Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettshopping
Läst 2368 ggr
juliapettersson
0

Bästa mascaran

Vilken är din favorit mascara?

Linda
0

Just nu absolut DIOR som jag fick av C , jag har ganska långa och täta så den passar mig perfekt.

Pia
0

Hittills har jag inte hittat någon som är helt outstanding, varken dyr eller billig. Tyvärr blir jag alltid lika besviken.

Den bästa jag någonsin haft var en kakmascara från Pierre Robert i tonåren, man fick verkligen fantastiska fransar av den!

Anne
0

Jag letar ständigt.. Diorshow funkar skapligt, och MAC ProLash också. Har även hemma just nu Lumene Starlashes - kass borste, blir bara kladdigt och klumpigt - och Kanebo 38° Lengthening eller vad sjutton den nya heter, men den svider i ögonen efter ett par timmar…

Linda
0

Ja jag tycker oxå att den svider…

[mjuue]
0

Make up Stores Long lash mascara:) Jättebra,håller jättelänge och ger fina långa fransar! Löve it!

juliapettersson
0

Jag har Telescopic, den ger långa fransar när man fått in snitsen men inte så tjocka, enda minuset. Annars gillar jag mascaror med gummiborste.

MiaMaria
0

Min favorit är Max Factor's 2000 Calorie Dramatic look. Fungerar super på mina fransar och jag älskar borsten.

Andra som används är Loréals Lash Architect och Kanebos 38°. Men jag tycker Kanebon är för besvärlig att ta bort, måste dra den av fransarna, trots varmt vatten, så den används endast när risk för tårar eller snöstorm eller likande förekommer.

MiaMaria
1

Dubbelt…

Mangis
0

Använder alltid vattenfast och den senaste favvon är Chanels

[HannahoHenrik]
0

Diorshow eller Maxfactor 2000 calories gillar fylliga fransar

bubbelbubbel
0

bra tråd. jag måste köpa ny mascara. tips någon ? jag har rätt normal-långa, inte alls böjda ögonfransar. som också har en tendens att böja sig hur dom vill även om jag är där med fransböjaren…

Linda
0

Ha ha skrev jag dior..hmm den gillar jag inte det är ju Chanel jag använder…dumma korkade jag…

Tina-A
0

#11: Jag tycker du ska prva Maxfactor 2000 calories, väldigt bra tycker jag!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Linda
0

#13 Ja den kan vara fin som party mascara, men jag tycker att den håller inte så länge innan den klumpar sig.

juliapettersson
0

Jag tycker inte alls om MaxFactor 2000 Calories, som Linda sa klumpar den sig fort och borsten är inget vidare.

yoanna
0

den svarta masterpiece mascaran, den funkar jättebra, ger bra volym och länger fransarnaSkrattande

yoanna
0

den svarta masterpiece mascaran, den funkar jättebra, ger bra volym och länger fransarnaSkrattande

AliceL
0

Behöver åxå hjälp. mina ögonfransar är VÄRDELÖSA. jättekorta, raka (pekar nästan neråt) och inte är dom så täta heller… det spelar ingen roll hur man böjer dom, dom är lika raka/nedåtpekande ändå.

mandymoo
0

Jag tycker att det är svårt som bara den att hitta någon man verkligen tycker om…  man köper någon ny o blir ganska nöjd så man köper en nya likadan nästa gång och ofta blir jag då grymt besviken… för då är den inte alls lika bra.

LinneaG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vet inte vilken ja har, vet inte va den heter, men med svart o vit. Ska prova en ny, någon att rekomendera?

Clariiz
0

Isadora, dubbelmascara är bra.

Sedan en från collection. Har ingen faavo men dom två är bra :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Real
0

jag har en skit mascara just nu.. den ger ingenting.. önska jag kom ihåg vad jag hade på bilden.. för då blev dom ju iaf helt täckta.

Erica-B
0

Lancôme !

Nicey_och_Smulan
0

#22 Jättefina fransar där…synd att du inte kommer på va mascaran heter…måste oxå säga…snyggt hår…det glänser ursnyggt =)

Johanna
0

Jag tycker MaxFactor "MasterPiece Max" är super….

- är att den tar slut fort… men kostar inte så mkt(ca150kr) så det är väl okej

ThereseW
0

L´Oreal Telescopic

underbar

Matilda_91
0

#26: Håller med!

Jag har aldrig varit för det där med "spindelben" och vill ha långa smala fransar utan klumpar. Då funkar L Óreal Telescopic super! Använder nästan bara brun till vardags.

miiimi
0

ja tkr att telescopic e väldigt bra! :D

juliapettersson
0

Jag tyckte Telescopic var värdelös, men nu, efter att jag ha haft den i ca. 2 månader, har jag fått in snitsen och nu är den bra ;D

pottsorken
0

jag har just köpt telescopic mascaran av l´oreal och det är den bästa jag haft på länge, annars har jag alltid köpt billigt smink och det fungerar bra det med till det priset.

siki
0

Jag gilar kanebos 38' Den är super bra håller verkligen och är lätt att tvätta bort.

twinnie
0

Maxfactor Masterpiece :) Användt den sedan den kom ut och är alltid lika nöjd :)

[lolo8453]
0

Jag älskar Loreal longditude. Har säkert sravat det fel, men den är smal och i guld.

Thaijna
0

Jag har inte riktigt någon favorit, men den jag använder nu (Maybelline's define-a-lash) tycker jag är bra, och som kommentar av min pojkvän första gången jag använde den var: Shit, vilka ögonfransar du har! *tittar en gång till* Wow! Skrattande

sofie
0

*putt*