Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 569 ggr
Hector13
0

Någon som testat smilelab? (tandblekning)

Hejsan! Jag undrar om det är någon här som har erfarenheter om tandblekningen smilelab? Stripsen som man sätter på tänderna 🙂

Nu då till mina frågor, hehe. 

Hur länge höll resultatet? Försvann det efter några dagar/månader eller höll det sig i upp till 1 år så som det står att det ska göra? 

Hur ofta gör ni blekningen? Om man gör t.ex 5 blekningar, kommer man då behöva fortsätta göra blekningar typ varannan vecka för att tänderna ska hållas lika vita? 🙂

Har vart sugen på att köpa Smilelab ett tag, alltid fint med lite vitare tänder (har inte så vita tänder naturligt, och därför tycker jag det är lite jobbigt att le, haha) Men det är ju onödigt att köpa om det inte ger något bra resultat 🙂

Unibrow
0

Jag körde med smilelab sensitive eller vad det hette och det höll väll i 6 månader. Även fast det var för "känsliga" personer så brände det och jag vart öm i tandköttet. Se till och trycka till remsorna ordentligt annars blir det fläckigt. Sen om du är känslig så ska du nog inte använda remsorna för när man tar av själva plasten som håller blekningsgelen så känns det ungefär som om du har tusen grodyngel i munnen. 🤐

Hector13
1

#1 Va bra att det ändå höll ganska länge! men gud, usch! :o

Ah, vi får väl se hur jag gör… Vill ju inte direkt ha ont! :o Tack så mycket för ditt svar! :)