Utväxt
Alla blondiner anropas…
Nu när jag är blond måste jag färga utväxten varje månad. Men det är så J*KLA svårt tycker jag!
Jag får all färg över hela håret, fast jag försöker att bara lägga det i hårbotten (= gul utväxt, vitt hår). Och hur tusan färgar man utväxten i bakskallen?
Jag har inte råd att gå till frisör…
HJÄLP MIG!
Ta hjälp av nån kompis? :)
Själv gör jag det alltid hos frisör, eftersom jag har blekt mitt så extremt mycket så får det absolut inte komma nåt på det "gamla" håret, utan måste läggas precis vid skarven för att det inte ska gå av.. Plus att det skulle krävas väldigt mycket färg och antagligen mååånga färgningar för att få så blekt som resten.. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag gör då så att jag bara gör slingår där det syns ^^Min morsa hjälper! Högst 100 spänn för ett slingpaket! Man kan göra det själv, men det är lite svårare på "bakhuvudet".

gör det alltid hos frisör, vågar inte blondera det hemma ;D

Vad kostar det att göra hos frisör? Blir det inte svindyrt, när man måste göra så ofta?

ingen aning mamma betalar ^^ Men jag gör det nog inte varje månad, så får ju gå med en liten utväxt ett tag elr hur man ska säga .. beror lite på hur mkt det är o syns o sådära :)
Ja vet inte hur du ska göra Ja går till frisör så ofta ja kan ..Mor tjatar Hela tiden ..bara ska du inte gå till frisören snart å färga å klippa lite..:P
#4 Jag brukar göra det varannan eller var tredje månad, och då går det på ca 800 (klippningen är med i priset då). Fast så har ju jag rätt mörkt hår också, så det brukar ta tre timmar ungefär.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jag gör det hemma, med hjälp av släkt/vänner/familj.. Lättare så, annars blir det hela håret ifall man för der själv…
Har aldrig färgat hos frisör, är ju så fruktansvärt dyrt!!
När jag måste klippa mig går jag till frisör, dock väldigt tveksam eftersom dom tar så mycket betalt för att klippa lite hårt liksom. Nej, usch säger jag.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]