Miss Manga Mascara
Någon som provat miss Manga mascara? Vad tycker ni om den? Ger den bra volym? Vilken är eran favoritmascara?
Jag har inte provat Miss Manga, så den kan jag inte säga något om. Men mina favoritmascaror är iaf Maybelline Feather Look och Sensai's vattenfasta mascara. Den från Maybelline ger bra volym, längd och smular inte. Den från Sensai sitter jättebra och ger bra längd. Super om man vill ha mascara fast man kan bli blöt (typ på stranden eller om det regnar) eftersom den sitter så bra men ändå inte alls är svår att tvätta bort. :)
#2 tack för ditt svar, den från Maybelline lät ju bra, ska kolla på den när jag är på affären nästa gång :-D

Jag köpte miss manga nu i veckan och blev riktigt besviken… Den fungerade inte alls för mig eftersom den var väldigt blöt och kladdig, borsten får med sig för mycket, och den tyngde ner mina ögonfransar direkt även om jag böjde dem ordentligt innan. Kan hända att den fungerar bättre på andra sorters ögonfransar men det var ett big no no för mina!
#4 Där ser man, tack för att du delade med dig utav detta.
Jag funderar på att köpa Maybelline Feather Look enligt tips ovan, ska kolla efter den nästa gång jag ska köpa mascara.
När jag skrev inlägget trodde jag att min mascara snart var slut men den är fullt duglig fortfarande.

#4 Ja, jag hade verkligen förhoppningar på den men nja! Men som sagt, har du själv täta fransar som håller sig böjda så tror jag att resultatet skulle bli betydligt bättre!
Kan passa på att säga att jag har provat feather look också haha! Den tyckte jag om, älskar den serien, dock tyckte jag att borsten var lite opraktisk att måla underfransarna med, men det kan ha och göra med att mina underfransar är ganska glesa xD Annars rekommenderar jag den :)
#6 då ska jag absolut kolla efter den :-D
Det är den bästa mascaran jag haft! Får långa och mycket fina fransar, lätt att komma åt alla håll och samtidigt få långa fransar på direkten.
don't let anyone destroy your happiness 
har haft den i nån vecka… lite sisådär. inte dålig inte den bästa :)
Du kanske tycker att jag drömmer? Jag som inte ens kan sova...
Jag har inte, men min kompi har. Hon har jättekorta fransar så ja.
Man ser bara små svarta ögonfransar, så den är int epå på henne.
Jag får skiiiitlångafransar av alla mascaror :(
#10 Lyckliga dig:). Det är det alla vill ha.
Va!? Nej! Jag passar inte i så långa ögonfransar så jag ser ful ut mascara :( Det ör som att ha på sig lösögonfransar o det ser inte så fint ut på barn som jag
Var då naturligt vacker/söt utan smink 😉. När du har blivit lite äldre, så kanske du har ändrat smak och tycke.
Nej jag är ful så ja.. Funkar varken i smink eller ej.
Tack ialafall :P
Nu är det inte så att jag vet hur du ser ut bakom skärmen men du ska veta att du är vacker oavsett vilken kroppstyp du har & smink passar alla, det är bara hur de sminkar sig som avgör resultatet.
Lär dig acceptera en komplimang! 😃
don't let anyone destroy your happiness 
Tack, vill inte förstöra tråden med OT
Dock har flera kallad mig tjockis,fetto,gris,ful m.m men vem bryr sig….
#16 Det blev jag också kallad i många år, men nu, vid 21 års ålder, har jag lärt mig älska mig själv. 😉 Det kommer du också göra, nån gång. ❤️
OtS; Jag har Miss Manga och jag älskar den, tycker den är helbra. 😃
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Jag älskar Loreal false lash mascara :)