Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 754 ggr
[Älskamig]
0

Wet n wild

Hej! 
Igår fick en ögonskuggstrio från Wet n wild. På baksidan utav förpackningen står det förklaringar de 3 olika färgerna. Den ljusaste, som det står "Brow bone" på, har de riktat mot ögonbrynen. Sen är det en brun skugga som det står "CREASE" på, och som de har riktat mot stället mellan ögonen och ögonbrynen. Och slutligen en ljusbrun, som det står "Eyelid" på. 

Jag fattar inte vad man ska ha det till? Är inte duktig på det. Jag menar, den ljusaste, och ha den till ögonbrynen? Jätte skumt!

[Älskamig]
0

putt putt

[Älskamig]
0

#2: Haha, jaha! Jag trodde man kunde ha det till ögonbrynen. Men den mörka testade jag på ögonbrynen och det funkade… Är en sådan sne pensel med också… :) Men tack.

Charlott_
0

Låter som en Highlight*. Den har man precis under ögonbrynet men absolut inte under hela, bara under halva ögonbrynet, den yttre delen ;:)

Emdbo
0

Jaa, haha :) Brukar köra på ögonskugga till brynen i nödfall. Funkar super det också :)

Charlott_
0

#5 Vi har haft smink kurser i skolan. Jessica som var vår stylist och jobbade även som de också. Hon lärde ut oss att måla bryna med ögonskygga. Allt man behöver är en sneskuren pensel, vatten och en brun ögonskugga! :)

[Älskamig]
0

#6: Vatten? Jag brukar fylla i utan vatten… Ser inte så målat ut då… Men hur gör man om man ska ha vatten med?

Charlott_
0

#7 Vatten ja, så lärde stylisten oss. Men man kan ju självklart använda utan. Men med vatten blir de mer pennliknande med även snyggt.
Du tar liiite vatten på penseln och sen doppar du penseln i ögonskuggan! De blir fina och raka linjer. Har jobbat med de själv! :)