Annons:
Etikettkändisar-skvaller
Läst 8641 ggr
Eve
3/5/07, 7:04 PM

Vilken kändis är du lik?

Vilken kändis tycker du att du är lik, utseendemässigt och på insidan?? Motivera varför du tycker som du gör :)

 Kolla vem du är lik här 
(Frågar de efter inloggning skapade jag en till oss… Logga in som Glamourifokus@hotmail.com, password: 123456789)

OBS! Det är helt ofarligt att lägga upp bilder på sidan. De sparas inte, utan kastas när de har scannats efetr kändis :)

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Annons:
Alex
3/5/07, 7:21 PM
#1

Det var extremt segt..:P Väntar fortfarande på svar ju. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Milli
3/5/07, 7:28 PM
#2

haha:P det där var ju lite roligt :) jag blev lik bla Adriana Karembeu, Delta Goodrem, Gisele Bundchen och Janice Dickinson, tycker inte att jag var lik en enda utav dom :P

Real
3/5/07, 7:28 PM
#3

enligt en såndär sida är ja hillary duff.. vet inte vad ja ska tycka om de:P
iof tar dom bara efter vissa drag och precis hur fotot är.. för hennes foto var likt mitt.. men men

Alex
3/5/07, 7:31 PM
#4

Nu gick det snabbare.

Var 75% lik Adriana Karembeu, vem nu det är. ^^

Och 72% lik Dominic Monaghan. ;P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

sarae
3/5/07, 9:02 PM
#5

funkade inte ..suck

Men just nu känner jag mig mest lik barba pappa …stor, rund å gris rosa ;)

bubbelbubbel
3/5/07, 9:19 PM
#6

haha, jag fick också adriana, alex !
90%……..

brukar få höra heather graham..men men..

Annons:
[SharpMissy]
3/5/07, 9:39 PM
#7

Caprice Bourret, vem i helsefyr är det? =) *s*

Själv anser jag inte att jag är lik någon kändis över huvud taget, men oftast på nätet får jag höra Avril Lavigne. Men det handlar nog mer om hur man sminkar sig i så fall.

Skrattande

SmillasMatte
3/5/07, 9:41 PM
#8

#6 Du är inte lik Heather Graham bubbelbubbel. Sorry men det tycker inte jag.

Alex
3/5/07, 9:45 PM
#9

#8 Hon bad väl aldrig om några åsikter om det? Hon sa att hon fått höra det, och jag tror nog de som träffat henne och känner henne ser sånt bättre än om man bara sett henne på nån bild på internet.. Faktiskt.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

SeaHawk
3/5/07, 9:51 PM
#10

Hmmm, collin farell, till 66 procent.

amand
3/5/07, 9:58 PM
#11

Var ska man skriva Glamourifokus? På email? Det funkar inte ;S

Alex
3/5/07, 10:25 PM
#12

glamourifokus@hotmail.com skrev jag, det funkade. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Tom
3/5/07, 10:36 PM
#13

#8, SmillasMatte, Tråkigt att din sura bitterhet måste gå ut över andra.

För din egen skull borde du ta hand om din depression. Det finns bra läkare, psykologer och mediciner. Underskatta inte dem.

Och om du nu måste vara otrevlig mot andra på iFokus får du gärna fortsätta att vara det mot mig istället eftersom jag inte bryr mig.

  Tom

Annons:
sarae
3/5/07, 10:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

78 % Daniela pestova

78% Janice Dickinson

Hahaha…yeah right ;)

[mjuue]
3/5/07, 10:57 PM
#15

Nu har inte jag gjort det där testet :P Men kan ju säga vad jag och andra tycker:)

Gisele Bundchen faktiskt väldigt lik henne! ^^ :) Sen så är det lite Paris Hilton i ansiktsformen.

[mjuue]
3/5/07, 11:17 PM
#16

Har provat nu men funkade inte :/ Asså testet..

SmillasMatte
3/5/07, 11:20 PM
#17

#13 Hahahahahahaha tack för ett gott skratt! Så kul att den kommentaren ska komma från just dej! Du är ju bara för komisk vännen! Vi skrattar här så vi nästan kissar på oss!! Du är ju egentligen ganska tragisk men samtidigt så himlans skrattretande!!

P.S Tack ändå för att du bryr dej så om min hälsa. Förresten glömt ringa din läkare idag? (Asgarv) Gå o snyt dej vännen

Eve
3/5/07, 11:21 PM
#18

Hehe, de går ju som sagt på fotot hur det är taget, ansiktdrag och sådant, så man fgår ju olika svar beroende på vilka foton man har.. Jag ahr fått Angelina Jolie ett flertal gånger (och jag kan intyga er att jag är långt ifrån lik henne ;).. Men det är förmodligen för att jag har samma frisyr som henne på de korten.. Och ögonbrynen är lika på vissa bilder…

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

SmillasMatte
3/5/07, 11:26 PM
#19

#13 Du är verkligen inte frisk vännen. Kolla in vad han gjort i min gästbok. Du borde verkligen söka hjälp.

Jag kan även tala om att han ett tag skrev en hel del elaka saker i min gästbok som jag dagligen fick radera. Jag bad honom sluta men han fortsatte skriva en massa strunt i stort sett varje dag. Och nu detta.

Tycker faktiskt synd om dej Tom. Det du gör i min gästbok skulle en 10-åring göra, faktiskt. Du måste verkligen söka hjälp. Snälla du ring en psykolog snarast.

Real
3/5/07, 11:28 PM
#20

Jo jag säger ju de!:P Bara för att ja hade ett liknande foto som hillary och kanske likadan näsa och läppar så är jag helt plötsligt jätte lik henne.. YEAH! sen när liksom.. fick 79% eller nått.. och ja är långt ifrån. Skulle vilja tro då att hon är lik mig lite grann:P ja är min egen;)

Annons:
Eve
3/5/07, 11:31 PM
#21

SmillasMatte - Här inne är vi trevliga, ska ni hålla på att bråka, vänligen gör det någon annanstans och inte här i olika trådar.

Tack på Förhand.
/Eve, Medarbetare på Glamour ifokus

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

SmillasMatte
3/5/07, 11:34 PM
#22

Jag respekterar detta Eve. Jag skrev bara vad jag tyckte om bubbelbubbel och att hon inte var lik Heather Graham, därefter blev vissa otrevliga av någon konstig anledning. Jag skrev bara vad jag tyckte. Jag kommer inte skriva om detta mer. Trist att man inte får ha åsikter här.

Eve
3/5/07, 11:40 PM
#23

SmillasMatte - Jag måste säga att jag inte direkt tycker att någon har varit otrevlig. En tillrättavisning, snarare. Självklart får alla ha åsikter, men man kan kanske tänka lite på hur man lägger upp dem..

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

SmillasMatte
3/5/07, 11:43 PM
#24

#23 Ok.

Eve
3/5/07, 11:45 PM
#25

SmillasMatte - Fortsatt trevlig vistelse på Glamour iFokus!

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

SmillasMatte
3/5/07, 11:47 PM
#26

#25 Tack Eve! :-) Och tack för superbra artiklar!

Eve
3/5/07, 11:48 PM
#27

SmillasMatte - Hehe, bara kul att skriva.. Snart kommer det en om fransförlängningar och en om håruppsättningar :).. Håll ut!

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Annons:
SmillasMatte
3/5/07, 11:49 PM
#28

Det ser jag fram emot! :-)

Real
3/6/07, 2:02 AM
#29

åhh.. de ser ja med fram emot.. tyckte hårförlägnings artikeln var super:)

sofie
3/6/07, 4:05 AM
#30

Nu har jag också testat :) Testa med olika bilder men det va några som va återkommande. Kate Holmes 97% Sophia Bush 78% och Stacy Ferguson 75%

bubbelbubbel
3/6/07, 6:14 AM
#31

smillasmatte, självklart får man väl ha åsikter, men måste du alltid ha dom om folk ? dvs. mig. det är sånt man håller för sig själv, men det kanske ingen lärde dig ?

SmillasMatte
3/6/07, 12:05 PM
#32

bubbelbubbel, jag skrev bara vad jag tyckte. Du är inte ett dugg lik Heather Graham. Vi var fler här igår som inte tyckte du var lik henne. Jag behöver inte hålla något för mej själv. Jag är svensk och lever i Sverige och får ha egna åsikter och har yttrandefrihet. Det kanske inte DU lärt dej?

Är man konstig för att man har åsikter och för att man säger vad man tycker och tänker? Givetvis säger jag inte precis allt jag tycker om till exempel dej för jag vill inte såra dej alldeles. Men just detta säger jag. Du är inte och kommer ALDRIG bli lik Heather Graham.

Och kan du respektera Eve och inte skriva om detta mer här? Du kan kontakta mej privat så kan vi fortsätta där istället för att förstöra denna tråd. Jag skriver inte mer om detta här. Ni som har problem med att jag inte tycker bubbelbubbel är lik Heather Graham kan kontakta mej privat. Jag tänker respektera vad Eve skrivit tidigare i denna tråd. Slut för mej.

bnoffan
3/6/07, 2:36 PM
#33

Men orka! Vuxna människor…

sarae
3/6/07, 2:43 PM
#34

vill bara inflika att bubbel bubbel sa faktikst inte att hon VAR lik Heather Grayham..utan att hon BRUKAR FÅ HÖRA DET….en himla skillnad faktikst! jag brukar få höra att jag liknar misspiggy…men inte går jag runt å tror att jag e lik henne för det…så snälla läs inlägg ordentligt innan du går in å hugger på nått och sårar en människa. Visa hänsyn för gudsskull!

Annons:
reddie
3/6/07, 4:00 PM
#35

Enligt testet och fotot jag laddade upp så var jag lik Brook Burns.

Det hade inte varit helt fel om det stämde- hon var ju riktigt snygg

Fija
3/6/07, 4:44 PM
#36

Jag var lik Angelina Jolie…90%…haha, man kan ju alltid önska att det hade varit sant!

CBA
3/6/07, 4:54 PM
#37

SmillasMatte - Har du träffat bubbelbubbel på riktigt ? Jag tippar på att du INTE har det och undrar då hur du kan sitta och bedömma vem hon är lik eller ej genom ett litet foto ??

Varför har du riktat in dig på just bubbelbubbel av alla medlemmar på ifokus…du har i en annan tråd här på Glamour för en tid sedan varit rätt stygg mot just bubbel som var totalt onödigt…och nu siktar du in dig på henne IGEN?!
Vad har hon gjort dig…INGET kan jag nog lugnt påstå för hon är en väldigt snäll och trevlig personoch skulle inte sjunka till den nivån!

Jag blir uppriktigt förbannad när folk sållar ut en enskilld individ på det sättet som du gör…det finns ett ord för detta…mobbing!!

Har du inget snällt att säga..var tyst och sluta vara en ögontjänare…lärde du dig inget från förra gången!!?

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Denna kommentar har tagits bort.
sarae
3/6/07, 5:29 PM
#39

#38 och jag e lik janice dickinsson…kan du inte ta och gå på mig en sväng? Lite omväxling i vilka offer du väljer e nog på tiden.

och återigen…bubbelbubbel har aldrig sagt att hon tyckte hon var lik heather graham.

Linda
3/6/07, 7:16 PM
#40

Hmmm Elisabeth Hurly 75% hmm det var som attan;)

Monday
3/6/07, 10:22 PM
#41

78% lik Kareena Kapoor, vem är det? ^^ Var även lik Shannen Doherty och Heath Ledger Räcka ut tungan

http://www.regret-nothing.com

Annons:
Monday
3/6/07, 10:30 PM
#42

När jag bytte bild så var jag 73% lik Daniel Raddcliff och 68% J.K Rowling x) Fast Kareena Kapoor var jag lik igen ;)

http://www.regret-nothing.com

Lullan1
3/6/07, 10:37 PM
#43

Ledsen Jag fick det inte att funka… får prova igen en annan dag!

Lullan1
3/6/07, 10:46 PM
#44

Ha! Nu funkade det, skam den som ger sig!

Jag är lik Enya och Annie Lennox! Hihi, vad det här var skoj!

La_Joz
3/6/07, 11:14 PM
#45

Ok! Nu har jag också gjort "testet"! Jag är tydligen 80% lik Julianna Marguiles, vem det nu är… Men jag kan nog säga att det enbart beror på att fotona är tagna ur samma vinkel, men lugg hängande fram över ena ögat…

78% Maria menounos och 76% Jenna Elfman. Sen var jag tydligen 76% lik en mörkhyad och en asiat (jag är typisk skandinavisk med blont hår och blå ögon…). Ska nog testa med ett annat foto, så får vi se om det går bättre!

Men jag måste medge att det här var kul!!

Sandra76
3/6/07, 11:52 PM
#46

Ha, ha kul test. Tyvärr funkade inte med glamor mailen så jag fixade egen.

Dessa fick jag

Fergie i Black eyed peas 80%

Angelina Jolie 73%

Daisy Fuentes 73%

Elisha Cuthbert 73%

Faith Hill 73%

Anastacia 72%

Lacey Chabert 72%

Adrianna Karemben 71%

Angela Linvall 71%

Sung Hi Lee 71%

Hmmm…….väldigt olika utseenden, men måste säga att de kort de hade på kändisarna ändå på nåt sätt påminde om varandra…utom jag då(typ felande länken..)

Men kul var det….

blue
3/7/07, 11:31 AM
#47

asg!! "No Matches"  Tog ett annat kort & fick upp att ja va lik "EmmanuellaBeart" "TeriHatcher" "MariahCarey" &!!! "BillieJoeArmstrong"!!

CBA
3/7/07, 11:39 AM
#48

Den här texten kom upp när jag skulle göra:

"The member account you are trying to use has been disabled due to possible misuse.
If you have any questions about this account, please contact our technical support via the 'Contact us' link at the bottom of the page.

Accounts on MyHeritage are personal and not meant for sharing with others on the Internet. If you've received an email and password that belong to someone else, you should not use them. Instead, please sign up and create an account on MyHeritage for yourself. It is easy, free and spam-free."

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Annons:
blue
3/7/07, 11:44 AM
#49

den fick ja &sså upp när ja använde "FokusAdressen"… antagligen Måånga som använt den.. så om du ska in & roa dig måste du skapa en egen…Men d e värt d..=) Hihi

CBA
3/7/07, 12:50 PM
#50

det är jag för lat för *fniss*

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

mandymoo
3/7/07, 1:45 PM
#51

Ja sånt här är kul - fåniga tester av olika slag gillar jag ;)

Jag var lik Diane Keaton 54%- glad att man ialla fall kände igen namnet *ler*
Och sen:
drottning Siliva 53%
Candice Bergen 53%
Kate Garraway 52%

Men det var långa procenttal så jag är nog mest mig själv;)

Scandi
3/7/07, 6:19 PM
#52

jag fick som mest francoise hardy, grace kelly, audrey hepburn, nathalie imbrugliga ,  o typ vin  dielsel :S

SarahPeace
3/8/07, 11:08 AM
#53

Provade en massa bilder :), Detta vart de :

Mand moore 67 %

Kate hudston 68 %

Carmen electra 73 %

Fait hill 83 %

Angela lindvall 76 %

Jessica simpson 78 %

Celine dion 72 %

Jennifer Aniston 72 %

Mandy moore (igen) 75 %

och sist Angela linvall (ingen) 80 %

Neywaz
3/8/07, 1:54 PM
#54

Haha vilken rolig sida!!!

Beroende på vilken bild man lägger upp så kommer det olika svar, men jag la upp tre bilder på mig, alla helt olika från varandra. En helt osminkad, en vardasgssminkad och en festsminkad. Let's go!

Evangeline Lilly, Scarlett Johansson, Greta Garbo, Charlize Theron och Carmen Electra var de som kom upp på samtliga bilder med mer eller mindre procent, alla över 80% Plus några andra fotomodeller typ som jag aldrig hört talas om… Himla kul test haha! Ska testa mera sen med andra fotton när jag kommer hem från jobbet :D

KarolinaNowak
3/8/07, 2:54 PM
#55

Christina Aguilera, hehe..

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Annons:
CBA
3/8/07, 4:29 PM
#56

OK, nu blev jag nyfiken och bemödade mig med att fixa mitt med…så här blev det:

  • Yamila Diaz 71%
  • Zoe Lucker 70%
  • Felicity Huffman (desperate housewifes) 67%
  • Chelsea Clinton 67%
  • Mariah Carey 66%
  • Tiffany Thiessen (90201 bevely hills) 66%
  • Evangeline Lilly 63%
  • Sarah Jessica Parker 59%

Hälften vet man ju inte vilka de är ens men men :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Flisa
3/8/07, 7:05 PM
#57

kan ej logga in….

"

The member account you are trying to use has been disabled due to possible misuse.
If you have any questions about this account, please contact our technical support via the 'Contact us' link at the bottom of the page.

Accounts on MyHeritage are personal and not meant for sharing with others on the Internet. If you've received an email and password that belong to someone else, you should not use them. Instead, please sign up and create an account on MyHeritage for yourself. It is easy, free and spam-free.

 

"

Flisa
3/8/07, 7:18 PM
#58

hmm… skapade ny användare :P kolla kolla..

__iE
3/9/07, 6:15 PM
#59

funkar inte för mig >.<

AusaBausa
3/10/07, 5:13 PM
#60

Nu loggade jag osså in. Var då lik:

Christina Appelgate 74%

Naomi Watts 73%

Alyssa Milano 73%

Jessica Alba 72%

Nu är bara frågan:Vilka är dem? Och hur kan de få en till o vara lik dessa människor? Är ju inte ett dugg likt!

__iE
3/10/07, 5:52 PM
#61

funkar inte för mig ..

Mackan1000
3/10/07, 6:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#62

Haha ja fick nog fan dom roligaste

Tupac Shakur 67 % ( HAHA)

Zacky Vengeance 63 %

Aoiki Anton Ohno 61 %

Jason Newsted 59 %

Eddie Murphy (DAHAHAHAHAHAHA) 59 %

Kevin Zegers  57 %

Tycker de e lite roligt , dom ja inte har samma hudfärg som… plus att bilden togs typ 40 min efter ja vaknat xD

Annons:
Mangis
3/11/07, 12:02 AM
#63

Det var skoj! Men osant smickrande svar. Julia Stiles 67% (vilket gör att man snabbt förstår att jag inte är särskilt kändislik. Annars brukar folk kalla mig "Kirstie" i samband med Idolomgångarna. Alldeles för många av varandra helt oberoende personer har åberopat den likheten. *ler*

Madde
3/11/07, 11:52 AM
#64

Jag testade men jag kom inte in då den påstod att det var fel password. hmm skumt

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

modellflickan
3/11/07, 2:49 PM
#65

Jag har faktiskt hört att jag är lik Angelina Jolie. :)

[mjuue]
3/11/07, 9:02 PM
#66

Jaa nu funkade det Glad

Fick göra eget konto :P

Jag är lik:

Kirsten Kreuk 76 %

Audrey Tautao 74 %

Alyssa Milano 74 %

Kirsten Dunst 74 %

Deborah Kerr 73 %

Jessica Stam 76 %

Josie Maran 80 %

Calista Flockheart  83 %

Katherine Heigl 90 %

Maite Perroni 76 %

90 % e väl rätt så mycket x) :P Glad blev jag iaf :D

Flisa
3/12/07, 8:34 AM
#67

ååh lyckost min kompis hon fick 50% marilyn manson och 43% bam margera :P <33

Jill_Niss
3/12/07, 5:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#68

jamie lynn spears, kate bush, tiiu kuik, BoA, Matsu Kakako, Zsa Zsa Padilla, Namie Amuro, Mena Suvari, Ai Otsuka, och en till :)  jag skickade in det här fotot

Sandra76
3/12/07, 6:29 PM
#69

Mina var olika, men precis innan stod något om ögon och ögonbrynen..typ i 1 sek…..så antagligen har de sett någon "matchning" där (jag har inga Jolie läppar)…för alla de bilder jag fick se så såg de alla "lika"ut…samma pose på nåt sätt….utom jag då…(ett kort där jag blänger …så min surhet gjorde mig kanske "kändislik"…hihi**)

Annons:
sofie
4/12/07, 2:28 AM
#70

*putt*

[Cute]
4/12/07, 10:48 AM
#71

Hur tar man bort sin registrering på den sidan?! Fundersam

Maja
4/12/07, 11:35 AM
#72

#62 - Hihi.. 2pac? ;) Hihihihihi.. Eddie Murphy? Hahahaha..

Pomperipossa
4/12/07, 11:45 AM
#73

*asg* Det var ju riktigt kul!!!

80% Sung Hi Lee

74% Terri Hatcher

73% Pamela Anderson

73% Paris Hilton

72% Gwen Stefani

70% Kim Smith

Pomperipossa
4/12/07, 11:55 AM
#74

Provade en annan bild och fick andra resultat…

96%!!!!!! Delta Goodrem

80% Jessica Alba

78% Calista Flockhart

76% Josie Maran

76% Katie Holmes

75% Angelina Jolie

Enda jag någonsin hört att jag är lik är Angelina….:)

o__O
4/12/07, 12:40 PM
#75

Hjälp, det är rätt många man får när man gör testet:

86% Elisha Cuthbert

78% Liv Tyler (Våra bilder va rätt lika) 

78% Kristen Bell

78% Claire Danes

76% Rene Russo 

76% Tory Spelling

74% Mary-Kate Ohlsen

Rätt nöjd faktiskt, lite coolt om jag nu skulle va lik Mary kate. Men kom nu inte med några kommentarer, är ni snälla. Det var en helt annan bild än den jag har här. Men kan pröva den också.

o__O
4/12/07, 12:42 PM
#76

På den bilden jag har nu var jag mest lik Grace Kelly (78%) xD
Hehe

Annons:
Benjy
4/13/07, 4:13 AM
#77

funka inte. Emalien funka inte :/

thilda-
4/13/07, 11:47 AM
#78

HAHA jag är inte lik nån tydligen ^^

thilda-
4/13/07, 12:58 PM
#79

provade en annan bild nu.. och då var jag lik

Bunko Kanazawa 90%
Lee Hyori 86%
Kyoko Fukada 80%
Kate Bush 76%
Ayumi Hamasaki 76%
Melinda Clarke 75%
Joey Yung 73%
Paulina Porizkorva 73%
Mai Kuraki 72%

Tindrah
4/13/07, 10:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#80

får ofta höra att ja e lik Tyra Banks,.. xD

Tindrah
4/13/07, 10:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#81

en bättre bild. ->

Flisa
4/13/07, 10:40 PM
#82

tindrah, det är du faktiskt! fin :)

Sandra
4/13/07, 10:42 PM
#83

Eh…. Grace Kelly (75%).. det tror jag vad jag vill om. Men jaja… rolig sida =)

Annons:
Sandra
4/13/07, 10:45 PM
#84

HAHAHA!!! Jag bytte bild o tog den som jag har som avatar… ni kan aldrig gissa vem jag va lik då. En ung Leonardo Dicapro… det kan ju inte va nån bra referens i ett CV precis haha!

Nicey_och_Smulan
4/14/07, 1:54 AM
#85

#80 Ja, jag håller med, du är lik Tyra Banks… =)

Rickard007
4/14/07, 2:06 AM
#86

#80, Kanske inte så konstigt heller ^^

Tindrah
4/14/07, 6:01 PM
#87

#82,#85,#86  tack! hahah

LinneaG
4/14/07, 7:58 PM
#88

för mig funkar det inte att logga in..

Benjy
4/14/07, 7:59 PM
#89

funkar inte att logga in :/

LinneaG
4/14/07, 8:02 PM
#90

#89 - inte för mig heller…

Annons:
bubbelbubbel
4/15/07, 1:08 AM
#91

tindrah, på första bilden tycker jag du såg ut som idol-anges :D

tillan_93
4/15/07, 1:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#92

observera att jag var lik natalie imbruglia,, neej tror inte det:P

tillan_93
4/15/07, 2:08 PM
#93

haha,,

 scarlett johansson ^^

penople cruz :P  folk har faktiskt sagt att jag har likadan mun som henne:P

 beyoncé ^^ 86%

tillan_93
4/15/07, 2:10 PM
#94

vem var du lik eve??

amand
4/15/07, 2:37 PM
#95

Det funkar inte för mig =(

Proppan
4/16/07, 4:41 PM
#96

funkar inte för mej heller =(

Robinsnel
4/17/07, 2:36 PM
#97

drew fuller 73%… vem det nu kan va..

Annons:
SarahPeace
4/22/07, 1:26 AM
#98

provade igen , men en nyare bild :P

Adriana Karembeu . 97 % !!!!!!! omg .. de var mkt , haha.. ingenanning vem hon är heller :| aja

Eeek
5/19/07, 10:26 PM
#99

det funkade inte för mig :/

jennyloo
5/22/07, 8:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#100

Haha, jag får ofta höra att jag e lik Britney Spears faktiskt, fast jag vet inte om jag själv tkr det ^^

Eve
5/22/07, 8:57 PM
#101

jenny_loo - en del likheter finns :)

_________________________________

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
jennyloo
5/22/07, 9:17 PM
#104

Eve- Nja, haha. Inte har Brittan en sån stor näsa iaf :P

Annons:
ciss
5/27/07, 1:52 AM
#105

#100: Är det Britney Spears eller du på den bilden? Haha, nej, men jag tycker att ni är jättelika :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

jennyloo
5/27/07, 1:44 PM
#106

105# Hahahaha, tack så mkt! Jo, det är jag Skrattande

Nicey_och_Smulan
5/28/07, 2:30 AM
#107

#100 Jag tycker oxå du är lik Brittan =) Jag läste inte ditt i inlägg helt innan för jag ville se om jag kunde se vem du var liik…å det kunde jag haha =) Lika som bär ;)

jennyloo
5/29/07, 10:40 PM
#108

#107 Hahahaha, tack Skrattande Gud va snällt!

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
SofiaLindh
7/22/07, 12:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#118

fick typ nyss höra att jag var lik Hilary Duff på de här kortet.. (?)

Annons:
sezierra
7/22/07, 6:58 AM
#119

Jag har fått höra jag ska vara lik angelina Julie, det stämmer inte tycker jag…möjligtvis käken men jag är då inte lika snygg på bild som hon ^^ just nu är jag nog mest lik the corps bride…känner mig då mer död än levande. :P

Stravaganza
7/22/07, 10:57 AM
#120

#100 Du liknar faktiskt Britney Spears!

Stravaganza
7/22/07, 11:01 AM
#121

Det gick inte när jag skulle prova. :( Jag som ville se vem jag liknade! =(

amanda_91
7/22/07, 2:41 PM
#122

jag var 83% lik ashley olsen och 75%lik mary-kate olsen hahah. som att man skulle se lika bra ut som dom

Pudding
7/22/07, 9:32 PM
#123

Jag var 80 % lik Anna Paquin.

Stravaganza
7/23/07, 7:41 AM
#124

Det står att emailen eller lösenordet är fel. Oo'

KajsaM
7/23/07, 12:59 PM
#125

#80 Du är jättelik henne! Wow, du är ju jättesnygg :)

Annons:
Abico
7/23/07, 7:21 PM
#126

Kommer inte in… Något är tydligen fel ^^'

Hanna 

The_Rat
7/25/07, 9:17 PM
#127

SofiaLindh, det är du faktiskt lite :) ögonen som mest

Alicia
9/2/07, 8:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#128

jag fick höra att jag var lik Kate Bell på den hära bilden

Linda
9/3/07, 2:05 PM
#129

Coolt, så du e Danny fan?;)Söta ni e:)

Emsaa
9/3/07, 7:52 PM
#130

avril lavinge , holly valance, Kristin Kreuk, ashley olsen , jessica alba.  men har innan på ett annat foto stått Rachel Bilson.

Alicia
9/5/07, 6:13 PM
#131

aa, danny är bäst (:

Jojaton
9/5/07, 6:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#132

73% lik Agam Rudberg
73% lik Bonnie Pink
73% lik William Moseley (tack för den du!)
71% lik Hillay Duff
68% lik Michelle Branch
68% lik Vivian Hsu
66% lik Lalaine
64% lik Nia Long
63% lik Isabella Rosselini
63% lik David Desrosiers (hrm…)

Med denna bild -->

Johanna - Instagram

Annons:
HenriettaP
9/12/07, 3:23 PM
#133

#132 Vad söt du är!!

