Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 4153 ggr
madeleine96
0

Tips på sminkmärken?

Hejhej! Jag undrar om någon har några tips på sminkmärken som det inte finns mycket utav här i Sverige. Som tillexempel covergirl, physicians formula och almay? Någon som testat eller vet hur de är? :)

Nathalie-G
0

Sleek har grymma ögonskuggor, Revlon har läppstift och foundation som är väldigt populära, båda är såkallade drugstore-brands. Jag har Revlon Colorstay, den finns för både fet hy och torr hy, jag är jättenöjd med den! Sitter bra och täcker bra.

JossiMelon
0

TiKei Det är ett svenskt märke. Men säljs bara online på deras egen hemsida. Det är mineralsmink med bra ingredienser för den som är rädd om sin hy. Täcker bra men ger endå en väldigt naturlig finish. 

LilyLolo Är ett brittiskt märke som säljer mineralsmink. Ungefär samma som Tikei men kan ha lite fler ögonskuggefärger att välja mellan. 

🙂

fuckmybrain
0

Säger också Tikei. Enda mineral foundation eller foundation över huvudtaget som jag kan använda utan att få en massa små plitor. Och sjukt bra priser ocg lätt att hitta nyans med deras provburkar som kostar 10 kr styck.

JMax
0

Håller med, Tikei är riktigt bra och jag gillar att de har provburkarna.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Anna
0

Slår också ett slag för Tikei, har både foundation och concealer därifrån som jag älskar och aldrig går ifrån.

Bourjois har grymma flytande foundations om du inte gillar mineralfoundation. Enda flytande foundationen jag använder till min problemhy.

NYX gillar jag också, ett bra budgetmärke. Särskilt förtjust i deras blushes! 

Urban Decay har grymma produkter, bl.a sina kända ögonskuggspaletter Naked och Naked2. Gillar även deras ögonskuggsprimer.

Too Faced, Stila, Smashbox, Benefit och Bobbi Brown har jag också bara positiva erfarenheter från. Samma med NARS och MAC, som är lite dyrare.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

tonååring
0

#1 Vart kan man köpa revlon?:)

Lina Strindlund
1

varför vill du ha udda grejer? varför inte köra på body shop, a´vera eller lush? 💋 djurvänliga och härliga!

Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

melissajuhlin
0

Isadora älskar jag!

JustMySelf
0

#8 Det finns ju överallt i Sverige? TS ville ha något ovanligt.

Lina Strindlund
0

Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Sofiatinnert
0

wet n wild e grymt bra på ögonskugger i alla fall =)

http://beautywithsofia.wordpress.com/