Annons:
Etikettallmänt
Läst 644 ggr
Fridaaaa
12/13/19, 10:44 AM

Kläder jul&nyår

Ska inköpa tröja/klänning att ha jul och nyår (har alltid samma)
Men har jättevårt att hitta i min storlek för max 200 kr.

H&M & bonprix hinner inte komma

Vill ha nämligen som har långa ärmar, döljer magen samt snygg urringning. Jättesvårt att hitta tycker jag

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Maria
12/13/19, 11:37 AM
#1

Kolla på loppisar kanske. Man kan göra riktiga fynd där ibland.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
12/13/19, 11:43 AM
#2

#1 Här är tyvärr utbudet väldigt kasst.  Mycket "tantiga" kläder eller hur man ska förklara.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
12/13/19, 12:13 PM
#3

Aj då.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Sattyg
12/16/19, 2:21 PM
#4

På Zalando kan du sortera på kläder efter ärmlängd, urringning osv. Den billigaste klänningen kostar från 129kr och sen går det uppåt. Snabba leveranser, gratis frakt och gratis retur. Så där bör du kunna hitta nåt 🙂

Fridaaaa
12/17/19, 9:49 AM
#5

#4 Tack men kollat och fanns inget som passade in i min storlek och prisklass.
De har strulat nästan varje gång med.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Soligajag1
12/25/19, 8:04 PM
#6

Den här blusen köpte jag på Lindex ,  hade svart kjol + svart linne och glansiga strumpbyxor .  Trivdes i den sådär.  

( Köper mycket av mina kläder på second hand , Loppis ) har alltid tur och hittar  vad jag vill ha.

HH 🙂

Annons:
Soligajag1
12/25/19, 8:06 PM
#7

Den här jackan köpte jag på Röda Korset , som ny. Den gillar jag verkligen ! 🙂

HH 🙂

Fridaaaa
12/26/19, 6:52 PM
#8

#6 Tack men inte riktigt min typ av kläder :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Åsa S
12/29/19, 9:36 AM
#9

Ska  på 40-årskalas på nyårsafton så jag klev in på tantklädesbutiken bredvid mitt jobb som ska läggas ner och hade utförsäljning. Hittade faktiskt en klänning i omlottstil som jag köpte lite dyr även trots 30% rea men jag köper sällan nytt hittar mer som jag gillar på second hand. Köpte en jättehärlig tröja till jul med stor krage som aldrig såg ut att vara använde, tjejerna på jobbet undrade vart jag köpt den  tröjan och det var ju på second hand för 39kr så köper man billigt på second hand så kan man unna sig några dyrare plagg ibland. Här i Stockholm där jag bor kan man dock sällan göra fynd ibland är det dyrare än nypriset så jag handlar second hand i köping där jag har min sommarstuga.

Fridaaaa
12/29/19, 1:03 PM
#10

#9 Kollat de secondhand om dinns här :/

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: