Urban Decay naked 2 palette
Är det någon här som vet vart man kan köpa Urban Decay naked 2 palette på en svensk hemsida? Har alltid problem med att beställa från engelska/andra utländska sidor, köpet går inte igenom. Vet inte om det beror på att jag har ett Ä i min adress eller vad det annars skulle kunna vara, men det går inte iallafall.
Därför undrar jag om ni vet en svensk hemsida som säljer Urban Decay naked 2 paletten? Har googlat men inte hittat något vettigt.
Om ni vet någon, skriv gärna till svar så fort som möjligt.
Tack på förhand! 🙂🌺
Skriv gärna om ni vet vart man kan köpa Wet n Wild ögonskuggspalett i färgen Walking on Eggshells (på internet alltså) 😊
Har du testat att byta ut Ä mot A ? Så länge du har rätt postnummer kommer det fram i alla fall :P
Det är nog större risk att de har med din betalning att göra, oftast där jag själv brukar få problem i alla fall :P
Kan tyvärr inte hjälpa dig med hemsidor.
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#3 Testade det på en sida, tror att det var från Victoria's Secret jag skulle beställa från då. Bytte alltså ut Ä mot A men ändå fungerade det inte.
#2 Tack! :)