Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 1943 ggr
Karmatarerskanise
0

Finns det fler som inte använder:

Är det bara jag som inte använder, balsam, plattång, fön och locktång? Ingen massa spray o dyl heller.

minja
0

Hej. Jag använder bara schampo och balsam.

paronskrutten
0

använder balsam bara om det behövs, men jag kan ha i lite mousse nån gåmg i månan om jag vill vara fin i håret

Helena

Eve
0

heheh.. jag använder bara schampoo, balsam, inpackning, värmespray, plattång, locktång, mousse, lera och spray ^^

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

paronskrutten
0

lera?!

Helena

Eve
0

paronskrutten - mm, hårlera.. perfekt när man ska forma det, det är typ som wax :P

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

paronskrutten
0

^^ Har jag aldrig hört talas om innan:P

Helena

Lotta_A
0

Jag använder inte det.

AliceL
0

Jag använder bara schampo, balsam, spray, mousse, fön, locktång/plattång (A) XD

Tina-A
0

Schampo och balsam. Inget annat konstigt grejs..!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Keligast
0

Jag använder bara Schampo, balsam, hår-spray, mouse ibland :)

E_hjo
0

Jag använder bara Shampo och spray.  : )

AnneN
0

Jag använder bara shampo och balsam vill inte förstöra håret med en massa onödiga saker

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Liss
0

Har bara shampo och ibland när jag fixar till de använder jag plattången.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Struten
0

andvänder inte balsam, har hänt att jag gjort det nångång när jag orkat, annars inte, sen andvänder jag lite moss, spray, vax, mm beroende på vad jag orkar göra med håret på morgonen^^

Anna
0

Schampo, ibland balsam, fönar ibland, sprayar ibland ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Stravaganza
0

Schampo och balsam ibland. Inget annat.

amandahandersson
0

Jag använder för det mesta bara schampo, ibland balsam..
Gele, spray och vax och sådant gör mitt hår extremt fettigt!
Plattång behövs inte, mitt hår är skitplatt, och locktång.. Nee, he tar sånt tid och lockarna blir platta på en sekund, och om jag spraya dom bli dom fula.

Jag borstar inte heller mitt hår allt för ofta. För jag vill ha "knullrufs" looken ^^ Borstar bara ut  värsta riset när det behövs.

Murre_Uddiz
0

jag använder shampoo, balsam, plattång, spray

bubbelbubbel
0

sällan balsam, sällan plattång, och nästintill aldrig spray, mousse eller nått sånt.

Kickeree
0

Schampoo och balsam, ingen mer inpackning i mitt hår, trodde det skulle bli "lent" som med balsam, har inte haft sååå svårt med knutor som jag hade då.. Fot i munnnen

Boode
0

använder bara shampoo

Karkkainen
0

Jag använder väll schampo, balsam, plattång och hårspray. Lite lagom sådär :)

Karkkainen
0

Jag använder väll schampo, balsam, plattång och hårspray. Lite lagom sådär :)

Titti
0

Jag måste använda balsam, annars ser mitt hår ut som ett kråkbo när det torkat - och så går det inte att borsta heller utan att det luggas.

gele och/eller skum använder jag bara om jag ska på fest.

wewwa
0

Shampoo, balsam, spray (ibland) och fön (ibland)…

Pudding
0

Jag använder aldrig balsam till mitt hår. Jag har ängla/babyhår och balsam tynger ned mitt hår så att det blir väldigt platt och "livlöst/tråkigt". De få gångerna jag har haft balsam i mitt hår är när jag haft permanentat hår och det har jag inte haft sedan slutet av  1980-talet. Men dock använder jag mig av hårinpackning emellanåt och hårinpackningen gör jag själv.

Neeevis
0

jag använder shampo och balsam, eftersom balsam ger håret det d behöver är det viktigt för håret, plus om man har långt hår som jag är det lättare att kamma ut.  sen hårinpackningar i bland för att det ska bli fint och vårdat. om jag ska på fest eller något kan det hända att jag använder vax för mer volym och busit hår.. annas Nix

sezierra
0

Jag kör på hela kittet när jag engagerar mig, är det bara för att vara hemma är det shampo och balsam som gäller och inpackning…annars ser jag nästan ut som ett troll.

CarolineO
0

Schampoo bara… ibland balsam, men inte så ofta. Behövs inte till mitt hår…   Plattång använder jag ca 1g varannan månad, hårfön något oftare…

sofie
0

Använder bara schampo, ibland skum och hårspray och krustång. Men väldigt sällan spray och skum. Fön ibland om jag inte hinner låta det självtorka.

blombuketten
0

Bara schampo. Någon gång emellanåt lite balsam, annars ingenting. Är alldeles för lat.

