Väskhjälp
Jag ska köpa mig en ny handväska väska. Den ska vara svart och kan vara i princip vilken modell som helst. Jag har kollat runt överallt men jag har så svårt att hitta rätt väska.
Så jag tänkte fråga ifall ni hat några bra tips.
Budgeten för väskan är 2000 - 4500 kronor.
Två frågor bara: Vad vill du ha för typ av väska? Kuvert, ryggsäck, vanlig etc?
Och har du kanske lyckats få en nolla för mycket i budgeten?
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#2 Många väskor har avtagbara axelremsband 🙂
#4 Jag är själv på väskletarjakt och har sett några snygga på Åhlens, även fast jag letar väskor för en lite billigare peng än du.. 🙂
#2 Okej. Wow de va verkligen en budget på en väska :P Jag själv gillar BjörnBorgs väskor :) Sen är där alltid Lacoste dom kostar ju en hel del och finns i många varianter :P
Svårt att säga någon speciell sort/modell.
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Marc jacobs har jätte fina väskor !
Med den budgeten kan du få jätte fina märkesväskor.
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
#7 Tyvärr börjar marc jacobs väskorna på 4000kr, och de jag vill ha fråm MBMJ kostar 5000kr, tyvärr. :/ Men michael kors och dkny och tory brush är inom budget. Funderar på en vanlig jet set saffiano från Michael kors. Sedan har see by chloé fina väskor.
Väskor från Michael kors är grymt fina! Har själv saffianon som jag verkligen gillar. Men jag tycker nästan alla modeller från MK är snygga😍
är du ute efter kvalité med tanke på budgeten eller kan du lika gärna köpa en hm väska om den är snygg? :)
Du kanske tycker att jag drömmer? Jag som inte ens kan sova...
Jag personligen köper aldrig direkt märkeskläder, men tycker vissa väskor från Guess ser fina ut! Den här till exempel:
http://www.zalando.se/guess-pavilla-handvaeska-svart-gu151a095-802.html