Annons:
Etikettrecensioner
Läst 1582 ggr
Honestyisdead
3/7/13, 3:59 PM

P r o a c t i v e

Någon som använt detta medel för problemhy?
Åsikt?

Annons:
Anna
3/8/13, 11:44 PM
#1

Provade i somras då jag var i USA och fick tag på det billigt. Har ganska stora problem med akne och kan säga att Proactive nog var en av de sämre produkter jag provat. Efter ett par användningar började min hy fjälla något enormt och jag fick dry spots bl.a runt munnen. Kunde inte ha smink på flera dagar och huden ramlade av i flagor. Jag har inte överdrivet känslig/torr hy från början, så vet inte riktigt vad som hände där. Kommer iallafall inte prova igen :p

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Honestyisdead
3/9/13, 9:47 AM
#2

Okey, det lät inte bra. Då vågar jag nog inte slösa 500kr på det! Försvann flagorna igen när du söutade använda produkterna?

Anna
3/9/13, 9:49 AM
#3

#2 De försvann efter någon vecka, men de torra områdena hann börja klia och bli röda/irriterade innan dess. Så efter 1,5 vecka var nog min hy helt återställd.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Honestyisdead
3/9/13, 9:51 AM
#4

Tack för dina svar :)

balmain
9/29/13, 10:48 AM
#5

Har läst att Proactive inte skall användas av dig som har torr hy, då händer väl det som Attlid skriver. :)

Gasoline
9/29/13, 3:36 PM
#6

Jag har oxå fundera på denna produkt. En bekant använder den och tycker att den är toppen, men sa att när man börjar använda den så blir problemen något värre innan det blir bättre. Skulle dock vilja höra mer "recensioner" om denna produkt innan jag fattar något beslut om inköp, då den kostar ganska mycket. Men fungerar den så är det absolut värt pengarna.

Annons:
Upp till toppen
Annons: