Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etiketthår-frisyrer
Läst 2262 ggr
[nadvard]
0

Tips på bra inpackning?

Jag tänkte testa på en ny inpackning. Har ni några tips på några som är riktigt bra? Vilken inpackning använder ni? :)

sunnys
0

Jag älskar min inpackning macadamia natural oil Deep repair Masque! Helt underbar!🙂

JMax
0

#1 Den har jag funderat på, kanske ska slå till då!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

sunnys
0

#2 Det tycker jag!🙂Finns ju små testförpackningar om man bara vill prova en gång.

ella99bella
0

jag har klippotek. den är ganska bra men har inte provat nån annan så vet imnte riktigt!🙂

Mvh/Ellen<3Glad

Charlott_
0

Klippotek? är de ens riktiga grjejer eller b-grejer?

Jag tipsar TS att gå till frisören, del för att frisörens inpackningar är drygare. Inpackning på tex Ica ör utsprädda. :/

[nadvard]
0

#1 Jag tror att jag ska testa den :D

karamell
0

Phc Bästa ever!!

Revolt
0

Crush 6 pineapple wonder mask :D underbar men kostar lite…men värt de!

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

[nadvard]
0

#8 Har hört gott om den förr! :D Kanske värt att prova :)

Revolt
0

Definitivt värt! Den är såååå bra! :D dryg och gör håret så mjukt o glansigt!

Marizia
0

Jag använder denna från Bellbox,sjukt bra inpackning, finns även kampanj pris på den nu,så passa på! 

http://www.bellbox.se/goldwell-dualsenses-rich-repair-conditioner-1500ml.html

JMax
0

Hittade inte macadamia när jag shoppade sist så det blev en burk Pastell från Maria Nila (?) och den var jättebra och återfuktande för min risbuske till kalufs. Dock blev håret ganska rakt av det efteråt vilket jag tycker är lite skumt…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[nadvard]
0

Crush 6 pineapple wonder mask är nu beställt! :)

Saiipz
0

Jag har väldigt tort och frissigt hår och den som då funkat absolut bäst på mig är Björn Axen Conditioner (Blå burk med skruvlock), rekomenderar den verkligen! :)

Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..

Emmny
0

jag har en sjukt bra, maroccan oil. 

Mitt hår skulle vara kaos utan den, så otroligt bra !

Hälsningar Mig och mina hamstrar !

Ha det bra !

Revolt
0

#13 wiiie! Hoppas du blir nöjd! Skriv gärna här när du har testat den! :)

[nadvard]
0

Den verkar vara bra! :D
Mitt hår är dock bedrövligt vad jag än gör just nu :/

Charlott_
0

#17 Vad är problemet då? Använder du inpackningen rätt? Värmeskydd vid plattning å föning m.m.? :)

[nadvard]
0

Jag har färgat håret lite för mycket :/ och jag har väldigt torrt hår dessutom.
Men nu börjar det bli bättre, jag försöker låta det vara, och klippa det ofta, det har blivit bättre med inpackningen också :)

Charlott_
0

#19 hmm, samma med mitt hår typ. Men de är bara topparna som är torra men de klipps bort, å de gör så gott då! :P
Men tar du inpackningen emellan schampot å balsamet? För de ska du göra, annars ger inte inpackningen något verkar :) Vet många som bara sätter i en inpackning på dagen å tror att allt blir bra men de blir de ej…

Schampo öppnar hårstrået för rengörning och balsam ''limmar'' igen, därför ska man ta inpackningen däremellan medans strået är öppet! :)

Rebecka-O-87
0

Jag använder "Gul fransk lera" och "makademiaolja" från www.lenaturel.se! Allt därifrån typ. Helt naturliga ämnen och jag älskar dom!! Jag har rätt fett hår så den är jättebra för mig, men har du torrt hår så funkar gurkörtsoljan asbra, iallafall för min kompis (som tipsade om hemsidan). Kram

Revolt
0

Vad tyckte du om inpackningen? :)