Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 328 ggr
[Älskamig]
0

Kornigt läppglans

Hej,

Köpte ett läppglans i Ullared idag. När jag hade haft det på mig i några sekunder bara, så blev det torrt och kornigt. Det måste ha varit torrt och gammalt väl? 
Det var av märket "Wet N Wild" och eftersom det var så pass bra inpackat, hade jag tippat på att det skulle vara i bättre kvalité. Hade jag inte bott så långt ifrån, hade jag åkt tillbaka och lämnat det.

[rumelle]
0

Om det var på Gekås du köpte det och om det var väldigt billigt så skulle det mycket väl kunna vara andrasortering. Har märkt att de mascaror jag köpt där alltid har haft en något krokig borste, vilket jag aldrig har märkt av om jag köpt någon annanstans.

[Älskamig]
0

#1: Krokig borste har jag då aldrig märkt. Möjligtvis lite böjd kanske, men inte mer än så…

Men okej… Har alltid lyckats få någorlunda bra smink för pengarna de tidiga gångerna jag har vart där.. Men får väl bli att gå ner på apoteket och köpa sig ett Max factor eller nått.. ;)

JMax
0

Låter som andrasortering eller att det har varit ute i kylan, minusgrader, för länge. Då kan de bli lite konstiga.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!