Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1671 ggr
Fiona
9/12/12, 1:25 PM

LÄS DETTA ANG. KOMMENTARER

Hej!

För att göra våra trådar mindre kladdiga så vill jag tipsa om en fiffig funktion, Bra inlägg. I slutet av varje inlägg finns det en knapp man kan trycka på där det står Bra inlägg, som en gilla-knapp på Facebook. Trycker man på den knappen när man gillar ett inlägg eller en bild så blir det inte kladdigt med en massa kommentarer i stil med "fint, snyggt osv".

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Annons:
Honestyisdead
9/17/12, 12:40 AM
#1

Fast det är väl bara trevligt med sådana kommentarer?

Arinya
9/17/12, 1:46 AM
#2

#1 Näe, inte i bildtrådar iaf… Kanske trevligt för den som får kommentaren men för alla andra…Näe inte direkt.. De är en bildtråd.

Honestyisdead
9/17/12, 12:55 PM
#3

Lägger jag upp en bild är det självklart man blir glad att få kommentarer om den. Och inte stör det mig om sen andra får kommentarer till sina bilder?

Men men, Alla kan vi inte tycka lika. Själv tycker jag att det blir hemskt opersonligt om man bara får trycka på "bra inlägg" utan att få kommentera varför man gillar det.

Fiona
9/18/12, 9:52 PM
#4

Jag håller med om att det blir jobbigt i bildtrådar. Exempelvis i inlägget där vi visar våra naglar så kan jag tycka att det är lite jobbigt att behöva sitta och läsa kommentarer när jag vill se på bilderna. Jag tycker lätt att det ser kladdigt ut men alla tycker vi ju olika Glad Tänkte bara tipsa om funktionen för de som missat den och sen får man väl göra som man vill.

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

[vaniljen]
10/29/12, 6:33 PM
#5

Om någon frågar om hårfärg, frisyr eller annat så tycker jag det är trevligt med kommentarer. Men i långa trådar där alla visar bilder på liknande saker kan det bli mycket att bläddra i, men jag tycker ändå att det är mest givande med kommentarer, även om jag flitit använder gilla-knappen också.

Upp till toppen
Annons: