Annons:
Etikettrecensioner
Läst 2601 ggr
Hanna
2013-01-14 21:41

Zalando?

Vad tycker ni om Zalando? Tänkte beställa skor därifrån. Men har hittat recensioner som sagt att sidan är rent ut sagt skit och bedrägeri. Vill ha skorna, men vet inte om jag vågar beställa! Skrikandes

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Annons:
Nali
2013-01-14 22:32
#1

Beställde 4 klänningar därifrån härom dan, de kom på 2 dagar, otroligt snabba och effektiva! Klänningarna var skitsnygga, ska dock lämna tillbaka 2 st då de inte var min smak, retursedeln är de sega med så man får vara snabb med att skriva ut den själv.

Hanna
2013-01-14 22:46
#2

Beställde nyss därifrån. Tog betalning på faktura, så slipper jag oroa mig för att inte få sakerna i alla fall. :) Hittade dessutom en rabattkupong efter lite googlande, så det blev dessutom billigare. Nu längtar jag :D

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Nali
2013-01-15 22:27
#3

#2 alla får en rabattkupong på 100 kr så fort det blivit medlemmar på zalando samt att varje gång man beställer får man en ny rabatt kupong på 100 kr med kläderna du beställt

JohannaMax
2013-01-16 20:27
#4

De satsar ju massor på reklam på tv och nätet nu så man tycker att de borde skärpa sig och vara seriösa?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hanna
2013-01-16 20:34
#5

Jo, jag tycker det samma! Men sett massor om hur usla de är. Till och med från december. Så jag hoppas det går bra. :O

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Upp till toppen
Annons: