Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 489 ggr
Madde
0

Vad skulle ni vilja...

…läsa här inne på glamour. Då tänker jag på artiklar och sånt.

Själv så skulle jag gärna se en Makeover. Där man går från vanlig till glamourös. Snygg i båda smink, snygg frisyr och så självklart snygga kläder. =)

Sen att personen som blir omgjord får bli fotad av en fotograf. (finns massa duktiga på foto.ifokus)

Om det är något som är intressant så kanske man kan få göra en liten egen ansökan till varför just en själv ska bli vald till en Makeover. =))

Nu vore det jätteskoj och läs om era förslag på artiklar. =) Alla tips är välkomna, ju mer vi kommer på desto mer kan Linda och ev Medarbetare jobba med. =)

mvh madde

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

hmm, någon artikel om smycken kanske. Vad som har ändrats genom tiderna och vad som är riktigt inne att ha just nu. ;-)
Så kan man få ännu ett bevis på hur otroligt oglamorös jag är :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

ja det var ett jättebra förslag åsa. =))

KajsaM
0

Jag skulle tycka det vore skoj att ha en artikel där man jämförde vilken som är bäst t.ex inpackningar :)

Snuttan
0

Jag hakade upp mig på Åsas "genom tiderna", jag skulle vara intresserad utav att läsa en artikel om vad glamour har ineburit lite historiskt… Drömmer om massor av sidenklänningar, utstora flotta bad, mjölkbad för Cleopatra :p

Madde
0

kanonidéer ni har måste jag säga. =))

Hoppas att fler vill hjälpa till och komma på lite saker som kan vara intressant och läsa.

Jag skulle vilja läsa om olika sorters skor. Gärna se lite bilder på hur de såg ut förr och hur de ser ut nu.

Gärna artiklar om olika designers. Typ gucci, dior osv. =)

Faxlin
0

Ja hur gjorde de förr i tiden för att få lite glamour i sitt liv, mellan allt jobb. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Niklas
0

#0: Ha, det var precis det jag föreslog i tråden Jag sminkar mig. :-)

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Madde
0

#7: jag tror verkligen att det skulle kunna bli bra. För inne på foto.ifokus är det grymt många som är bra på och ta kort. =))

Niklas
0

Det tror jag med. Om det bara är någon som kan sminka sig snyggt kan det bli riktigt proffsigt.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Madde
0

#9: helt klart. =)))

sarae
0

Makeovers har jag gjort ett par stycken… ska se om jag kan ta å fota lite nästa gång ;)

Madde
0

#11: Du kan få göra om mig nästa gång vi ses sara. =)) Då får vi ta oss en tur i göteborg. =))

sarae
0

det låter bra madde ;) ta med dig stativet då!

Madde
0

#13: Yes det fixar jag. =)))

Det har jag alltid med mig, stativ, kamera och datorn. =)

E_hjo
0

Madde, jag tycker att din idé vore superroligt!!! =D

NinaToy
0

Hade tyckt det var kul att ha en liten tävling ellernått där medlemmarna visar upp sig på en före (utan smink osv) och ett efterfotto (sminkad, håret fixat osv) och den som förrändrats mest vinner? ;P

Madde
0

#16: Det som vore bäst är ju om man har en riktigt bra fotograf som kan fånga de bilderna. =)

Madde
0

putt

Linda
0

Tack, tack:)

NinaToy
0

#17# Joo men det är ju lite svårt att ordna så att alla kan vara med då… :P Men man kanske kan ha som krav att man ska ha samma färg på bakgrunden som innan och efter, eller att alla måste fotta sig mot tex vid bakgrund, en liten tanke bara. ;P

Linda
0

Låter som en bra idè:)

Nina: Kanske ett prodjekt du kan ta tag i?

Vill du så kan jag lägga upp dig som medarbetare:)

Madde
0

#20: Jo, man kan ju fota innan man blir omgjord och efter. Svårare än så är det inte. =)

sofie
0

*puttiputt*

Linda
0

Nya artiklar kommer in i kväll:)

sofie
0

*putt*

Sandra76
0

Jag gillar make up, hudvård och manikyr.

Jag sminkar folk, på fritiden därför älskar jag att se nya kombinationer och tips på make up..:)

Det ser jag gärna fler artiklar om ;)

Eve
0

Jag ahr varit lite passiv de senaste veckorna tyvärr, pga skolarbete.. men nu ska jag försöka skriva en artikel :).. håll ut :)

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

[slo]
0

Jag kan tänka mig att ställa upp som kille på en total makeover… Oskyldig Så det inte bara blir "tjejigt" här, vet att det finns fler killar som är här och läser ;)

Alex
0

#28 Jaa! Jag kan färga håret blått på dig, och sminka lite..^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[slo]
0

#29 Sure! Ses vi i veckan då? :P

Alex
0

Yep! ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Robert
0

Idag ska jag iväg på en mässa i Lahti, jag kan fånga några snygga kvinnor där med min kamera, Läs mer på min blog.

Hälsningar

Robert Hammar