SofiaGenne
9/12/07, 11:05 PM
#134

Sjukt skoj! XD

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

liinnst
9/12/07, 11:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#135

76 % lik Britney Spears ^^

Anna
9/13/07, 12:02 AM
#136

Jag är lik Norkys Batista på varenda bild jag laddar upp, skumt :p

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Lizzan
9/14/07, 5:33 PM
#137

På min första bilder fick jag inga matchningar, prövar med en till nu…

Lizzan
9/14/07, 5:35 PM
#138

Hahaha fick typ 10 matcher nu xD

SofiaLindh
9/15/07, 5:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#139

80% lik mary-kate olsen

Annons:
Misprize
9/15/07, 6:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#140

HAAHAH . Jag laddade upp denna på mig själv och jag blev BARA lik en hel hög med japaner/kineser . xD

Olysios
9/18/07, 5:09 PM
#141

kirsten dunst med 76% :S

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

ssofia
9/18/07, 6:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#142

78% lik Beyonce med denna bilden

70% lik Meg Ryan 

64& lik Tara Reid och Eva Longoria

Mvh Sofia

Medarbetare på Naglar

Karkkainen
9/18/07, 6:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#143

96% lik Katie Holmes.
Jag till vänster.

Beafer
9/18/07, 6:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#144

Beyonce 97% hahaha! jag skrattar ihjäl mej ^^

Nakashima Mika 86% hm, tack? :S

Greta Barbo 83%

Sung Hi Lee 83%

Orbit
9/18/07, 9:24 PM
#145

Jag liknar Drew Barrymore… enligt datan :P men annars är det väl inte sån stor likhet… (:

casandra
9/22/07, 12:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#146

Jag fick:

första bilden: 90% Natalie Imbruglia
andra bilden: 97% Natalie Imbruglia
tredje bilden: 80% Nicole Richie

97%-iga bilderna.

Annons:
Moonstrike
9/22/07, 3:59 PM
#147

72% Lindsay Lohan (vi har faktiskt samma födelsedag xD)
83% Madonna
73% Erin Wasson (vem nu de e?)
66% Hikaru Utada (hahaha, vem e hon?)
83% Kate Winslet

haha, gjorde några gånger, blev ju lite olika, men alla va lika mig på nåt sett… men ingen riktigt helt

Moonstrike
9/22/07, 4:05 PM
#148

80% Gillian Andersson
78% Bridget Fonda

^^

Murre_Uddiz
9/22/07, 10:44 PM
#149

haha har provat 4 bilder nu , innte vart lik nån :P men prova min kompis bild o hon blev lik nån med 66% typ goldie nåt :P
måste prova meer

juliapettersson
9/22/07, 10:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#150

63% Jessica Biel

__iE
9/26/07, 8:58 PM
#151

testade olika foton o på alla blev jag lik Scarlett Johansson, så henne är jag väl då lik mest :P Men blev även lik Hillary Duff ;O ^^

Nicky
9/30/07, 4:55 PM
#152

På alla foton va jag lik jessica biel omkring 70 %.. Även britney spears på 66 och hillary duff på 60 :)

Nicky
9/30/07, 5:02 PM
#153

Nu fick jag 70% amanda bynes, 64 % Lindsay Lohan 64% Anne Hathaway 63% Jamie lynn spears och mest lik angela lindvall 73%

Annons:
[MatildaW]
9/30/07, 7:30 PM
#154

Jag fick Lacey Chabert 74% :P Ingen aning vem hon är ens xP

Twister
9/30/07, 9:01 PM
#155

4 av 6 ggr fick jag "inga matchningar", så antar att jag är mest lik mig själv. ^^

 Annars så blev det:

Albert Einstein 66% XD

Michelle Williams 76%

Tycke inte spec lik ngn av dem. Fast Einstein måste jag faktiskt säga hade lite liknande drag xD

paronskrutten
9/30/07, 9:34 PM
#156

Vart lik massa japaner :P

Helena

ElizitaRica
10/2/07, 6:59 PM
#157

90% Karolina Kurkova :P

Nadja_Filur
10/20/07, 9:55 PM
#158

seeeegt!!

[Zoie]
10/21/07, 1:22 PM
#159

61 % lik Daveigh Chase

Eazyy
11/2/07, 10:27 PM
#160

Putt

Annons:
Nereida
11/2/07, 11:56 PM
#161

Jessica Alba 72%
Halle Berry 72%
Grace Kelly 71%                  nöjd, haha xD

endel gånger var jag lik mej själv :D tss xD

Miiilly
1/28/08, 4:52 PM
#162

Ueto Aya  90 % vem de nu e.. typ nån japan elr nått >.<

stefan83
1/28/08, 5:39 PM
#163

jude law

Buffaomini
1/28/08, 9:30 PM
#164

paris hilton. haha!

RADiOACTiVPiG
1/28/08, 11:43 PM
#165

haha jag blev 78% Claire Danes och 76% Selma Blair och tillochmed Kelly osbourne med 71%.

stefan83
1/30/08, 3:16 AM
#166

Carolina Gynnig är jag lik.

