Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 2624 ggr
cocacola95
0

Fixa ögonbrynen?

Hej!

Mina ögonbryn växer olika och noppar dom själv men blir inte lika, så nu bestämt att fixa på salong! Någon som gjort detta? några förslag på va man kan göra ?

Tack på förhand!

JMax
0

När jag varit på make up rådgivning på Make Up Store har de noppat mina ögonbryn. Själv klarar jag det inte, inte ens att hålla efter…men jag har tur som inte har så "vildvuxna" ögonbryn som behöver tämjas så mycket 😃

Fråga dem på salongen vad de tycker, är de utbildade så ser de vad du passar i.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Charlott_
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Där har du mätningen.

cocacola95
0

Tack!

Emmny
0

Du behöver ju inte ha dom efter en bild. 

Jag vill också testa på att gå till en salong men har ju redan plokat mina ögon bryn ganska mycket så går det ändå ?

Hälsningar Mig och mina hamstrar !

Ha det bra !

cocacola95
0

Viste redan efter bilden men mina ögonbryn är inte lika de som e problemet :)

ja "sparar ut" mina så tänkte ja gå till salong sen :)

:holmgreen:
0

Jag tänker också gå till en salong så får de fixa en grund form. Därför håller jag på att spara ut dem nu, och de är nog snart så utsparade att det är dags att boka salongtid. Men håller efter lite, vill ju ändå inte se för hemsk ut. Så tar bara bort där man tydligt ser att det inte "ska" växa.^^

[Älskamig]
1

Haha, min kompis gick till salong. Hon tyckte de noppade bort hela hennes ögonbryn, så jag vet inte…. Men någon gång ska jag med gå till salong, fast nu tycker jag att jag har relativt okej ögonbryn efter mycket slit med ojämna osv. :P 2 av 3 syrror har fått pröva att noppa de jämna.. Nu ser de relativt jämna ut i alla fall! :)

sofie
0

Är jätte smidigt att gå till salong och be dom forma till dom. Dom bör fråga hur man vill ha det och lyssna på vad du säger och sen ta lite åt gången och visa dig hela tiden så du blir nöjd :)