Annons:
Etikettkläder
Läst 1899 ggr
citronkakan
1/14/18, 7:10 PM

Klä mig som...

Jag säger Norma Bates från tv-serien Bates motel, ni hjälper mig att hitta hennes stil till mig😃Vera Farmiga som den fiktiva Norma måste ju vara världens snyggaste och stiligaste kvinna alltså 😍 Hjälp mig nu att hitta "hennes" klänningar och kläder. Jag vill så gärna förnya min garderob till mer klassisk och feminin. Supertrött på jeans, hoodies, tighta trikåklänningar och printade toppar. Jag vill ha Norma Bates stil! Normal prisklass/ej över 500 per plagg eftersom jag trots allt vill byta ut stora delar av garderoben 🙂

Annons:
citronkakan
1/17/18, 9:38 PM
#2

#1 åhhh tack så mycket! Vilken underbar sida! Visste inte ens om att det fanns något sådant. Nu blir det genast mycket enklare.

Jojaton
1/17/18, 9:47 PM
#3

#2 ja den är himla bra den sidan :) ibland lägger de upp liknande men billigare plagg också, och du kan ju få tips på nya shoppingsajter/märken osv.

Johanna - Instagram

[Tuulikki]
1/20/18, 5:16 AM
#4

Vi får in mycket liknande kläder på jobbet. Jag jobbar i en second hand-butik🙂

citronkakan
1/20/18, 5:52 PM
#5

#4 Det kanske är second hand som är grejen. Tack för tipset, nästa gång jag är hemma i Sverige och hittar en SH-butik ska jag kika 🙂

Surpan
1/21/18, 1:08 PM
#6

Jag tycker om att leta runt lite åt folk om de letar efter något specifikt plagg eller så, men att tycka att vi ska leta upp en hel garderob till dig plagg för plagg känns lite väl mycket? Okej om du hade bett om tips på butiker eller värt man kan hitta en liknande klänning, då hade man ju kunnat hjälpa till. Second hand är ett bra tips. Har du kollat HMs webbutik? De är väldigt mycket kläder i olika stilar. Mycket som inte säljs i butik. Bor du i en mindre stad så kan det finnas lokala små butiker som kan ha i den stilen. Sen finns det olika märken som har en lite mer preppy stil. Holly&whyte på Lindex gör kvinnliga koftor och kjolar i fina färger.

/Surpan

Annons:
citronkakan
1/21/18, 3:18 PM
#7

#6 Tycker jag fått bra tips om wornontv.net och SH. Det är såna tips jag är ute efter. Om någon varit inne på någon hemsida och sett klänningar/kjolar av den typen skulle man ju även kunna tipsa om det ifall man har lust. Kräver inte att någon ska sitta här och leta en helt ny garderob och tror ingen skulle göra det heller för den delen.

Har kollat igenom de vanligaste butikerna men inte hittat den stilen. Men tack för tipsen, ska absolut se efter nästa gång jag har möjlighet.

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: