordning på sen.. jag kommer ju ha väntat tre barn!

Näää…? Kommer inte på något direkt. Förr sa jag hårfärgen, men jag har haft färgat så länge nu så jag minns nog inte ens vad jag har för färg. Reflekterar inte så mkt över hur jag ser ut, annat än på bild då jag alltid ser mysko ut. :-S

Helt klart käften ;) alltså läpparna.
Är också nöjd med händerna, magen, beina och… ja det var väl det.

Är väl mest nöjd med min rumpa. Så där lagomt putig…
Letade fram en bild från sommaren och tänkte på fullaste alvar lägga in den, men kom på- att jag faktiskt var naken, Hmm inte så passande kanske.
Men man ser bara rumpan

ögonen, munnen, näsan är väl rätt okej o rumpan me..

Magen och mina ögon, vaderna
#19 Jag tror inte det är någon som tar illa upp… 

Oj då…hmm
Min Mage, Min Rumpa och Mina Ögon. :)

För 2 årsen skulle jag säga min då vackra mage,den var jätte fin och smal,men idag*ingen komentar*
Men ja,ögonen isåfall=)

gillar väl inget direkt… men får nog bli håret isf ;) ganska tjockt och gillar färgen på det
Magen och ansiktet:)
Jag säger fötterna, det är det ända som jag någonsin varit nöjd med. Allt annat skulle jag kunna tänka mig att byta ut.
Jag är mest nöjd med hela mig, som helhet. Jag skulle inte fungera om jag gick runt och ogillade mig själv eller punkter på kroppen.
Allting passar bra, sitter där det ska och i rätt proportioner. Det jag är mest nöjd över ter sig olika från dag till dag.

ögon och mun
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Min personlighet
Ögonen och munnen!! :)

Ögonen och mina fräknar ;)
Jag vill också ha fräknar! det är så sött :)

23# läckra piercings!
jag är väl mest nöjd med… hm.. mina ögon är nog helt okej anatar jag :) mandelbruna, med lite gula inslag
Fräknar är jätte sött :)
Fast det får inte vara för mkt, utan lite lagom :)
/ Sara & Casper

jag har fräknar.. året om…. hatar dom. :/
haha jag har fräknar och är nöjd och glad med dem

mina ben, armar, ansiktet haha :P

#41 ja det är så fint:)

Jag har lagomt med fräknar och jag är nöjd med dom :) Man vänjer sig ;)
hmm. Ansiktet :P är fint tycker jag XD När jag inte har några jäkla finnar elr nåt :P
Och typ håret gillar jag..lite xP
jag e nog mest nöjd med mina ben….även ögonen

jag är faktiskt nöjd med hela mig själv. Inget direkt jag vill ändra på.
=D

jag är nöjd med mina ögon…

dreadsen är jag nöjd med iaf :)
jag e nog mest nöjd med min mage o rumpa =D
Näsan har jag fått många komplimanger för. Annars längden på ögonfransarna, mina former (även fast jag hatade dem i början av tonåren :P), rumpan, hårfärgen :)
jag tycker om min mun, den är stor och fyllig och jag får ofta komplimanger för den
Min rygg. Snygg och vältränad.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#57 hmm du har väl en alldeles vanlig näsa O_o

#59, jaså, tkr du? Haha, nää, men den e rätt bigg asså… :P
Ögonen tror jag..

Mina långa ben :] som jag tyvärr inte är duktig på att visa upp. Annars får det bli mina ögon, läppar & bröst ;] Magen var favorit förr, men ju äldre man blir ju kvinnligare blir man ^^

Hmmmm…. det enda xjag inte är nöjd med är ju min vikt. Men det jag är allra mest nöjd med är ögonen och håret =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
nöjd med det mesta ;)

mina ögonen

Jag gillar mina läppar och mina ögon, tror jag..
Jag är missnöjd över min vikt.
#13: Du skriver "Helt klart en milf, om jag skrytsamt får säga det själv"
MILF betyder väl Mother Id Like to F*ck. Är det verkligen passande att skriva sådär i ett forum? Eller menade du nånting annat med milf?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

eller, min midja kanske? jag är inte sådär jättesmal men ganska fin midja har jag.

