Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 1415 ggr
[Caroline92]
0

Inga finnar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjenare, e ny här, så nu startar jag min första tråd ;)
Grejjen e så här, jag har inga finnar! Det är absolut inte så att jag VILL ha finnar, men alla säger att jag borde ha fått det..(Jag e 14, snart 15 år) Jag har fått hår under armarna å där nere, mens, bröst, alla sånna saker som tyder på att jag kommit i puberteten, men vrf har jag inte fått finnar? E det så att jag har väldigt tur så att jag inte får finnar? Lr e det nått annat? ( Jag har diabetes oxå..kan det va nått med det?)
//Caroline

Ps, jag på bilden, osminkad (e nästan aldrig sminkad)

The_Rat
0

Det är ju några som inte har eller hade alls finnar i puberteten, så det är ju inget att vara förvånad över, man ska bara vara skitglad i så fall! Kyss

Tyvärr är inte jag "finnfri" … *suck*  Fundersam Fast har ändå bara lite acne på mitt ansikte =)

RADiOACTiVPiG
0

En sak ska jag säga du ska vara glad att du inte har finnar ;), skulle jag inte ha det skulle det vara så mkt enklare jag har inte så mkt finnar utan mera pormaskar, men jag har haft perioder med mer finna rän nu och jag är 17 ;).

[Caroline92]
0

#1 Okej, bra, då e jag inte "onormal" då ;)

#2 Jora, jag e glad för det ;)

bubbelbubbel
0

det kan ju tänkas bero på att du inte sminkar dig så mycket ? då täpper du ju inte heller till och skapar det som gör att finnarna kommer, men jag tycker du ska vara glad :)

[Caroline92]
0

Jo, jag har oxå tänkt på den möjligheten ^^

Tina-A
0

Fick inte finnar förän jag var typ 16,17år (och då typ 2,3 stycken och aldrig fler än 1 åt gången) .. Så det är inget ovanligt.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Caroline92]
0

Okej =D

Sandra
0

När jag var i din ålder Caroline92 så hade jag finnar o jag sminkade mig aldrig på den tiden. Men visst bidrar smink till finnar, men jag tror inte att det är huvudgrejen med dig. Du har bara sån tur helt enkelt! Du var riktigt söt också! =)

[Caroline92]
0

Jo, jag vet att man kan ha finnar ändå, men det kanske har bidragit lite till att jag inte har finnar iaf ^^
Tack så mkt Generad

Alex
0

Njut ;)

För mig är det faktiskt tvärt om, får mer finnar när jag går osminkad..:P Har rätt torr hy, så sminket torkar ut den mer. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[Caroline92]
0

OKej,,alla e vi väl olika,  Å det e tur det xD

divansson
0

Vet nån nått bra som gör att finnarna försvinner snabbt?

//Divanssons "bästis" (hon är ute i köket jusst nu) hihi så ja snodde datan så länge ^^

Benjy
0

jag är snart 17 och har väldigt väldigt sällan finnar. As skönt.

så njut :D

thilda-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har aldrig haft finnar :) och jag är stolt över det med :) hehe

Vemsan
0

Jag har haft lite finnar, men dom är borta nu x) (hoppas dom inte kmr tillbax xP) Min mamma fick inte finnar förens hon fick mig(i 30 års åldern) x)

Hälsningar Vemsan

Karmatarerskanise
0

Vilka lyckostar ni är som inte har finnar. Jag var ett pizza fejs från 12 till 18. Har fortfarande finnar, men inte i samma mån som då.

NJUUUUT! :)

Alexandra13
0

Jag har finnar överallt…typ, & jag sminkar mig aldrig. Som tur är börjar dom försvinna! =D

Tixy
0

Hade finnar i 12-13 års åldern, men nu slipper jag dom för det mesta. :) Dyker upp 1-2 i månaden, kanske.

[Julliz93]
0

Jag har pormaskar och sån skit men kanske bara 1 finne varannan månad lr nått :P Inte så stort problem, sånt som går att dölja ;)

En annan sak, ni nämnde nått om torr hud, nån som vet någon bra ansiktskräm som inte gör att man ser helt kladdig ut? och som verkar snabbt? ^^

Tacksam för svar ^^

Magster
0

Vissa har fet hy vissa inte.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

SarahPeace
0

#10 jaa blir samma för mej me ; D

CarolineO
0

Jag hade inte heller finnar när jag kom till puberteten.    Nu får jag dock en och annan ibland när jag har mens….

Balloo
0

om man vill bli av med finnar och annat  äckligt grejs ska man basta =) det är jätte bra för då öppnar sig porerna osv :) så basta och var ute mycket;) har själv aldrig haft en finne!

Stravaganza
0

Ibland så får jag finnar när min mens kommer. ''/