Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskor
Läst 4039 ggr
Acclaim
0

Converse

Hur ser man skillnad på äkta och fake converse?

Charlott_
0

De står Allstar där bak på hälen på den äkta. Men om det är en kina kopia så ser man de väldigt lätt skulle jag tro. För de är alltid ngt litet fel! :)

sofie
0

Ibland kan det vara otroligt svårt att se skillnad. Jag har både äkta och oäkta som är från kina. Dom är identiska skulle jag vilja säga, men sen ser ju inte alla kopior likadana ut. Man kan ju få ett par från kina som verkligen ser fejk ut. Så det är alltid en chansning.

Cederin
2

Min svärmor köpte med ett par fake från Thailand, jag och sambon min studerade i all oändlighet och försökte leta efter detaljer som skildes åt, men icke. Helt identiska! Dessutom höll fake-skorna typ dubbelt så lång tid som mina tidigare, så det var ju bra 👍

Medarbetare på Naglar och Hår

Acclaim
0

Dom jag har är någon en vit färg fast med gult i säg på något sätt Är det en färg som faktist finns eller är det någon fake färg?

spacesheep
0

Beror helt på vilken sorts kopior det är! Jag har två par "fake"converse och de är identiska med mina äkta. Kinakopior för 70kr/paret och det går verkligen inte att se skillnad 😃 

#4 Du kan ofta kolla på Converse's hemsida för att se vilka modeller som finns. Dessutom kan man designa egna. Förstår nämligen inte vad du menar.

Fridaybrew
3

Converse gör så många sköna skor så det är så tråkigt att se alla som springer omkring i tygskorna som man hade på 80-talet. De var värdelösa då och de är fortfarande lika usla. Så köper ni tygvarianten så bryr ni er bara om image då kvalite (eller något annat) inte spelar någon roll köp pirat om ni vill.

Pirat produkter är verkligen inte samma sak som orginalet, det är inte heller samma sak som att pirata en film på nätet det är värre. För det är verkligen inte helyllemänniskor som pysslar med detta. Så visst ge pengar till jävla banditer och skit i allt, sen strosa runt på stan och försöka glänsa med pirat skit och säg att ni inte är ytliga.

Bli bara  inte förvånade sen när samhället bryter ihop.

/Fridaybrew

medde
0

Inte så lätt att se skillnaden på skorna. Enl den här artikeln så säljer även Copp "falska" skor allt enligt Converse. En sifferkombination ska vara skillnaden.. 

Länk till artikel om ämnen Klicka här

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Cederin
0

#6 Oj, jadu. Jag tror inte att de som gör tygskorna nere i Thailand eller kina är några direkta "banditer" utan företag precis som alla andra. Finns ju kopior på alla sorters designer och plagg. Sen tror jag att väldigt många mest bryr sig om hur skorna ser ut, och jag ser inget fel i det, sålänge man trivs i det. Jag tycker inte tygvarianten är världelös, hade jag vantrivts i att gått i dem så hade jag väl bytt för längesedan, i och med att jag köpt Converse i 5 år. Modellen är bekväm tycker jag. Uppenbarligen så är ju inte originalet alltid bättre heller, se mitt tidigare inlägg.

Alla de som delar filer är nog dessutom inte som du tror. Jag tror att det mest är snälla vanliga människor som har det som hobby att göra filmer, musik och diverse mer tillgängliga till andra människor. Inga som nödvändigtvis vill vara elaka och kriminella.

Medarbetare på Naglar och Hår