AggePagge
1/30/08, 5:21 PM
#167

75% Maite Perroni (vem det nu är) 75% Christina Aguilera, 71% Alessandra Ambrosio (vet inte heller vem det är, så jag går in på Wikipedia)  x)

Annons:
The-Photo
1/30/08, 9:33 PM
#168

På alla mina foton har jag blivit lik Izabella Scorupco

The-Photo
1/30/08, 9:33 PM
#169

-dubbel-

LinneaG
1/30/08, 9:43 PM
#170

Första kortet:

Anna Paquin 80%

Petra Nemcova 78%

Andra kortet:

Scarlett Johansson 83%

Anna Paquin 80%

Michelle Williams 80%

amsson
1/31/08, 2:53 PM
#171
  • 80% Nicky Hilton
  • 80%Kareena Kapoor
  • 80%fiona appel
  • 78%Luke Wilson 
  • 76%paris hilton

hmm… det var ju smickrandeGenerad haha

amsson
1/31/08, 3:00 PM
#172

blev ännu mer lik fiona med ett annat kort 83%. dock dök det upp en asiat, ser ingen lik het mellan oss…

Jojaton
2/20/08, 6:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#173

Med det här fotot --> blev jag 73% lik Estella Warren, 71% lik Emma Watson, 70% lik Monica Lewinsky osv. var tydligen lik Jamie Lynn Spears (67%) och en kille också xD

Johanna - Instagram

AggePagge
2/20/08, 7:35 PM
#174

Haha, på en bild är jag 97% lik Scarlett Johansson :P

Annons:
Jjohaanna
2/23/08, 1:10 AM
#175

Första bilden:

Kana: 78 %

Leonardo Dicaprio 74 %

Andra bilden :

Kate Winslet 72 %

Samantha fox 71 %

Ellsa
2/23/08, 2:04 PM
#176

67% Kristin Kreuk ;)

Hedlundskan
3/19/09, 8:04 PM
#177

allesandra ambriosso ,  :P

gullenos
3/19/09, 8:15 PM
#178

Datasystemet krashade typ när jag la ut. Kommer troligen komma upp en bild på shrek! 100% :P

DinJejja
3/19/09, 8:55 PM
#179

Fanns inga som jag var lik :P fick inte upp någon

elyse
3/19/09, 10:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#180

Jag fick 75% på Lauren Graham, hon som spelar Lorelei i Gilmore Girls. Det stämmer nog bra.

Jojaton
3/19/09, 10:21 PM
#181

Missy Elliott 74%
Nathalie Imbruglia 78% x)

Johanna - Instagram

Annons:
[Wera]
3/19/09, 10:49 PM
#182

#174 Då måste du vara snygg :o :)

97% Natalie Imbruglia, 90% Beoncey Knowles, 83% Adrey Taoutou & Jean Harlow, m.f

[Wera]
3/19/09, 10:54 PM
#183

Med en annan bild:

71% Kristin Davis (från Sex and the city), 68% Angelina Jolie, m.f…

EmmaForsberg
3/24/09, 4:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#184

skit kul^^ 85% alyssa milano och, 75% kristen stewart

vist är jag och alyssa lika

Honungskaka
3/24/09, 9:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#185

Fick höra att jag var lik några av mina idoler på det här kortet

Selma Hayek 71 %

Penelope Cruz 66%

Holy Marie Combs 58 %

Hade ingen aning om hur det gick till!

På mitt första test var jag bara en massa japaner!

Josefin

Medarbetare på Glamour I Fokus!

Honungskaka
3/24/09, 9:35 PM
#186

Folk har redan sagt till mig att jag är lik Emma Watson och nu är det visst bekräftat att jag är 70 % Emma!

Fattar inte varför jag är lik en massa japanska kändisar!

Josefin

Medarbetare på Glamour I Fokus!

Bella-R
3/24/09, 10:16 PM
#187

Jag är tydligen lik Angelina Jolie till 97% xD

_____________________________________
Mvh
Bella

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

fredrikaa
3/24/09, 11:11 PM
#188

Bra hemsida :) haha

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

Annons:
Bella-R
3/25/09, 9:53 AM
#189

#168 ÅÅhh, din lyckost! Hon som är så himla vacker!

_____________________________________
Mvh
Bella

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

hyltebarn
3/25/09, 2:23 PM
#190

priyankra chopra till 73 %.. Shiet hon är typ indisk vi är inte alls lika! XD hahahahhahaa, shiet asså .

 /Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

hyltebarn
3/25/09, 2:43 PM
#191

jag har blivit lik Ashley tisdale alla gånger jag har testat nu! ;O

 /Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

Faidra
12/7/09, 6:09 PM
#192

ska testa det här så fort jag kommer hem, har inga bilder på den här datan :P *påminna mig själv*

Fiona
12/7/09, 8:32 PM
#193

jag staratar en ny sån här tråd då denna blivit väldigt lång =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: