Annons:
Etikettsmink
Läst 770 ggr
Sindri
6/5/18, 7:41 PM

Body Shop Eye Makeup Remover

Var inne på Body Shop idag och tänkte köpa en remover till en resa

Ja, det är längesedan jag handlade där, men tjejen o butiken hade aldrig sett den och trodde mig nästan inte när jag frågade efter en remover i tub. Den säljs tydligen i Pakistan, men är den helt borta i Sverige/Europa? Nån som vet? Suverän att ha med på resa. Använder annars bara kokosfett, men det kommer att vara för varmt att ha i bilen. Varför slutar man med bar grejer?

Annons:
[134643]
6/5/18, 7:55 PM
#1

Är kanske lite trög, men vad är skillnaden på den och andra ögonmakeup removers? Det finns ju en del andra som säljs i tub, som clinique och emma S, men jag ser inte riktigt poängen?

Sindri
6/5/18, 10:58 PM
#2

Jag är noga med vad jag sätter på kroppen. Vill helst inte ha något köpe, men tror ändå BS är bäst i så fall.

[134643]
6/5/18, 11:14 PM
#3

#2 Okej, men då har de väl i princip samma sak men bara i annan flaska? https://www.thebodyshop.com/en-gb/range/view-all/camomile-gentle-eye-make-up-remover/p/p000936

Sindri
6/5/18, 11:16 PM
#4

Just det, jag har en flaska också, men jag undviker flytande på resa i packning som åker hit och dit. Annars skulle jag  helst ha mitt vanliga kokosfett som jag gillar bäst.

Upp till toppen
Annons: