Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 571 ggr
[Tilde]
0

Mintblå byxor + kavaj/tröja - var?

Var kan man köpa mintblå (det är en ljusturkos https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTfyx38Qe0iATT69gipT97V00UhawhkkbavHJoZU0Hk52ggPWvAxQ) byxor och/eller kavaj/tröja? 🙂 Med tröja menar jag en långärmad eller stickad tröja.

Gärna på rea eller för runt 100-300 kr.

leemland
0

HM kanske?(har inte koll på deras sortiment:P )  
Jag har för mig ellos/josefsson brukar ha rätt så färgglada byxor, i alla fall jeans :P 

Har du testat att bara googla de? :P har man tur får man upp vad man är ute efter ju :P haha.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Tilde]
0

#1 Nej inte jag heller, haha. Får ta och åka in till Köpenhamn snart och kolla där. :) Har sett någon som har köpt mintblå jeans på Zara tror jag det var…

Googlat har jag gjort, men det är svårt att hitta just den nyansen jag söker. Men jag får helt enkelt kolla vidare 🙂

leemland
0

#2 Okej :P Men kolla också Ellos för där brukar som sagt vara :P Kan inte själv komma på några andra sidor tyvärr ..

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Tilde]
0

Såg att Cubus har för 199 kr och likaså H&M (fast H&Ms kanske är mer åt det gröna hållet). Jag får åka ut på en shoppingtur sen. 😃