Naglar just nu #3
Hur ser era naglar ut just nu?
Fortsätt visa bilder på era snygga naglar!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kolsvarta ^^,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
jag har bara haft klarrött och silverglitter över det :)
Mvh Alice och Morpen :)
#1 Verkligen snygga! :)

Ni är så grymt duktiga!!
Tycker ni att vi ska försöka ha en snyggaste naglar tävling?
#5 tack så jättemycket! #6 skulle vatt kul, dock är jag bara nybörjare :)
jag vill inte visa mina på bild just nu för lacket har börjat flagna och naglarna är inte så långa och fina längre, men jag hade ett guldlack från IsaDora på naglarna under julhelgen, Golden sparkles tror jag det heter.

Blodröda. TAGGA NYÅR!
Mina är målade med guldnagellack :)
Sitter chockad över det tålamod ni måste ha som klarar av detta, och vilken fingertoppskänsla.. kan inte ens rita ett rakt streck på ett papper, som ligger på plant bord, knappt om jag har linjal till hjälp.. 
Hehe och mina naglar brukar se ut därefter.. idag är det avskrapat lack som inte förtjänar någon bild.

I morgon ska jag fixa mina igen!!
Tänkte göra något snyggt ikväll men har lite inspirationsbrist :P
I want to be like the patronsaint of reality.
Härom veckan såg de ut såhär inför balen - klassisk, enkel manikyr. Handmålad på egna naglar så ursäkta lite ojämna linjer… :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Just nu ser de ut såhär! Är helt nerkärad i OPI's Mermaid's Tears (ur Piratese of the Caribbean-kollektionen). Grundade med två lager utav det, sedan har jag gjort en silvergradient med ett silverlack, och avslutat med ett glitterlack. Toppat med överlack såklart.
Riktigt svårt att fånga silvret på bild, glittrar och gnistrar jättefint in person!
16# Hur gjorde du dem? Vill göra liknande :3
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
Klassisk fransk manikyr med vita tippar, blev väldigt nöjd den här gången men har tyvärr ingen bild.
Jag testar Depends nya hologram nagellack just nu! Detta är Ocean blue och jag tycker lacket har hållt jättebra även om jag inte har något toplack! Och jag har varit i stallet ca 10 gånger, kört två travlopp, selat 2 gånger, lyft flyttkartonger, lastat tjuriga hästar, ja allt och inte ett endaste hack eller repa! 
#24 Skit snyggt ju! Hehehe vet hur mycket trav och stall jobb sliter på naglarna så det är ju nästan helt otroligt att det har hållt så bra..
Bara tråkig orange efter skolavslutningen i tisdags… :/
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
#28 Oj vad snyggt, var kan man köpa "remsorna" som läggs på
naglarna??
#29 remsorna är en slags tejp, jag själv tog maskeringstejp och klippte små ''trådar'' av tjepen och sen klistrade på själva nageln
Ett märkeslöst rödlila krämlack med guldskimmer som grund, och accent på ringfingernageln med OPI's Alpine Snow. :)
Mitt favorit-korallfärgade lack 'Linda' från Make up Store, och en enkel guldaccent på ringfingernageln med China Glaze 'Blonde Bombshell' :)
#33 Jättesnyggt!! 
Vad snygga naglar alla har!
Just nu har jag fransk manikyr, men vill gärna göra något med rosa snart… Kanske måla dit blommor eller liknande… Bliir riktigt inspirerad av såna här trådar ^^
Kan visa imon, men har gula med tung smiley 
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Såhär ser de ut, inte så bra bild men men…
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Vanliga "tråkiga" med franskt kör vi på idag. Blev inte super bra då jag var tvungen att rusa i väg innan dom hade torkat helt ^^
35# Hur gör man sådana fade-effekter? :D
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
Vad fina ni har! :) Jag har mörkröda naglar med fimoskivor på för tillfället, håller inte så länge när man är ute och håller på ^^
44# HEEJ, AYNAZ, VAR LÄNGEsEN :p <3
#45 Nejmen tjenare Jana! xD ♥
Herregud vilka vackra skapelser ni har på era naglar…nu blev man inspererad! :)
//Julia
#43 finns många olika tekniker! jag använde mig utav en svamp:) så ''dabbar'' man på den ljusa färgen. Hmm.. ska leta upp en video som förklarar bättre :)
http://www.youtube.com/watch?v=HoFl4QU23z4
där är ett exempel, finns en massa videos på youtube med massa tekniker, designs occh liknande!
Jag gav mina naglar just en ny fräsch start, klippte av dom helt och hållet, så nu är de kortkorta! Hoppas att de inte skivar sig och går sönder denna gången! :)
Långa och smutsiga.
Måste fixa dem snart…
Har nu typ silvriga, fick 7st nya igår, så glad blev man .P
BIIILD ;)
Det har jag också gjort! Använder Depens Mirakel Kit så att dom ska må bättre sen när dom växer ut!
#37 Älskar hur du filat naglarna, jättesnyggt! Det passar verkligen till din nagelform! 
#54 hihi tack :-)
Snart åker de av dock.. ska på scoutläger om en vecka och behöver kapa ner dem lite så jag slipper bryta någon =(
#35 hur gjorde du dina naglar? :-)
Just nu har jag en annan typ av fransk med det rosa depends hologram lack sedan pärlemo vita tippar och lite små stenar. Förseglade allt med gelé. dock har gelen spruckit
så får väl göra om allt.
#56 Ombre effekten är sjukt poppis just nu! Youtube'a Ombre Nails så får du upp många guider :-)
Sjukt snyggt ju! Får nog bli det nästa gång :-)
Nyss målade i ett rosa ''glittrigt'' nagellack från Depend. Ungefär som #37 fast rosa. ^^
Precis tagit bort mitt nagellack, filat naglarna, smörjat in de, rensat de med nagelpenna och ska låta de vila ett par dagar nu :D
#72 riktigt läckra! :-) Önskar jag kunde göra akrylnaglar på mig själv!
#74 Tack. Köp akryl o prova. Jag har ingen aning om sånt, har aldrigt byggt mina naglar. Varken själv eller på salong.
#74 Jag är ju självlärd, så det är absolut inte omöjligt att göra själv även om man inte kan något i början:) man lär sig efter hand, det kan dock bli lite dyrt i längden tycker jag, materialet kostar ganska mycket
Gud vad fina naglar alla har. Jag har just nu turkosa, men har tyvärr ingen bild. Dessutom ska jag göra pingviner snart:)
♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥
Knallröda! :)
Tog idag bort det mörka depend nr 262 som jag hade på sedan i fredags och fixade nu vita tippar med ljus genomskinlig pärlemor-bas. Lite tråkigt, men får vara så en tid så blir det snart något nytt.
Är så kass på det här med naglar, men tycker ändå det är kul att leka. Har tyvärr ingen bild att bidra med. Men riktigt kul tråd med massa kul inspiration.
Medarbetare på westernridning.ifokus
4 dagar i stallet så var mina vita tippar slitna (var lite slarvig och la topplacken innan det vita torkat hel så får ju skylla mig själv).
Så igår innan dansen så fixade jag nya. IsaDora summer red 182. En silver-linje med okänt nagellackmärke och lite glitterflingor blev det på långfingret. Tyvärr så blev det lite kladdigt och jag fick göra om å sådär, men satt bara och lekte lite.
Så här ser mina ut just nu. H&M coral pink som bas, och röda tippar. Guld-accent på ena långfingret.
helt nymålade! ska på studentfest ikväll med temat charter, så fick bli en mysig sommrig färg av Depend nr 35!
Så här har de sett ut ett tag. China glaze "740 street racing" med detaljer i H&M "into the wild".
Kortklippta och ''nakna'' ;)
Nakna för tillfället och "under tillväxt" :)
Vilka fina naglar alla har.
Mina är missfärgade, trasiga och fula. Målade på ett gråaktig fult nagellack från Depend igår också haha.
Men jag ska fixa lösnaglar (akryl tror jag det är) nästa vecka och måla dom mörkröda. 
Vanliga franska. Trivs så bra i det 
Men är sååå grymt sugen på att göra akryl naglar!
#96 Det var riktigt snyggt. Så himla tätt med glittret, målat flera gånger eller hur har du fått det så?
#97 Tack! :-)
jag tror det blev två lager glitter till slut, kanske tre på någon nagel.. ett tunnt för och få det och fästa ordentligt och ett lite tjockare för och få det kompakt. Sen öste jag på med Seche Vite för och få det att härda igenom innan det hade torkat helt :-)
#98 Okej, blev sugen på dom naglarna, funderar på att prova något sådant till helgen kanske ;P
#101 De är verkligen fina! Sjukt bra gjort!
#101 Sjukt snyggt! Helt min stil :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#101 riktigt snyggt, kan knappt vänta till jag har råd att köpa penslar
Alltid Oavsett
… dem tröttnade jag på, så gjorde en enkel, höstig watermarble igårkväll som blev såhär!
så sjukt snygga naglar alla har! älskar vanlig fransk manikyr. :)
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Kortklippta. Neutral bas med glitter ovanpå. Känns både vardagsfint och lyxigt samtidigt.
Idag är de bara klassiskt röda :)
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com
Såhär ser mina ut just nu! Har gjort en "steg för steg" till naglarna i min blogg!
http://nailbloggen.blogspot.se/
Mina nya, målat med pensel:)
gilla gärna min facebook sida http://www.facebook.com/nailsbycamilla 
#122 Fan va snyggt!
#122 Hahahaha bääääst ju ! As coola :D
Mina just nu. Helt ny på det här med "nail art", så det är väl inte sådär vansinnigt snyggt men lite kul i alla fall. :) Naglarna är inte mina egna, har förlängt dem med gel (även det är jag helt ny på men resultatet av förlängningen är jag jättenöjd med). :)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Oj, snygga naglar allihopa! Själv skippar jag nagellack för det tar bara en timme om ens det sedan har jag fina repor. ;)
bara helsvart :) vart så i ett halvår snart… kanske borde byta ;)
men de är ju så snyggt!