Annons:
Etikettskönhet
Läst 1050 ggr
Anonymos
2017-05-03 16:05

Behöver tips om brun-utan-sol!

Jag har bara dålig erfarenhet utav brun-utan-sol, där jag blivit knallorange och så, men skulle gärna vilja prova igen. Frågan är, hur fungerar det att använda brun-utan-sol som ett komplement till när man solar? Tänker nu till sommaren! Funkar det att använda på sommaren när man badar mycket? Hur placeras det bäst och vilken är den bästa?

/Anonymos

Annons:
emeliiiiieee
2017-05-03 16:38
#1

Jag kör bara BUS. Använder en från cocoa brown och en från ST Tropez. Bägge i färgen Dark. Dom är grönbaserade så du blir inte orange. Dessa är i mousseform och läggs helst på kvällen över natten så man duschar av överflödet på morgonen. Och jag älskar min på sommaren, funkar toppen när man badar bara man återfuktar varje morgon och kväll. Viktigt att komma ihåg är att exfoliera kroppen noga dagen innan och sedan smörja med bodylotion på de partier där du blir som torrast.

Sattyg
2017-05-03 17:21
#2

Håller med om allt #1 skriver, investera gärna i handske som du applicerar bus med, en sån finns från både st tropez och cocoa brown, då slipper du missfärgade händer. Färgen kommer försvinna snabbare om du badar och duschar mycket och ibland kan det bli fläckigt men då är det bara att exfoliera kroppen ordentligt.

emeliiiiieee
2017-05-03 17:38
#3

En handske är ett måste, annars blir handflatorna svarta nästan haha. Gjort det misstaget själv

Upp till toppen
Annons: