Champion mjukisbyxa?
Jag undrar hur Champions klassiska mjukisbyxa som är för både dam och herr är i storlekarna? Jag vill inte ha något åtsittande men ändå inte för påsigt. Hur sitter S och M? jag som har small kan jag ha medium utan att det blir för stort? hur mycket skilljer storlekarna sig? är det väldigt stor skilland på S och M?
Hur många trådar ska du starta om mjukisbyxor? Detta kunde du fortsatt med i den andra tråden du har om mjukisar.
/Fridaybrew
Nej varför ska jag det?
Strider detta mot reglerna på den här sidan?
Nej inte alls men det blir så rörigt och om man skapar 2-5 trådar för varje ämne varje gång så kommer ingen hitta något i listan. Då får man inte heller svar. Så det är bara ett sätt att förbättra forumet så att säga.
/Fridaybrew
Jag funderade på om jag skulle ta det i gamla tråden men det här handlade om ett speciellt märke och hade inget med den andra tråden att göra. Jag har skapat två här inne och det blev panik och hela iFokus blev förstörd? Okaj då vet jag! Klart jag får svar om någon kan svara på min fråga!
Har inget sagt om att du förstör iFokus lol
Bara försökt lära ut lite vanligt forumvett inget mer =) Sen får du ta det hur du vill.
/Fridaybrew
Om du hade haft lite () så hade du vart trevlig och svarat om du hade kunnat och struntat i att svara om du inte visste. Här är man trevliga på varandra och svarar så gott man kan på varandras frågor.
Nu har du/ vi gått från ämnet och bör inte diskutera detta något mer!
Fortsätt spamma dåra!
/Fridaybrew