vänligt smink?
Jag har under tonåren varit mycket lidande av akne, har en mycket krånglig problemhy. känslig som bara den! Under denna period vågade jag inte använda produkter på huden alls, ville ju inte göra den värre.
Nu har den hållit sig stabil under ca 2 år och det är ytterst sällan det ploppar upp en finne. Känner mig mer än redo att ta steget vidare med foundation osv..
Vilka produkter är det bra att lägga som bas på en känslig hy?
Medarbetare på akvariefisk ifokus

Tycker du ska gå till ett ställe som säljer flera olika märken typ Kicks eller Åhléns och be dem om hjälp. Då kan du få testa olika märken.
Jag har ganska känslig hy och trivs med Make up stores produkter, Emma S, BB creme från Clarins m.m
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Har inte möjlighet att gå på någon av dessa två butiker, skulle gärna vilja kunna beställa via nätet.
Tikei.se har mineralfoundation i puderform som jag inte har några problem med, får finnar av typ alla flytande foundations 🙂
Tipsar också om Tikei. Väldigt snälla produkter. 🙂

Hos Tikei kan du beställa små prover så då slipper du lägga ut så mycket pengar om du inte tål dem.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Oj så bra att man kan beställa prover! ska genast gå in på hemsidan och titta runt där. tack!