Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 747 ggr
sofie
2

Höstens makeup

Höstens makeup trend slår mitt hjärta lite extra för.

Älskar att det ska vara mullbärsläppar i allt från gloss till matt finish. I höst så kommer glossen tillbaka så gillar du inte läppstift så lär du hitta ett snyggt gloss att köra på.

Ögonen får vara sotade i metalliska färger i höstens härligt murriga tecken. Och det funkar på alla, en sotning framhäver ögonfärgen så snyggt. Vill du inte köra på en sotning så kommer du kunna hitta snygga ögonskuggor i glänsande silver, gröna och blåa toner.

Vill man inte köra på en så sminkad look, så är det markerade ögonbryn och röda läppar som gäller. Och hur snyggt är inte det?

Naglarna matchar vi självklart också och det är metalliska färger som kommer. Plocka inte bort magnetlacken eller liquid sand lacken för det hänger kvar även i höst. Och vill man inte ha metalliskt så kommer även nagellacken i mörka röda nyanser. Jag kommer köpa minst ett i plommonlila, så fint.

Inaarah
0

Jag är helt kär i dessa färgskalor! Önskar den värme som hänger sig kvar försvinner snart (vi har 23 grader i skuggan idag..) så det kan bli dags att plocka fram tjockare kjolar, stickade tröjor och svarta jeans. Har ett dösnyggt vinrött nagellack jag vill använda, men det känns lite fel än så länge…

sofie
0

Ja nu börjar det ju bli kallare på kvällar och mornar, börjar ni få några höst känslor?

JMax
0

Inte än, vi har haft 25 grader o legat o solat i helgen :o)

Men det är lite kyligare på mornar och kvällar och så är det ju lite mörkare ute nu…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

sofie
0

Vilken lyx, själv har man fått stå inne i en butik och jobbat hela helgen och bara sett kunderna komma in i sommar kläder.