Jeffrey Campbell skor
Jag ska köpa ett par jeffrey campbell men jag kan f*n inte bestämma mig vilken färg jag vill ha så jag tänkte be er om hjälp! :)
Svart eller vit?
Svart, fasst jag tycker röd var snyggast xP
Dem svarta eller dom bruna. Rött och vitt ser onaturligt ut och lyser upp för mycket.. :)
#2 Frågade efter svart eller vitt då de är de enda färgerna jag kan välja mellan! :)
Skrev ju svart, men la till brun då dem va med på bild..
VITA!!! De bruna var också snygga, men helt klart de vita! De kanske blir lätt smutsiga, men oh my, vilka läckerbitar! 😍🤤
Var ska du köpa dem? :) Måste också skaffa mig Jeffrey Campbell skor en vacker dag!
#5 Ja vita är ju så förskräckligt snygga men de blir ju som sagt smutsiga väldigt fort! och det syns ju inte på svart :/
Jag ska få dom i present så har ingen aning!
#7 Vitt är dock mer unikt också, inte många som har dem :)
Ah okej!
#8 Ja jag och min kille tycker också vita men jag är så rädd att dom ska bli skitiga första dagen :3
Du får bara gå försiktigt! 😉
#10 Haha aa de är nog ända lösningen! :P
Du vet inget "medel" eller nåt som skyddar lite eller som lätt tvättar bort smuts på vita skor? :)
#11 Är det äkta läder ska det ju behandlas, men annars vet jag inte om man använder något :/
#12 Eftersom min bror handlar mycket på internet tvivlar jag på att de är äkta läder/skinn :p Tycker det borde finnas någon skotvätt! :p
Vita säger jag också.
Köp tavelkrita, det går utmärkt att måla på om de blir skitiga.
#14 Åh tack för tipset! :)
Vita tycker jag :)
Vita eller svarta! :)
Vita! :)
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

har sj svarta (som jag knappt använder^^) så jag röstar på svarta :)