Annons:
Etikettfest
Läst 1838 ggr
Novelia
2/24/15, 7:49 AM

Festoutfit

Behöver lite inspiration, vad brukar ni ha på er när ni går ut en helg eller träffar vänner för fest? Lägg gärna upp bild! Nu är det ju rätt kallt ute och jag vet inte hur jag ska lösa "tröj-biten". Man har snyggt linne och snygga jeans eller annan snygg topp, eller en klänning. Att ha en tröja över tycker jag drar ner stilen. Iallafall mina tröjor. Vad använder ni över en tunnare topp eller till klänning? Tips på snygga uteskor för denna årstid man kan ha på krogen?

I have no sympathy for people without empathy

Annons:
Surpan
2/24/15, 9:02 AM
#1

Jag brukar ha långarmade blusar på vintern, gärna såna med lite skira ärmar.

/Surpan

Jojaton
2/24/15, 12:42 PM
#2

har alltid samma problem.. förra gången jag var ute hade jag en tshirt med öppen rygg, och precis när jag lämnat in jackan ringde en kompis och ville att jag skulle möta honom, höll på att frysa ihjäl! vakten var rädd att jag skulle bli sjuk, så när jag kom tillbaka och hade fått låna kompisens jacka fick han gå in gratis för att han var en sån gentleman, haha! Annars kör jag ofta på långärmade skjortor (gärna lite oversize) eller typ en tunn kavaj/innejacka nu till vintern. Ibland har jag klackar men det är så mycket roligare när man har bekväma skor, och jag är en sneakerstjej så brukar bli det :)

Johanna - Instagram

[Tilde]
2/25/15, 11:26 AM
#3

Brukar också ha långärmade blusar. T.ex. en långärmad spetströja eller en snygg skjorta, etc. Annars en topp och kavaj eller en lite snyggare cardigan till. 🙂 Allt blir ju mer uppklätt om man har klackskor till också.

emms
3/17/15, 12:12 AM
#4

Brukar köra på linne även på vintern, är så jäkla varmt på krogen vi brukar gå till. Men många av mina vänner använder kavajer. Blir kallt när folk ska ut och röka så stannar helst inne då 😇
Jag trotsar alltid Sveriges väder och har haft kjol på mig nästan alla utekvällar denna vintern haha! Och skor som täcker hela foten med lite tjockare klack tycker jag är bäst nu när de är kallt. Men är det is och snö kan de bli jobbigt att gå 😉

Emma

Upp till toppen
Annons: