Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 753 ggr
Roonja
1

ögonbrynpenna

Vilken ögonbrynpenna har ni? :)

Imorgon tänkte jag köpa en för att förstärka mina ögonbryn lite. Vill ha de lite mörkare i brun och undrar då vilken ni har och vilken ni tycker är bäst. 🙂

JustMySelf
0

Jag är väldigt ljushårig så vill ha en ljusbrun brynpenna, hittade en på Wet & Wild som jag är jättenöjd med. Min syster (lite mörkare än jag) har en från H&M hon tycker mycket om.

Emelice1206
0

Har ljust nu en från H&M just för priset, 30 kr. Hade Maybellines Mastershape innan och älskade den. Men den var väldigt mjuk och jag var tvungen att vässa den varannan dag så den tog ju slut så snabbt. Tycker inte det var värt med 89 kr för den.

Inaarah
0

Detta är kanske lite sent, men men. Jag har en mörkbrun penna från IsaDora som jag är jättenöjd med. Minns inte vad den kostade, 100-150kr tror jag, men den är verkligen värd sitt pris! Behöver inte alls vässas ofta. Har haft den i lite drygt ett år och det är fortfarande över hälften kvar. Med andra ord räcker den länge! :)

Eklang
0

Just ögonbrynspenna tycker jag funkar bra med H&M, lägger hellre mina pengar på en bättre mascara :) Just nu har jag för övrigt en kajalpenna som ögonbrynspenna, så det fungerar nog med det mesta ;)

Emma, medarbetare på Hästfoto.

[rumelle]
0

Jag kör med ögonbrynsskugga från Make Up Store. Tycker det är lättare att få ett naturligt resultat med skugga än med penna. :)

Roonja
0

Tack allihopa! :) Nu har jag köpt penna, från kiks! :) Den funkar superbra om jag är försiktig och målar svagt. :)

Kelin
0

Jag har från H&M väldigt prisvärd! Håller rätt bra också! Räcker lääänge dessutom ;) har med mig den i väskan ifall jag ska träna eller nått :)

Djurälskaren87
0

jag kör med en mellanbrun ögonskugga på:)