#69 Du kan ju ha en jättefin midja utan att vara smal. :)

rätt nöjd över min kroppsform, rätt långa smala ben och tydlig timglasfigur(men är väldigt dålig på att framhäva och visa upp den), men rumpan sku gärna få va snäppet större^^

Det är gulligt med fräknar, ju. :'D
Mina hände roch naglar är jag mest nöjd med :) Och mina handleder ;P
Hanna
rygg, armar och ögon

Jag älskar mina ben :) långa o snygga tkr ja :)
Mina ögon och bröst.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Det enda jag är nöjd med är i princip mina ögonfransar, de är riktigt långa, mörka, täta och fylliga. Jag är faktist väldigt stolt över dem, även underfransarna är många och fylliga. Det lätt finaste på min kropp!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
min nipplepiercing. den är jag åtminstone mest stolt över ^^
/Anneli

#78 Hurredu, hela du är ju snygg! :)
Jag e oxå nöjd över mina naglar xD
och mina tänder, och mitt hår nu, och… hmm… mitt ansikte e väl la ok -.-

Mina händer och magen :)
Hmm..ja har nog inget som ja är nöjd över med min kropp, Ja önskar ja kunde få vara söt..Men icke då..ne ja ä ju inte vacker direkt å inget som man kan vara nöjd med.

#83 Alla är söta på olika sätt, även du.
Jag är då inte nöjd med nått på min kropp ska jag säga nått så ögonen eller håret men det är som tveksamt …
Jag är då inte nöjd med nått på min kropp ska jag säga nått så ögonen eller håret men det är som tveksamt …
Mina läppar och ögon, antagligen. Och smalben. :)
Ibland även mitt hår, om det gör som jag vill. Och mina bröst.. *skämmas* 

Inget bra på mig! Mina ögon har okej ögonfärg, men dom är smååååååååååååååååååå!

asså ögonen är små…
Jag vet inte vad som är bra.. Kommer inte på ngt, ögonen kanske…
Är mest nöjd med min näsa och mina ögon. Min mun är lite liten, men bra ändå. Brösten så gott som obefintliga, men hellre det än ett par som väger 15 kg och resulterar i ryggvärk. :-)

Såg den här tråden nyss ;P
Jag e mest nöjd med mina gröna ögon, mina läppar, mitt hår. Och i kroppen är jag nog nöjd med allt ;) .
/Sandra

Ögonen, spec eftersom det ena har en brun fäck.

Läckert med en fläck i ögat =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag är mest nöjd med att vara nöjd trots att jag inte kan komma på något att vara nöjd över - jo förresten, min positiva syn som trots allt tillåter mig att vara nöjd ändå.

#95, Word! 
Asså allvarligt kommer jag inte på något som jag är jättenöjd med, men jag ska väll få til lnågot iaf…
Mina ögon, gillar färgen och formen är nog ganska okej. :)
Nu är jag inte nöjd över mitt hår längre. :@ :''(
#98 Naae , så ska det jue inte va. Varför är du inte det då?
#99 jag kan göra en tråd ist o berätta xD :'(

Måste vara Ögon och mun:)

benen,ögonen,munnen typ :)
#100 Gör det!
Jag är nöjd med allt utom mina ben, de kunde varit smalare. Efter många års träning i skolåren så är de oproportionerligt tjocka tycker jag…
mina läppar å håret tror jag :P

ja vet inte vad ja är nöjd me xD, men lättare för mej o säga vad ja är missnöjd med, de är NÄSAN!!!!!!!!!!!! o läpparna tror ja .. fast näsan mest, typ de värsta ja vet xD , sen har ja mörka ringar, lr snarrare sträck unger ögonen, men de är ja vann vid xD,men ja täcker över dom så de är ingen som tänker på de , förutom ja,som vet att dom finns ndär när jaär oosminkad xD
på bilden syns de lite av mörka" ringarna" då ja hari nte täckt dom helt ^^

Lite sent ute.. Men jag är mest nöjd med min blonda hårfärg..