Annons:
Etikettrecensioner
Läst 3441 ggr
Honestyisdead
7/2/14, 11:55 AM

Favoritparfymer?

Vilken eller vilka parfymer är din/a favoriter?

Annons:
Honestyisdead
7/2/14, 12:00 PM
#1

Gillar Thierry Muglers - Angel

En som följt mig många år är Escadas - Sunset heat. 

Älskar även Marc Jacobs - Oh lola

Gillar även Escadas - Born in paradise

Fridaaaa
7/2/14, 12:00 PM
#2

Inga specifika favoriter. Men har en Chanel som jag fått (vet ej om det är äkta eller ej) som luktar gott. Annars köper jag lite som jag tycker luktar gott där jag är och handlar 😛

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tuulikki]
7/2/14, 12:42 PM
#3

Denna! Ralph Lauren. Den luktar såå gott och jag får alltid massa komplimanger om att jag luktar fantastiskt gott när jag har den :)

Honestyisdead
7/2/14, 1:07 PM
#4

3 vad doftar den?

[Tuulikki]
7/2/14, 4:32 PM
#5

Står här. Ganska söt, men ändå inte sliskig. :)

Anna
7/2/14, 5:15 PM
#6

Jag har nog inte riktigt hittat "min" doft än. Har provat en del olika, men ingen som jag ständigt återkommer till.

Dock gillar jag "All through genuine" från Make Up Store, den doftar bl.a grapefrukt, citron, grönt äpple , vanilj och mandel. Det är väl den som hängt med mig längst och som jag fortfarande gillar efter flera år :)

Annars tycker jag om Love & Toast's små roller ball perfumes, de är även smidiga att ha med sig. Av dem gillar jag mest Clementine Crush och Candied Citron.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Annons:
Scorpio97
7/2/14, 5:16 PM
#7

Britney Spears Midnight Fantasy, är min favorit. I princip den enda parfymen jag använder.


//Jessie

JustMySelf
7/2/14, 8:52 PM
#8

Escada - Marine Groove, tyvärr var det en tillfällig sommardoft och säljs inte längre.

leemland
7/2/14, 9:04 PM
#9

Älskar en gammal Naomii Campbell(stavning?) Den finns tyvärr inte i Sverige längre :( 
Annars Avril Lagvine, Christina Aguilera och DKNY :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Honestyisdead
7/2/14, 9:25 PM
#10

9 Vilken sort av naomi?

ella_moya
7/2/14, 10:38 PM
#11

Min absoluta favorit är Ralph av Ralph Lauren. Den blir väldigt naturlig på mig och är härligt blommig.

Annars gillar jag Elizabeth Ardens Green tea dofter, de är friska men det lite karaktär och passar perfekt på sommaren.

leemland
7/3/14, 8:22 PM
#12

#10 Ja de va en bra fråga :P haha. Kommer inte riktigt ihåg namnet men kan se om jag hittar en gammal flaska här hemma :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Hennah
7/4/14, 4:36 PM
#13

Jag gillar inte för starka blomdofter, men jag älskar Anaïs Anaïs Premier Délice. När hyacinth- och piontonerna lagt sig lite kommer det fram toner av solvarma mogna päron och en bärig ton. 

En gammal favorit är CK One. Älskar citrustonerna i den.

Är överhuvudtaget glad i unisexdofter.

Annons:
Honestyisdead
7/4/14, 5:30 PM
#14

8 Det säljs ofta på tradera. Finns en nu tex.

Min favorit sunset heat säljs inte i butik hdller, men har lyckats få till mig två st på tradera :)

Facie
7/5/14, 1:08 PM
#15

Marc Jacobs - Dot kör jag mest just!

Pretty wise //

Honestyisdead
7/5/14, 1:33 PM
#16

15 vilken doft?

Eva123
7/5/14, 9:46 PM
#17

Mina favoriter är är en Madonna parfym & även victoria`s secret pure seduction!

JustMySelf
7/6/14, 2:51 PM
#18

#16 Det finns väl bara en doft som heter Dot?

Honestyisdead
7/6/14, 3:25 PM
#19

18 Såg inte att det stod dot. Trodde det stod det ;)

Kadoor
7/6/14, 7:09 PM
#20

One Direction - Our Moment, Britney Spears - Fantasy & Midnight Fantasy(har en med båda två i en "delad boll" haha, sämst förklaring men), en från Puma, vet dock inte vad det är för någon men den är rund med en grön kork iaf, & en som heter Vanilla Fun. Det är de jag använder mest, sedan har jag några fler men som bara står på byrån haha. ^^

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Annons:
[velvetmorning]1
7/6/14, 7:30 PM
#21

Jag älskar Vintage Muse av Kate Moss, den passar mig utmärkt! Läste om den innan jag beställde den, och många tyckte att den luktade gödsel/bajs/kattpiss, men jag chansade ändå eftersom den var billig och jag tänkte beställa lite olika för att testa.. och på min flickvän luktade den faktiskt gödsel, men på mig luktar den jättegott, både chokladig, bärig och rätt tung vilket jag gillar, dock använder jag den mest på hösten och vintern. Just nu använder jag Versace - bright crystal som jag också gillar och som jag tycker passar både dag och kväll 👍

[cancan]
8/20/14, 10:32 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Dessa är mina favoriter =)
Britney spears - cancan, Jessica simpsons - fancy och en från bruno banani som jag inte vet vad den heter =)

Michaela-N
8/20/14, 11:59 AM
#23

Jag har otroligt många favoriter i mitt badrumsskåp men den som alltid tar hem priset är DKNY Be delicious med äpple (tror jag det är). UNDERBAR!

MichelleLindh
8/20/14, 5:34 PM
#24

- Escada, Magnetism 
- Marc Jacobs, Daisy
- Juicy Couture, Viva La juicy Noir
- Yves Rocher, Monoi
- Escada, Cherry in the air
- Escada, Born in paradise
- Katy Perry, Meow 
- Alyssa Ashley, Cocovanilla
Har många fler, älskar parfymer och har för stor kollektion för en normal människa, hehe..

/ Michelle 

IceTee
8/20/14, 7:38 PM
#25

Tror det är EdT från Nina Ricci jag har. Blev helt såld på den för några år sen i Köpenhamn och fick den sedan i julklapp. Använder parfym så sällan att den hållt i några år nu och jag har mer än hälften kvar! Dessutom är förpackningen så himla söt! Ett rött äpple❤️

Medarbetare på Skor iFokus

[Raubtier]
8/23/14, 7:10 PM
#26

Nicki Minaj pink friday när jag ska festa, vardagligt gillar jag CLEAN warm cotton

Evelina!
8/23/14, 7:57 PM
#27

Använder endast Gucci Envy Me samt Clean Shower Fresh. Bästa dofterna ever.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
Challa86
8/23/14, 10:59 PM
#28

Christina Aguilera - By Night är helt klart min absoluta favorit. 
Elizabeth Arden - Provocative Woman är också ruskigt god, men CA's tar min förstaplats.

challameow.wordpress.com 

Carrosh
8/24/14, 7:49 PM
#29

Burberry London och Tergio Tacchini Donna. SJP Lovely hamnar rätt högt upp också.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

citytjejen
8/25/14, 10:59 AM
#30

Min absoluta favorit är en parfym från Decleor i en grön frostad flaska. En fräsch och lagom och inte alltför söt doft.

Tycker även om Chanel Chance och Armani Code.

/Christina

Tova.O
8/28/14, 7:36 PM
#31

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

JohannaMax
8/29/14, 9:23 AM
#32

Flower Bomb Victor & Rolf

Light Blue D&G

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Upp till toppen
Annons: