Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 371 ggr
Linda
0

Varför bli medlem?

Många besöker ifokus utan att aldrig logga in.

Utan tycker att de nöjer sig med att bara vara besökare.

Några argument vaför jag tycker att du ska bli ifokuserad?Glad:

Som medlem får du:

*Egen sida med gästbok (frivilligt att fylla)

*Egen inkorg

*Fotoalbum som kan vara trevligt att visa dina nära och kära om du själv inte kanske befinner dig just vid din dator.

(kostar bara tre komentarer från dig i forumet:)

*Möjlighet att få, hjälpa andra med tips i trådarna.

*God gemenskap

*Skriva i sin dagbok om man tycker att det är roligt med blogg:)

Du som medlem kan själv välja vilka som har tillgång och läsa på just din sida om det känns bättre..

Som medlem kan du också vara med i diverse tävlingar och vinna lättförtjänta priser:)

Så varför inte du som "smygläser" titta dig runt iFokus vilken sajt/er som skulle intressera dig att bli kostnadsfri medlem utan förpliktelser (förutom att du är trevlig förstås:)

Du som redan är ifokusmedlem på annat forum, du får jätte gärna lägga till valfri sida (hur många du vill) bland dina favoriter för att visa vilken sajt/er du är medlem på.

Jag hoppas att du/ni ska trivas här på iFokus lika bra som jag gör:)

Pst…. Just nu kan du vinna extra biobiljetter om du värvar 3 nya medlemmar till ifokus:)

Många glamourösa iFokus hälsningar/Linda Abrahamsson sajtvärd

Linda
0

*putt*

Linda
0

Putt igen:)

Linda
0

ca 10.000 medlemmar har snart hittat hit:)

Madde
0

ja visst är det otroligt. =)) hihi Inte illa om man tänker på hur kort tid iFokus har funnits.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Linda
0

Så kul!!!!

Faxlin
0

Såå roligt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Linda
0

Kyss

Robert
0

Glamour är en av de få sajter av alla 50 på hela iFokus som ligger bland de mest aktiva. Visa din uppskattning till Linda som lägger ned väldigt mycket tid på sin sajt och lägg upp nu Glamour som din favoritsajt. Det hjälper Linda, så smickra henne och visa din uppskattning, det behöver hon.

Hälsningar

Robert

Linda
0

#8 Tack Robert:)

-För tillfället har jag haft enormt lite tid för sajten men uppryckning skerGlad

Linda
0

putt

Linda
0

putt

Katter3
0

Hur länge har iFokus funnits? :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

wewwa
0

Jag loggar alltid in o ut från ifokus… : )

Abico
0

Jag är alltid inloggad på iFokus, behöver bara öppna internet (har marsvin.ifokus som startsida) och börja skriva ^^

Hanna 

SaraC
0

Är medlem på "Hundar" sedan länge. Men har tjuvkikat lite på de andra sidorna och blivit medlem på några andra nu - bl.a. här :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Fiona
0

jätte bra och bra anledningar är m,edlem :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg