Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskor
Läst 1328 ggr
Eywa
0

Bekväma klackar

Jag söker ett par moderna, moderiktiga och halvhöga klackar (ej pumps!) som är tillräckligt bekväma för att använda som vardagsskor. Tips tack! :)

Eywa
0

Kan tillägga att jag är 25 och vill ha skor som passar en ung kvinna, inte tantskor.

Nathalie-G
0

Det stämmer kanske inte in på halvhöga, men jeffery campbell lita, såå sköna och passar till det mesta!

[rumelle]
0

Even&Odd har riktigt sköna sneakers med kilklack.

[Lilyz]
1

Kilklack brukar generellt vara ganska skönt att gå i :)

Kelin
0

Vagabond är överlag väldigt sköna.. Vet dock inte hur deras kollektion ser ut iår…

mopsen12
0

Jag använder dessa varje dag: http://www.putfeetfirst.com/se/dinsko/Kvinna/Promenadskor/Snorsko/p/279150

Jättebekväma! 😊

7.5 cm klack så jag som är 168cm blir lite längre - vilket är vad jag är ute efter. Annars som #4 säger - kilklack! Jag hade kilklackar från vagabond varje dag innan, tills de gick sönder helt. De hade 11 cm klack om jag minns rätt och jag tror aldrig jag haft så bekväma skor. Jag tycker att klackskor är bekvämare än vanliga skor för jag tycker om att känna mig lång och ja, jag tycker att de är bekvämare att gå i. I alla fall några få, vissa gör svinont… 

Hoppas du hittar några bekväma klackar!

Lina Strindlund
0

Jag tror inte på att man ska gå i högklackat! De är till för att sitta på en stol och vifta med fötterna… man går max 30 minuter i högklackade skor, sen byter man till bekväma skor! Tror inte på något som är både högklackat och bra att gå i mer än några meter… inte för mina fötter iaf. Basta! 😛

Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro.