Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 403 ggr
thilda-
0

nån som vet

om det här är en "seriös" fotograf?? jag har pratat lite med honom och han vill Fotografera mig den 11/8 - 12/8

klicka HÄR för att komma till hans hemsida

__iE
0

ingen aning, men det jag reagerade på va att han inte har skrivit ut sitt namn, det tlr jag verkar lite för oseriöst .. :O

E_hjo
0

Tycker inte att sidan ser speciellt seriös ut men…

thilda-
0

okej =/

hans mobil nummer o mail finns på sidan iaf :)

thilda-
0

jag sökte på hans nummer på hitta.se men hittade inget

thilda-
0

Om man kollar på Galleri 1 då finns det en tjej med röd aktig bikini.. den bilden är avkapad.. + så är det en halv adress på den.. så jag tror att de där är en "icke seriös" fotograf.. ska avboka "fototräffen" =/

E_hjo
0

Det är nog bäst att du gör det, ja….   : )

thilda-
0

jao :)

JimJ
0

Att han varken lägger ut namn, adress eller riktigt telefon-nummer, skulle jag inte ta som en seriös fotograf. Desutom använder han en hotmail adress, villket bara gör mig ännu mer frågvis.

Det finns ingenting på sidan som nämner vem personen är. Ingenting som gör att man kan ta reda på hans riktiga namn. Tydligen verkar han bara ta sexiga fotografier på kvinnor i åldrarna 18-35 år.

Du är 16 år gammal Thilda. Jag tycker inte du ska gå till den här killen. Det finns seriösare fotografer, som Niklas t.ex. Hos honom kan man bli fotograferad påklädd. :-)

I annat fall tycker jag du ska ta med dig någon vuxen.

JimJ
0

Någonting som nu gör mig ännu mer förbryllad, är att ett utav fotografierna i hans fotoalbum, har en vattenstämpel med texten nejd.se. Följer man den sidan, kommer man till fotograf Henrik Westberg. Jag undrar om inte den här killen har snott bilderna från honom? :-)

JimJ
0

Jag ringde upp Henrik Westberg och frågade om bilden. Tyvärr hade han inte tillgång till internet just nu och kunde inte se på bilden. Men jag förklarde hur den såg ut. Han sade då namnet Linda, villket också står under bilden på den oseriösa fotografens sida.

Bilden har Henrik Westberg skickat till modelen och inte publicerat någonstans själv. Sedan har den oseriösa fotografen fått tag på den på något vis. Det är alltså inte han som har fotograferat!

thilda-
0

Okej! :) jo det såg jag tidigare på den där bilden som han kallar linda! jag försöker få tag i honom och avboka men hans telefon är avstängd :S och den där sidan han har kan man typ göra på 3minuter eller mindre(?)

JimJ
0

Förlåt om det blir många inlägg på en gång nu. :-)

Men nu är det ännu en sak som bringar en massa frågor.

De flesta bilder i hans galleri, är proffessionelt utförda, som den här. Men sedan finns det även bilder som den här. En fotograf som tagit bilder som de övriga i hans album, skulle väll aldrig lägga ut en sådan dålig bild? :-)

Nä, han ger mig kalla kårar. Jag tycker inte du ska kontakta honom överhuvud taget. Möjligtvis ringa polisen och fråga vad du kan göra om du misstänker att han är falsk.

thilda-
0

okej, jo nu hittar jag de andra.. dom va ju asdåliga :S nej huvva.. nu får de va bra :P jag få leta efter en annan ;)

Tina-A
0

Jag håller med Jim! Gå till Niklas! Har själv blivit fotograferad av honom och han är jätteduktig! (#8).

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

thilda-
0

bor inte han ganska långt ner i vårt avlånga land?? jag bor i ju Västernorrland! :(

thilda-
0

jag har snackat nu lite med honom.. han försöker få mig att tro att de va hon som gav honom den där bilden och han skulle senare lägga in bilder på henne (?) fattar ingenting men jag vägrar att tro på han!

JimJ
0

Han bor i Stockholm. Så det är en bit bort. :-)

thilda-
0

okej :P jaaa :( så typiskt! typ alla fotografer bor ju typ där nere :P