Abico
0

Jag hatar balsam ;P Fy, håret blir alldeles slemmigt å blä *rysa*
Men jag fick en flaska balsam spray av min frisör istället, och det funkar bättre ^^ Så brukar jag ha saltvatten spray i (som inte funkar så bra på mitt dumma hår) och spraya luggen så den ligger still.

Hanna 

Neeevis
0

asså läser att många inte använder balsam! varför då? schampot "förstör" håret och Balsamet "återställer" det! håret behöver fetterna eller hur man ska förklara!

Abico
0

#33 - Balsam är äckligt ;P Men visst, jag andvänder balsam någon gång om året ^^'

Hanna 

Neeevis
0

#34 d handlar väll inte om det är äckligt, visst det är upp till dig men håret mår bra och behöver det, plus man får  fin glans i håret och det gör så håret ser fräsht ut och inte tort som det kan bli av bara shampo! :) men d är upp till person till person

Abico
0

#35 - Jag har inget emot balsam i sig så, men det är att det blir så slajmigt när man har i det ^^' Men jag får väl tvångs andvända det vid nästa dusch, faktum är att mitt hår är grymt torrt.

Hanna 

paronskrutten
0

Använd ett bra balsam då, jag har Herbal Eccences med björnbär, mango och avokado som är underbart bra:)

Helena

Mangis
0

Det händer att jag, inför fest, fixar håret med vax och kanske fönar och/eller plattar det. Extremt sällan hårspray. Men balsam klarar jag mig inte utan!

SarahPeace
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jaaaa har öh  , Schammppooo,balllllssaam, nått skyddande sak, och inpacking ilbnad,hårspray, sen platttång och iblnad lock : P

Abico
0

Jag har köpt balsam idag ;P *Hanna duktig*

Hanna 

Neeevis
0

#40 asså du kan ju skippa balsamet , men då får du köpa sån hårinpackning och göra det någon gång i veckan, håret mår jätte bra av det så slipper du ha tort hår =)

Abico
0

#41 - Jaha ;P Jag ska överväga saken. Just nu är jag typ luspank, så då får man fjäska med mamma först isf. ^^'

Hanna 

NinaToy
0

Shampoo, balsam, spray (ibland) och plattång (ibland)…

#25# Snodde ditt inlägg ^^

[tiiia]
0

använder vanligtvis bara schampo o balsam. Men om jag ska ut så använder jag platttång och lite spray. Men det är inte så ofta.

felicia93
0

jag andvänder inte massor grejs i håret under sommaren. Men när skolan börjar så kört jag hårt igen XD

Sillen
0

Utan balsam i mitt hår blir det som svinto typ.
Använder plattången alldeles för mycket och ofta, men hatar mina lockar så då går jag hellre med slitet rakt hår.
Älskar lockar på alla andra, men jag ser ut som ett troll i mina :)

Lizzan
0

Jag använder bara shampoo och balsam

LinneaG
0

beror på, använder alltid schampo o balsam, plattar ibland men inte speciellt ofta, har rätt platt hår.

Asagard
0

Använder bara shampo och balsam. Har förstört mitt hår av alla hårprodukter, så nu är det "light" som gäller…

Tixy
0

Använder bara schampo, av den enkla anledningen att mitt hår blir helknas om jag använder nå mer. :)

yoanna
0

jag använder bara schampo, balsam  & fön. :)

AnnaJohansson
0

Jag använder bara: Shampo, Balsam, Inpackning, Spray, Mousse, hårfön, plattång.. (A)

Linda
0

Hmmm varför inte använda saker man blir vacker av.

-Att vara snygg är knappast en dygd;)

Stravaganza
0

#53 Som vad då?

davidia
0

jag använder bara schampo och balsam.skulle jag inte använda balsam så kan jag inte borsta det.och jag skulle nog inte ha ett hårstrå kvar på huvudet heller….

[Niike]
0

Jag använder bara schampoo, ibland balsam men inte så ofta eftersom mitt hår redan är lent och så .. Spray, mousse och liknande använder jag nästan aldrig. Hårfön använder jag dock varje dag ;S :P

madde91
0

jag använder inget sådant, bara en flaska där både shampo och balsam finns i,  de går fortare när man duschar Skrattande

Amazing
0

Hej!

Jag ska nog inte nämna allt jag har till mitt hår, är en riktigt ''hår-månniska'' som är jätterädd om sitt hår.

Mvh ABC123. (Ok, jag måste snart byta namn).