Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettshopping
Läst 1004 ggr
Karmatarerskanise
0

Jag hatar!

När man handlar skor, så är ju en av skorna testskon som alla andra också har provat. Den skon är alltid för stor. Hittade skitsnygga sommarskor, när jag kommer hem kasar foten upp i en av dem men inte den andra ;)

bubbelbubbel
0

haha ! ja det är ett problem, du får se till att nån med större fötter går runt i den andra skon med :P

Karmatarerskanise
0

Mm…. får skylta ;)

Linda
0

Jag vet, jag har samma problem.

Tina-A
0

Mångas fötter är ju olika stora. En av mina vänner har 40 på ena foten och 39 på den andra.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Karmatarerskanise
0

Jobbigt att handla skor då kanske ;)

Tina-A
0

#5: Ja, fruktansvärt :P Alltid en sko som sitter dåligt på henne. Köper hon 39 är en sko för liten, köper hon 40 är en sko för stor ^^ Stackarn!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Madde
0

#6: Men det måste väl underlätta om din vän har en sula i den ena skon! Lite grann i alla fall?

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Stravaganza
0

Oj, det måste vara jobbigt. ''/

Men jag skäms nästan för mina fötter.. Jag har storlek 40, 39 går bra ibland också. Jag är ganska smal och liten, så kommer mina stora skor, uhh.. Generad

baengel
0

Jag har tur som har en något större högerfot - oftast den som varit provad.

wewwa
0

#9 Jag har tvärtom… : )

Abico
0

Jag provar alltid skorna i lådan innan jag köper dom? Livrädd för att köpa skor som inte passar när man kommer hem ;P

Hanna 

wewwa
0

#11 Samma här. Dom skorna som följer med ut ur affären provar jag innan…

Sillen
0

Jag har också en större fot, min vänstra är något större. Köpte inlines häromdagen och provade på min högra o när jag kom hem var dom förstora på min vänstra -suck-

Anna
0

Preciiiis så är det för mig också! Jag köpte nya skor, ballerina-aktiga, i Jönköping för ett par veckor sedan. En av de satt perfekt och den andra var lite för stor. Så jobbigt! Nu är dock den andra också lite uttöjd så de passar bättre nu. ;P

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Liss
0

Har inte alla en fot som är större än den andra?man har väl aldrig exakt lika stora..
min högra är större, jätte jobbigt. På höger sitter dom bra men på vänster glappar de:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Boode
0

#15 samma här ^^

paronskrutten
0

vänstra brukar va större, men det är ju olika^^

Helena

Abico
0

#17 - Är det inte höger som är större? :O Det har jag hört, det är ju därför det nästan alltid är den högra skon som står framme som prov…

Hanna 

E_hjo
0

De är väl ofast vänster. Det har ngt med att göra med att hjärtat sitter på väsnter sida?  : D

Murre_Uddiz
0

#19 hihi. va du kan då :O xD
Jag har väl typ lika stora fötter :) inget som märks iaf. asså att dom e olika stora ^^

E_hjo
0

Hahahaha  ^^

Karmatarerskanise
0

OH MY!!!! min mamma OCH pappa har köpt de fula sakerna.. för att använda i husvagnen ;) hahahaha…

Liss
0

de fula sakerna?:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Anna
0

#22 Foppatofflor eller vadå? :P

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se