Pussycat doll
Sitter som klistrad och undrar varje vecka vem som ska bli nästa pussycat doll.
-Några mer som älskar 3:ans tjej kväll på onsdagar?

NEJ! Anastacia blev utröstad!!!!
Jag brukar kolla på det om jag är hemma :)

Jag tycker att det e skit kul, de e så duktiga o snygga:)
Ja dom är riktigt duktiga, jag hejar på den lite kortare med långt mörkt hår.

Hi hi jag med, hon som hade gått ner mkt i vikt
Oj det visste jag inte att hon hade. Hon sjunger väldigt bra

Hon verkar minst divig oxå, så söt och gullig att jag hoppas att det går bra för henne.

Det är riktigt underhållande PCD.
Hoppas också på den korta mörkhåriga.
Kollar på alla program i Girlylicious. : )

Jag tittar inte på sånt. Trams, enligt mig.

Tyvärr så har jag redan fått reda på vem som kommer att vinna… lite tråkigt då, men jag kollar iaf :)
Jag tycker det är kul när dom bråkar:D
Helena
Vad e det för nåt -.-'
försöker kolla på det,men missar det alltid typ :(

Jag älskar det, haha! Heja Asia :)

Hejar alla på asia här, eller?
Jag kollar på det. det är underhållande men lite vär porrigt tycker jag :P men det skoj.
Jag hejar på hon med svart långt hår. Hon är sötast. men jag tror att hon den där tjejen som jämt är så rolig över vad hennes föräldrar ska tycka kommer vinna :P
Har nyss kollat på Men in trees reprisen och såg att Pussycat doll reprisen går ikväll också :)
Nu vet jag vad hon heter som jag hejar på, Chelsea.

#15 Nä aldrig hon är värsta divan ju!

jag hittade en hemsida där det stod "winner" under en av bilderna på tjejerna. Brukar inte följa programmet, har de redan utsett en vinnare?

ja det har de nog redan gjort, sverige får alltid köpa pogrammen försent.
Ps avslöja inget bara;)

Jag var tvungen att söka på google så nu vet jag med vem som vann. Men jag tänker fortsätta att kolla på rogrammet ändå.
: D
#22 Hahaha jag gjorde samma sak :)
Jag med!!! XD
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Hihi! :D

#19 Nja, alla verkar vara divor där, så..
De värsta är ju lätt hon Melissa som är så himla elak och så Asia! Blääääää!
Chelsea och Melissa som oroar sig föräldrarna är ju bara söta så nån av dom borde vinna, tycker jag.

Jag tittar ockå - för dottern började titta. Och jag gillar inte heller Aisa. Är det inte hon som har barn också? Har lite svårt att förstå att någon som har barn kunde välja att ens vara med och vilja bli en i gruppen. För hur ska man sen ha tid med sitt barns uppväxt?

#29 Hörru!!! Tyst med dig!
Det finns ju de som inte vet än och som inte vill veta! ; )
#29: Fett dålig stil att berätta vem som vann ju. nu är det ju ingen ide att kolla vidare. ledsen jag blev nu :(

Ja, men det hela är ändå dåligt, Lotta. Så varför kolla vidare?
#28: Precis, det är hon som har barn. Fattar verkligen inte hur hon tänkt när hon ställde upp i tävlingen?
#29: Sådär får man ju verkligen inte göra!! Hoppas någon tar bort inlägget illa kvick innan så många sett det :/ ..
#32: Haha. jag vet att det är dåligt.
Men det är faktiskt ganska kul ändå. Man kan sitta och skratta åt dom lite.
VA!? vad skrev jag för fel? jag googla precis som ni, fick fram den som vann och skrev "usch, hon skulle inte vunnit"? .. nu hänger jag verkligen inte med, sa inte något namn öht.
men hacka ni bara?:S
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag hejar på Chelsea. Hatar Asia! Melissa R är rätt bra hon med.

#34 Jaha, på det sättet.

Haha, ja trodde inte att någon kollade på det där?
KLart man kollar. Kul att se på sångerskor och dansare ju.
#35: Jag hade inte googlat. Man vill ju följa det på tv ju. Man vill ju inte vem som vinnner innan jue…… :(
Men skrev hon vem som vann?

De där programmen går för sent för mig… orkar inte sitta o titta så sent på tv.
40: neeh, men många andra hade också googlat. Står ju t om de längre upp i tråden. jag gjorde precis som dom. Och de är väl upp till alla om dom vill veta eller inte. jag ville de så jag kolla.. Skrev aldrig något namn av något slag. Skrev som sagt bara "usch, hon borde inte vunnit" de är väl bara tjejer i pussycatdolls? så de avslöjar väl ingenting, eller? :P
Nej. Det är ju sen upp till var och en om de VILL googla eller inte :) Självkontroll kallas de ;)
#43: ja du skrev vem som vann. :(
#43: Jo du skrev vem som vann. Eller så skrev du bara väldigt, väldigt olägligt. Man bör väl inte skriva i tråden hur du skrev eftersom då kommer ju alla få veta vem som vann!
Jag skrev EXAKT "usch, hon skulle inte ha vunnit" Och ingen som helst kan säga emot de.. jag sa inget namn öht! Så nu kan ni ta och hålla de för er själva.. Ni har INGENTING att hacka på. Jag skrev INTE vem som vann.. va fan är de me er!? Den här sidan är ju så otroligt rolig. man kan inte skriva nånting utan att någon ska tycka de är fel! Helt otroliga är ni!
Ni som påstår att hon skrev vem som vann kan ju skriva precis vad hon skrev!!!
Jag tror på dig Lis1 :P
#47: Du skrev typ.
"….. Är en bitch. urs hon skulle inte ha vunnit." Eller typ "Jag tycker inte om ……. urs hon skulle inte ha vunnit"
Det är jag säker på att du gjorde. Jag läste ju det för tusan.
Har inte googlat på vem som kommer vinna eller någonting men vet det ändå eftersom jag läste det i ditt inlägg Lis1.
Och varför tror du dom tog bort ditt inlägg om det inte stod med något namn???
Om du inte hade skrivit namnet eller på något sätt avslöjat vem som vann så borde ju inlägget finnas kvar. Inte sant?
Hon sa inte vem det var, för jag vet inte det, och jag har läst.
Helena

#49 Hon skrev inget namn, jag såg hennes inlägg. Men eftersom det bara stod "usch hon borde inte ha vunnit" så antog du kanske att det handlade om tjejen de pratade om innan hon skrev det, så att hon liksom svarade på deras inlägg?
#51: Som jag minns det stod iaf namnet där. Men det är möjligt att jag minns fel.
Att dom pratade om en tjej och sen sa Lis1 "urs hon borde inte vunnit". Okej. Inget namn men rätt avslöjande ändå. Men men. Det spelar ingen roll ändå. Nu vet jag vem som kommer vinna och det suger.
Men den som tog bort inlägget kan ju fortfande se det så den kan ju säga om namnet står där eller inte.
Namnet står inte. Lis1 skiver som hon skrev i det borttagna inlägget. Tråkigt att det blev som det blev. Men idag är det väl sista avsnittet, så då får alla veta vem som vinner.
Sofie Medarbetare
Nej, det är ett avsnitt till. Och GUD VAD KÖNT att melissa åkte ut!
Jaa. herregud! vad är de med folk. Tack till dom som håller med om att jag inte skrev namnet. För de gjorde jag inte.. som jag sagt 411 ggr så skrev jag exakt "usch, HON borde inte vunnit" Om någon relatera till ett tidigare inlägg var de verkligen inte meningen. Som jag sa googla jag som andra hade gjort. Jag får göra precis som jag själv vill. Och VARFÖR skulle jag ljuga om att inte skriva namnet? så absurt!
Som Paronskrutten skrev så vet inte hon vem som vann fast hon läst alla inlägg. Så mitt fel är de då inte att du vet om de nu Lotta!
dessutom skulle jag aldrig skriva bitch om någon, kan jag ju tillägga. Men du var ju så hiiimla säker. Nu vet du ju motsattsen iaf!
Lis1: Hon googlade väl själv, sen blev hon sur för att hon inte höll sig och nu behöver hon en syndabock ;)
#56: Nu måste jag berätta det som jag, Lotta, E_hjo och säkert fler till tolkade det.
Det kommer säkert bli alldeles för tydligt så om det är för avslöjande får någon ta bort det här inlägget.
Om någon skriver "vinnaren, vinnaren, vinnaren, vinnaren, vinnaren" och ett helt inlägg om en viss person, och sen skriver du direkt under
"Usch, hon borde inte vunnit".
Då stod namnet överallt i inlägget över, och under skriver du att hon inte borde vunnit? Jag och många fler tolkade det som att du direkt avslöjade det, men då gjorde du det alltså inte med flit. Men isf skrev du ditt inlägg på en väldigt, väldigt olämplig plats.
#57: Och vad vet du om det? Tror inte direkt du känner henne så bra att du vet precis vad hon gjorde, eller?
Hon förstod direkt vem som vann av den anledningen jag skrev ovan. Det kan jag säga med säkerhet då det är min syster.
#55: Okej du skrev tydligen inte namnet men du skrev ditt inlägg på en jävligt olämplig plats.
Först snackar dom om en tjej. Snackar skit om henne i typ 10 inlägg och sen skriver du att "urs hon borde inte vunnit". Du svarade kanske inte på något inlägg men det var ju jävligt osmidigt gjort att skriva inlägget precis där..
Jag har inte googlat på vinnaren. Kommer inte att göra det. Eftersom jag inte är hundra på vem som vinner. Hoppas inte den tjejen som du avslöjade ska vinna vinner. Jag kan ju inte vara hundra på det.
Men det spelar ingen roll nu. Nu är vinnaren mer eller mindre avslöjad och det finns inget du kan göra för att ta tillbaka det du skrev…
OM du läser hela tråden lilla vän!! så kan du se att jag inte har skrivit något mer än tråden som togs bort? De ENDA jag skrev var just "usch, hon borde inte ha vunnit" Ni kanske tog de så att jag svarade på inlägget innan, men de var inte min tanke. Förstår inte riktigt varför ni så desperat vill trycka ner någon som uppenbarligen inte har sagt namnet eller avslöjat något. Isf var de väl mer erat eget fel om ni tolkade de på något visst sätt. jag kan aldrig styra hur folk tolkar olika saker.
Först är ni helt säkra på att jag skrev namnet och sen när ni får fakta om att jag inte gjorde de så måste ni absolut komma med något annat. Så patetiskt helt enkelt!
Sluta ljug nu för de klär ingen specielt bra. Och neeh, jag kan inte ta tillbaka de jag sa. Jag ångrar de inte heller.. eftersom jag inte sa något avslöjande öht.
Tack och hej:)
Det hade ingenting med inläggen ovanför att göra överhuvudtag. Hon har har bannemig rätt att skriva vad hon tycker. Sen att ni ska tramsa tråden sönder och samman är ert prob. Känns som ni kanske skulle börja prioritera saker här i livet.
Poängen är att hon inte på något vis antydde vem som vann. Att ni sen lägger ihop hennes inlägg med andra är ert prob!
Nu kan de väl räcka. Ni är som hönor som hackar!
Och ett litet tillägg.. fortfarande vet inte paronskrutten vem som vinner. Och hon HAR läst mitt inlägg också? därav ännu tydligare så är de NI som tolkat de på något visst sätt.
Jag är inte specielt långsint av mig, så droppa de här ärligt talat. De finns inget mer att säga. Ni är era egna misstag.
#64: Okej jag förstår att det inte alls var meningen att avslöja något. Men nu råkade du göra det.
Om tio inlägg innan handlar om en tjej och sen skriver du att HON borde inte vunnit så tar i alla fall jag det som att du menar henne dom pratade om.
Men du kanske inte gjorde det. Det får vi se i finalen nästa vekca.
Jag vill inte trycka ner dig eller något sånt. Tycker bara att ditt inlägg var en aning avslöjande och osmidigt. Men det är okej. Det spelar ju ingen roll.
Amen HUR kan det vara avslöjande då hon inte menade personen i andra inlägg? HALLÅ? Avslöjande är om det hade handlat om personen det stod om i andra inlägg, NU GJORDE DET INTE DE!!!
detta är ingen jäkla kärnfysik vi snackar om!
#66: Okej. men jag fattade det som att det handlade om henne.
Men BRA. Då gjorde det alltså inte det? Då vet jag vem som INTE kommer vinna i alla fall :D jag hejade absolut inte på henne så det är ju super.
Vi får la se :) Jag håller på chelsea iaf
Kom igen, det är bara en halvdålig serie… Bråka inte :) Vi vet vem som vinner men spela roll! Jag googlade fram mitt så jag ville ju veta.

Grattis till småbarnsmamman Asia!

Jaaaa. Jag tycker faktsikt att hon är värd det. : )
Ja, jag har ändrat åsikt och gillar faktiskt Asia nu. Fast jag ville ändå att Chelsea skulle vunnit.
Tyckte hon var värd det, men samtidigt tycker jag synd om henne, hon kommer sakna sin dotter så mycket när hon är på turne,
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
Tycker mer synd om dotter. Asia lär väl inte ha tid för henne nu. Undrar hur hon tänk sig det hela.
Hon får väl ta med henne. Förstår inte riktigt heller hur hon tänkt. Hon tänkte väl mer på pengarna. Vill ge sin dotter ett rikt liv.
#75: Säkert att hon kan släpa med ungen överallt? Visst att man vill ge sin dotter ett rikt liv men hur mycket är det värt när hon aldrig får träffa sin mamma?
Vet inte hur dom försöker lösa det där men kan tänka mig att tiden blir mycket knapp och ungen får ha barnvakt i stort sett hela tiden och flängas runt en del, om hon nu inte kan lämnas hemma med sin mormor. Men vet som sagt inte hur dom löst det. Men tror det kommer bli svårt.
Ja, lätt lär det inte bli. Men det visste Asia säkerligen från början. Hon planerar väl att jobba några år och sedan vara med sin dotter med en massa money.
Finns ju fler som har med sina barn på turneerna.
Det är väl jättebra att Asia vann. Då kan hon försörja sin dotter, tror inte hon skiter i sin dotter bara för att hon är med i ett band. Utan hon gjorde det ju för henne.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

haha nu är det över hejjade stenhårt på mellisa.s hette hon så blandar alltid ihop mellisa . r och s hejjade på henne som kom 2:A

haha nu är det över hejjade stenhårt på mellisa.s hette hon så blandar alltid ihop mellisa . r och s hejjade på henne som kom 2:A