snygga mysbrallor?
Hej har jag hamnat rätt? Hitta inget "kläder" här på iFokus Jo jag tänkte köpa snygga,sköna,bra kvalitet, billiga mjukisbyxor. Vet ni någon bra butik som ofta har bra mysbrallor?:) killbrallor är oftast snyggast på så både kill och tjej brallor vill jag ha förslag på:) Tack på förhand:)
Du hittar många mjukisbyxor hos Stadium och Intersport, där har de både billiga och dyra.
Tänkte själv köpa ett par adidas mjukisbyxor som är tajta ner till…. Tror de gick på 200 - 300 kr…
Jag har en massa olika mjukisbyxor från Hollister. De brukar kosta 150-300 kronor.
Okej tack för tipsen:)
Adidas byxoor använder jag. Men de passar kanske inte in under billiga med tanke på att de kostar runt 400kr.. Men de är snygga och jätte bekväma så jag har dem i skolan ibland också..
Finns inga snygga mjukisar.
jag kan inte hitta hollister.. men dom brukar väl bara vara stuprörs typ? det tycker jag är obekvämt och fult
Bik bok har sjukt snygga mjukisar! I många färger med, kostar 300 kr har jag för mig
#8 finns en hollister butik i Stockholm dock kostar mjukisbyxorna ju över 400 där. HM har för 99:- i olika färger du kan ju även kolla online typ zalando och se om du hittar något.
#8 Det finns flera olika modeller. Men de flesta är i alla fall smala vid låren, vilket är oftast mer smickrande än pösiga byxor. Det finns två hollister butiker i stockholm. Den första (Sveriges första också) i Täby Centrum och den andra i Gallerian inne i city.
okej:) jag bor i dalarna så stockholm blir det nog inte:)
jag gillar pösig, sen är det skönare också