Vilket vax?
Vilket vax skulle du rekommendera? Aldrig använt det förut men har hyfsad smärt tröskel så tror inte det skulle vara något problem på det planet. Men hur långa strån bör man ha? Och har någon något tips som kan vara användbart? :)
Vart vill du vaxa någonstans?
Oj ^^ Benen! :)
*putt*
Ett litet tips såhär, jag använder mig istället av en speciell kräm (från samma märke som vax) som man smörjer in så benen blir helt vita, väntar i ett par minuter sedan tar bort krämen med en liten sked-liknande plastgrej man får med sen sköljer av i ljummet vatten. ALLT försvinner! Vax gör så otroligt ont…
Får dock ej användas på bikinilinjen!
Har använt sån kräm fast för flera år sedan, den luktade pyton och tog inte alla mina ljusa strån. Men de kanske har förbättrat formulan? Det var ju trots allt ett tag sedan :p Får de bor även de tunna o ljusa? Har nästan bara ljusa :p
Ja den luktar inte gott alltså… jag har grova svarta hår och den tar bort allt för mig, började använda för ett par månader sedan.
Innan använde jag vax från H&M, den rosa förpackningen. Funkar helt ok!
Glömde säga, man får sitta och massera lite innan också!
Okej, pratade med en arbetskollega o funderar på att köpa epilator faktiskt.. När man använt det i några år ska det ju bli glesare har jag förstått. Hade på veets easygrip vax nu men tyckte inte det var någon höjdare. Svårt att få vaxet varmt o missa massa strån :/
#4 vad heter krämen? Sugen på att testa!! :D