Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 980 ggr
Trin
0

NaturalBox - 8 Fullsize produkter 149kr/mån

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här berättar jag om NaturalBox. Tydligen så kan jag inte infoga videon i detta inlägg , ni får gärna klicka här för att se videon.

Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits

Emdbo
1

Nä, naturalbox känns väldigt trist faktiskt. Köpa bär och nötter kan man ju köpa själv rätt billigt om man vill prova på. För 199 kr kan man ju nästan köpa allt den innehåller själv på Ica.

Glossybox köper jag för att prova på olika produkter som man vill testa utan att lägga ut tusenlappar och sen inte vara nöjd. I förra boxen fick jag akademiklinikens ansiktskräm och som är den bästa jag provat någonsin. Nu har jag köpt en fullsize för 700 kr och min hy har aldrig varit så fin som nu. Hade aldrig köpt den för de pengarna annars.

Trin
0

# Jag tycker att naturalbox är något nytt och spännande jag har aldrig innan sett en box som inriktar sig på enbart ekologiska och naturliga produkter. Jag håller med om att man kan köpa bär och nötter själv. Men själva poängen är ju att produkterna är naturliga och ekologiska samt att du får 8 fullsize produkter + prover för 149 kr/box.

Jag prenumererar också på GlossyBox och har gjort väldigt länge. Men sedan jag började intressera mig mer och mer över vad mina skönhetsprodukter innehåller så har jag längtat efter en box som naturalbox. Så för mig är det en super box som inte alls är trist :)

Men alla har vi ju olika åsikter och tur är väll det.

Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits