Annons:
Etikettrecensioner
Läst 1565 ggr
Lia
2016-03-25 00:08

Lias Glossybox

I denna tråd tänkte jag berätta om och recensera mina Glossyboxar! Jag började prenumerera nyligen, och har hunnit få februari- och marsboxen för 2016. Jag är mycket nöjd och glad och kommer uppdatera inför varje box samt när jag använt produkterna ordentligt. Jag kommer också recensera Manboxen som kommer en gång i kvartalet. Jag betygsätter produkterna mellan 1 och 5, där jag tar hänsyn till lukt, konsistens, utseende, passform, funktion, skillnad mot liknande produkter samt pris. Let the fun begin!

Annons:
Lia
2016-03-25 00:17
#1

Februari: Överlag var det en helt okej månad. Det sammanlagda värdet för mina produkter var ca 450 kr. Jag behöll ögonfransprimern, rougen samt nattcremen. Tandkrämen gav jag till mamma och ögonbrynsgelen gav jag till min svägerska. Helhetsbetyg: 2,6 Detta låga betyg beror till störta del på att jag inte har användning för två av produkterna samt att priserna var relativt höga i denna box. Men att få prova dem har varit mycket roligt och givande och helt klart värt högre betyg än så, för upplevelsens skull.

Lia
2016-03-25 00:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

ORAL-B 3D White Luxe Perfection Toothpaste Pris: 39,90:- Jag testade aldrig tandkrämen eftersom jag aldrig skulle byta ut den jag har mot någon annan. Men mamma sa att den var bra, och den luktade gott. Hon har inte använt den tillräckligt för resultat, så jag kan inte uttala mig om den saken. Betyg: 1 Den var inte för dyr eller dålig på något vis, men eftersom jag inte vill ha någon tandkräm ger jag den bara en etta i betyg.

Lia
2016-03-25 00:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#3

ELISABETH MOTT Queen of the Fill Pris: 175:- Denna ögonbrynsgel kom i färgen Light Medium, och jag har mörka bryn så det passade inte alls. Jag testade den dock ändå, och formulan verkade bra och hållbar. Betyg: 2 Den får lågt betyg av mig på grund av att det inte fungerade med mina färger, plus att jag aldrig skulle betala 175 kr för att fixa brynen. Men formulan verkade som nämnt bra ändå, och jag hoppas att ni andra hade nytta av er produkt.

Lia
2016-03-25 00:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

THE BODY SHOP Oils of Life Intensely Revitalising Sleeping Cream Pris: 59:- (Originalstorlek 395:-) Cremen doftade ljuvligt och fräscht, den var dryg och härlig att massera in. På morgonen var händerna mjukare än någonsin. Jag älskar att få smörja in mig med något så lyxigt. Betyg: 3 Det tar emot att sätta ett så lågt betyg. Men jag kommer aldrig köpa den igen med tanke på priset. Trots att den är så bra är det inte värt det, och jag är övertygad om att det finns billigare variationer som är lika bra. Men det var roligt att få prova. Och om priset inte bekymrar så rekommenderar jag starkt denna creme!

Lia
2016-03-25 01:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#5

BENEFIT They're Real Tinted Lash Primer Pris: 88:- (Originalstorlek 250:-) Primern kom i en brun nyans som verkligen satt fint både med och utan mascara. Det såg naturligt ut och kändes inte att man bar smink. Mycket bra produkt. Betyg: 3 Återigen trist att behöva ge ett så pass lågt betyg till en bra produkt. Men med tanke på priset kommer jag inte köpa den igen, utan leta efter en billigare variant istället. Jag hade också önskat en svart färg. Det syns inte under mascara att den är brun, men om man använder den ensam vore det roligare med en svart, för att matcha mina kolfärgade fransar.

Lia
2016-03-25 01:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

GLAZEL VISAGE Pressed Rouge Mini Pris: 89:- Fin färg som fördelar sig jämnt på huden. Håller bra samt är tillräckligt hårt pressad så att produkten inte flyger bort vid användning. Betyg: 4 Rätt och slätt det jag söker i en rouge. Helt okej pris med tanke på kvalitet. Kunde vara lite mer färgstark om jag jämför med liknande produkter, men över lag en fin rouge.

Annons:
SilverZalgo
2016-04-06 07:48
#7

Har du fått den senaste boxen? Vad tyckte du om mascaran som de hypade så mycket? Jag gillade den inte alls. Den var inte vattenfast som det påstods och den smetade överallt :(

Lia
2016-04-06 16:01
#8

#7 Jag tänkte vänta med recension tills jag testat masken jag fick :-) men mascaran är jag jättenöjd med! Den kändes inte på fransarna, och den funkade jättebra för mig som har känsliga ögon. Men jag har inte testat med vatten än, får göra det.

SilverZalgo
2016-04-06 21:31
#9

Så bra att den funkade för dig :) Jag har inte  så värst känsliga ögon så det kunde jag inte uttala mig om, men på mig smetade den direkt. Men jag har väldigt oljiga ögonlock så det kan ju bero på det, haha :P

Upp till toppen
Annons: