Annons:
Etikettkändisar-skvaller
Läst 10044 ggr
Alicia
2008-04-18 00:44

Pratat/Skrivit med någon kändis?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kan ni skriva om ni har skrivit någonting med nån kändis och vad ni skrev eller om ni har pratat med dom personligen. Alltså träffat dom. :) Jag har fått svar av ganska många kändisar , men senaste var nog danny." imorgon ska jag till sjukhuset *gulp*
ska göra en EEG undersökning.. typ dom ska mäta hjärnans elektriska vågor lr nåt. läskigt, + att jag måste sova under testet.
Önska mig lycka till :)
KÄRLEK <3 / alicia "
Svar: oj! ber för dig. pusspuss

berätta gärna om vad som helst :) gärna bilder också.
känns som det inte kommer att gå så bra för tråden, haha.

Annons:
Beafer
2008-04-18 01:26
#1

jag har träffat Hardcore superstar två gånger. första gången följde jag, kusinen och syrran med dom till deras hotell och satt och snackade ett tag :) sen var jag och några andra kompisar på en annan konsert med dom och då kände dom igen mig och började prata med mig :) sen har jag träffat andra kändisar också.. men inte lika "roliga". har bl.a bott granne med Owe Molin (brynäs-spelare) och så har jag träffat Tommy Sjödin (f.d brynäs-spelare) ett antal gånger när jag jobbade med hans fru.

Buffaomini
2008-04-18 20:50
#2

ingen mega kändis men jag har träffat våran ex- statsminsiter Göran Persson och lite andra politiker…så de var mest snack om politik typ..

sen har jag inte personligtn träffat så många mest bara sett på håll…

Liss
2008-04-18 21:21
#3

Jag har träffat och pratat med Stellan skarsgård, yngsta skarsgård, Rafael edholm och Michael persbrant.. med fler som jag inte kommer ihåg.

Anledningen är den att jag spelat teater sen jag var 5 år eller nått sånt och även vart med i stora teatrar. Min mor och en annan kändis skulle sätta upp en teater och då käkade vi ihop med dessa personer just för att prata om roller osv. Jag var 15 år och inte speciellt intresserad utav dem.. så kommer inte ihåg speciellt mycket heller. ^^

Sen har jag även träffat några B kändisar från "vänner" och "vita lögner" och sånt. Och växlat pengar åt hon Das ugla eller va fan hon heter haha.. hon som var me i melodifestivalen gravid eller nått.

De tror jag var allt.. Har även sett en hel del på håll också, när de var VIP dag på kolmården. Bland annat Måns från "Extra Extra"

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

_RS_
2008-04-18 21:47
#4

Bill Clinton - Statsbesök i Oslo.

Miranda Silvergren - Haft daglig kontakt, bytt musikidéer.

Dilba - Sedan länge… Delade Café bl.a.

Frida Utter - En lustig och snurrig Sommar.

Bengt Westerberg - Middagar och samtal.

Monica Törnell - En middag, fast jag var väldigt liten.

Mona Seilitz - Lös bekantskap genom en annan kompis, träffade ett par gånger.

Gillian Anderson - Brevväxlade i ett par år.

Jan Guilliou - Flög tillsammans bredvid varandra en gång från Gatwick.

Sven-Erik Magnusson - Samma som ovan, fast från Bryssel och drack öl.

Marco Rios - Hans fru var min handledare i individuella valet i början av 90-talet.

Adam Alsing - Var diskjockey på flera av våra skoldiskon.

Kungen - Skakat hand.

Margaretha Winberg - Träffat och presenterat ett projekt för.

Elisabeth Tarras-Wahlberg - min faders kusins svägerska eller något, lös släkting iaf.

Jag vet inte.. skulle faktiskt kunna fortsätta en stund till… om jag till exempel kom ihåg vad vår skolpsykolog hette han är någon erkänd dansbandsmusiker :-/ och en hel del andra som jag bara snackat i telefon med Lizette Pålsson och Jasmine Wigarts och sådana där mindre intressanta kändisar som sportare och komiker.

Har rört mig runt en del och flyttat mycket…

Murre_Uddiz
2008-04-18 22:44
#5
_RS_
2008-04-18 22:50
#6

#5

Jag förstår inte helt substansen i vad du skrivit ;)

Annons:
Murre_Uddiz
2008-04-18 22:53
#7

#6 haha nej datan ville inte vad jag ville jag kopierade nåt som inte syntes om tåg från min dara från en sida för att jag just skulle se vad det stog, sen råkade jag publicera hah ^^
Så gick det inte att ta bort xD

Emelie-G
2008-04-18 23:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Jag har pratat i telefon och vanligt med Håkan Mild och vanligt med Thomas Ravelli ;) Har även pratat med och kramat Håkan Hellström (vi på bild) Skrattande

Sprang in i och krockade med John Whitaker (ridsportfolk vet vem :p) på mässan vid Göteborg Horse Show för två år sedan. Fast pratat och pratat med honom, han frågsde om det gick bra och en generad jag svarade ja ;)

Anna
2008-04-18 23:36
#9

Har krockat med lite kända ridsportfolk på endel evenemang, bl.a Malin Baryard och Jan Brink ;)

Är syssling till Casper i Arvingarna, mindre stolt över det kanske.. Hemlis

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

svartelbas
2008-04-19 15:09
#10

haha det är lustigt med kändisar! jag jobbar som ljudtekniker och har genom jobbet träffat en rätt lång lista kändisar. saken är dock att när man jobbar ihop är det absolut ingen skillnad på kändisar och "vanligt folk" så man slutar rätt snabbt att reflektera över vilka som är kända och inte kända. jag tänker alltså inte ens ge mig på en lista… ;)

Cattiiis
2008-04-19 17:26
#11

Även jag har träffat på några kända ryttare på tävlingar och likande, annars tror jag inte jag direkt pratat med någon kändis. Har hälsat på Martin Erikson (E-type) och ett par andra lite 'halvkända'.

Velsan
2008-04-19 17:39
#12

hehe på jobbet har E-type, idol marcus och Henrik Hjelt kommit in, i mellanstadiet var Josefine crawford på min skola för att A1 spelade där, pratade med henne. Och så träffade jag systrarna graaf på brukshund klubben i knivsta på hundens dag för flera år sen :)

Alicia
2008-04-19 18:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

jag har träffat och skrivit med dom här

Danny (idol)
Erik Segerstedt (idol)
Mattias Andréasson (idol)
Pär stenhammar (idol)
Anastiasia Robol lr nåt (idol)
Patrizia (idol)
Gathania (idol)
Alexander Schöld
Fronda
Ola Svensson (idol)
The Poodles
Björn Gustafsson (inte snackat.. han tog i min hand )
Cissi Ramsby (idol)
Marie Picasso ( idol )
What's up
Dhani Lennevald
Ron Pope
The Lips
Michel Zitron (idol)
Adam Tensta
Marit Bergman
Mando Diao
Sarah Dawn Finer
Saharo hotnights
Vincent Pontare
Linda Sundblad
Ville Niskanen (idol)
Jonathan Fagerlund
Niclas Wahlgren
Måns Zelmerlöw (idol)

Finns fler.. men tappade skriv lusten :/

Annons:
Monday
2008-04-19 21:38
#14

Har intervjuat Gunilla Röör. Och träffat Nanne Grönvall nån gång (pappa och Nanne var polare i yngre år).

Det är väl ungjefär så spännande jag har haft ;)

http://www.regret-nothing.com

E_hjo
2008-04-19 21:40
#15

Näääe. Känner inget direkt ngt behov av det heller.   ;)  ^^

KaninCrazy
2008-04-20 02:30
#16

Var på sån där sak på Liseberg, när Måns Zelmerlöw var där.
Min mormors man uppträdde där, så han visade Måns vilka jag, mamma och mormor var. Så fick vi var sitt kort. Som det stod; Kramar till Isabelle, Från Måns Zelmerlöw.
Fast det stod ju såklart deras namn på deras kort  xD
Vi fick dom gratis också, kostade egentligen typ.. 20:- tror jag (:
Jag blev rätt glad då  ^^,
Han är inte min direkt största idol, men man kan ju inte tacka nej  ;)

AliceL
2008-04-20 23:51
#17

jan brink har ja snackat rätt mkt med på praoen ;) snackat med helena lundbäck, marcus ehning, rodrigo pessoa, malin baryard. mfl. hahah bara hästfolk ja xD

sen typ.. daniel lindström, håkan hellström, haha. hmm borde va ngn mer?

Ellsa
2008-04-21 00:01
#18

Ja massa folk =)

#8 Lyllo!^^

Wiizy
2008-05-14 00:04
#19

Hah…

Eh… min brossas polare har ett okänt band i GBG, men dom tänker jag inte skryta om. *s* har väl träffat några i bandet där iaf. ;)

har träffat Basshunter 2 ggr, han kramade mig xP
ämm… träffat Nanne grönvall sådär 1 gång och sett henne 3 ggr.

Fått mejl av Nanne Grönvall där hon önskar mig lycka till med musiken och massa styrkekramar. Har skrivit till henne en hel del med.

Eh… har skrivit till Måns Zelmerlöw också, Amy Diamond med. Även fast det inte är mina idoler direkt… fick dock inget svar. ;)

Har hiphop artisten "Akim" på MSN.
Har hiphop artisten "Bekk" på MSN.
Har hiphop artisten "Ilyas" på MSN.

Min fd. internet bästis Cajsa Lindahl gör ju också musii, men hon är ju inte känd… ;)

sedan har jag förövrigt varit på Göteborgs Horse Show (07), och jag kan inte räkna upp alla ryttare som man såg där! ;)
//Wizy

Outrageous
2008-05-15 03:12
#20

Är tillsammans med en fd FC Z-deltagare.

Annons:
The-Photo
2008-05-15 21:51
#21

Har typ inte träffat någon kändis….

Nicky
2008-05-15 22:26
#22

har inte träffat många själv, men min kusin är modell i new york och hon har kontakt med många genom det :)

_RS_
2008-05-15 22:47
#23

#20

Och jag känner ju dig… wow… så då är jag ju ehum… inte alls släkt med honom för det :S… synd… hehehe…

Vad är FC Z? (Nu känner jag mig riktigt korkad) :S

//BB, vännen

LindaKarlstrom
2008-05-16 13:08
#24

Jag har pratat med en av juniorerna i luelå hocke, kommer dock inte ihåg vem då jag var i ett stort lyckorus xD Och sen har jag pratat med en NHL spelare för något år sen. Och Brolle har jag pratat med sommaren 2006 ^^

Maja
2008-05-18 02:22
#25

#9 - Haha, jag har Caspers autograf. ;)

Hmm.. Jag har träffat prins Carl-Philip! ;)
Även Leif "Loket" Olsson (suttit i hans knä till och med ;)), fått mail från snyggingen Adrian Mutu (bild). :)

Kitty41
2008-05-18 03:14
#26

Den jag kommer på rent spontant är Kristian von Krusenstierna, inte så konstigt kanske ;)

Alicia
2008-05-18 14:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

tjoho.. tittade vem jag snackade och kramade igår ! :)

JASON MRAZ <3

A : Hhhii ! :)
J : Hi how are you?! :)
A : Iii'mmm finee :)
anna och elin ropar *säg det ! säg det ! *
A : uhhm.. ehm, it's my birthday today. :)
J : What's your name? :)
A :.. Alicia
J : Happy birthday Alicia ! :D *sträcker ut armarna *
A: Thank you :D
A : Iii loovee you..
J : Awww thankyou :D

Sen vare typ bye :p

Annons:
RatLover
2008-05-18 16:14
#28

haha gulligt :) ^^

emsems
2008-05-19 14:52
#29

Hm.. har pratat IRL med Håkan Hellström, Daniel Lemma, Maud Olofsson
Har umgåtts mer med Markus Krunegård (Laakso)
Har pratat i telefon/mail med Magnus Betnér, Thomas Johansson (EMA Telstar), diverse designers, formgivare, näringslivsledare och dyl.
Hm… Är många fler, men just nu står det still i huvudet. Jag träffar ju en hel del via jobbet (journalist).

Har funderat om man borde samla allas telefonnummer och sälja på tradera =) hahha

Alicia
2008-05-27 16:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#30

Träffade söt danny här om dagen :) Shit vad jag hade saknat honom, han sa dom mest söta sakerna till mig. Ingen har berömt mig så mkt :)

RatLover
2008-05-27 19:02
#31

30# Känner du han? :D

Alicia
2008-05-27 22:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#32

Nääe :p men vi har träffats några gånger och han vet vem jag är och han har hjälpt mig med musiken och så :)

RatLover
2008-05-28 10:10
#33

Okej ;)

thilda-
2008-05-28 17:40
#34

jag har träffat ett gäng ja, några känner jag bla. privat :)
en är jag syssling med? minns inte hur det var.. men hur som hälst är jag lite släkt med kungen ;)

Annons:
Alicia
2008-06-14 19:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#35

Träffade danny igår efter rix fm festivalen..

Han kom och gjorde en slarvig autograf och sen lite snack.
När han var en bit ifrån mig..
A : Danny ! haru lyssnat på skivan?
D : Vad sa du? :)
A : Haru lyssnat på skivan?
D: Aa det har jag :D
A : .. vad tyckte du?
D: Jag tyckte det var bra :D, du är jätteduktig :D *skriver autograf *
A : Den första låten har jag skrivit själv…
Tjejer damp skriket så att danny inte hör och kollar bort :p
A : ..danny den första låten har jag skrivit själv.
D : Vad sa du? den första ? :D
A : Jaa du vet den som jag gav nyss..
D : Vad äre som låter?.. *börjar trycka örat mot mig*
D : *börjer sig ner mot min ficka*
D: Din mobil ! :D
A : heheh, åhnej

Och jag har inte så bra minne att jag kom ihåg allt utan till:p.. filmade det, haha.

Frida
2008-06-14 22:59
#36

Har träffat en del kändisar genom evenemang som har annordnats av släktingar i flera år. De är precis samma vanliga människor som vi andra "dödliga" fast en del av dem är bra mycket bättre på att vända kappan efter vinden. Och det vet jag av erfarenhet. Kan inte räkna upp alla jag har stött på men kan nämna lite roliga tilldragelser:

Att sitta i VIP-logen under Finnkampen med kungen och hans livvakter samt diverse högt uppsatta politiker är en rätt intressant upplevelse.

Under middagen efter en golfturnering blev jag utsatt för ett uppraggningsförsök av Morgan Alling. 16 år gammal med familj och annan släkt i närheten - gissa om han försvann från bordet snabbt ^^

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Frida
2008-06-15 23:46
#37

Glömde ju det mest intressanta: min lillasyster har gått i samma klass (1-9) som döttrarna till Anders Frisk och Panos Papadopoulos så hemma hos dem har man varit några gånger när man var yngre och lekte. Väldigt trevliga människor som dessvärre har fått mycket skit som gått ut över deras respektive familjer.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Emma-
2008-06-16 00:40
#38

Under Idol 2006 skrev jag brev till Erik Segerstedt. Fick ett handskrivet brev tillbaka, men har ingen aning om vart jag lagt det nu. Kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev, typ att han var bäst och just det någon dikt. Haha xD

Alicia
2008-06-16 18:09
#39

http://www.youtube.com/watch?v=-UTpF8g-uFQ

kolla in den :p.. det är filmen när vi snackde.
fast när jag sa åhnej kom inte med på youtube -_- haha,

EmmaG
2008-06-16 23:14
#40

jag har minsann stått 10 m ifrån Carl Einar Heckner på Femmanhuset i GBG + vart intervjuobjekt 2 gånger i de största lokaltidningarna i trakten!
Och min mamma dejtade den där hårdrockssnubben i en av Barensäsongerna när hon var ung!
Slå det ni CoolRolling Eyes

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Cevir
2008-06-16 23:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#41

Jag har träffat idol-Danny några gånger och pratat, fått autograf och kramat honom! :)
Har även träffat väldigt många tennisproffs då jag själv är tennisspelare och har varit funktionär på den stora tävlingen Sthlm Open. Robin Söderling har jag pratat med, fått autograf, fått MASSVIS med kramar och faktiskt till och med pussats med :O

/ Sara & Casper

Annons:
Theres
2008-06-17 02:16
#42

Ehm… jag bytte några mail med Adam Alsing på facebook för ett tag sedan… vi skrev om gemensamma bekanta :P

Sen flirtade Mikael Tornving med mig en gång utanför strand hotell i Borgholm… det var läskigt… för jag var typ 15 år då :P

Sen har jag snackat i telefon med Johan… ja… han bornprograms-Johan :P Han som var med i Hem till Midgård.

golf.ifokus.se

L1ll4n
2008-07-09 03:07
#43

#39 - måste berömma dig för hur du sjunger - asbra! :)

jag har träffat många olika artister men orkar inte skriva upp alla nu, är för trött för det ;)

Alicia
2008-07-11 03:52
#44

Tack så mycket :)

Anji
2008-07-13 18:19
#45

Förra veckan träffade jag Ola Salo och pratade i några minuter, och en stund senare träffade jag Håkan Hellström och pratade lite längre, han hade inte lika bråttom som Ola :p

CarolineJ
2008-07-14 06:03
#46

Jag gifter snart in mig i en (typ) kändisfamilj så jag är van hehe. ser inte nån skillnad men i början var det lite kul att berätta vad sambons familj gjort/gör…

Maja
2008-07-14 21:45
#47

#46 - Vad gör de då? :P

Johannes
2008-07-15 07:14
#48

#47 Det är min familj hon gifter sig in i (det är mig hon gifter sig med). Och jag vill betona på TYP kändisfamilj. Det är inte så att det handlar om hollywood liksom.

Det är tre personer i min familj som är en del kända. Det är min morbror som ägde Astoria (det gamla sandrews) något han fått mycket skit för som han inte förtjäna. Sen är min mormor och morfar gamla filmskådisar från 40-50-talet och "rörde sig i vissa kretsar". Visst är det roligt att se sina familjemedlemmar på imdb och wikipedia haha men det är inget speciellt vi tänker på. Men visst kan det vara kul att ringa till morbrorn så är det mikael persbrant som svarar.

Och det är såklart kul att man haft Ernst Hugo Järegård hemma hos sig osv osv men när man är runt detta så ser man inte de som kändisar i den benämning…

Men det som jag tycker är riktigt kul är att min morfar är den första i sverige som intervjuade The Beatles. Efter hans skådespelarkarriär så blev han journalist för Expressen och Sydsvenskan.

#0 Ja en hel del pga familjens kontakter.

Annons:
amandahandersson
2008-07-15 23:15
#49

Jag har vart med i samma film som Bibi Andersson och pratade då en hel del med henne :) Hon var ganska känd skådis för ganska många år sen, nu för tiden gör hon väl inte så mycket :P

Mizzy
2008-08-12 18:51
#50

Jag dejtade en från Fame Factory för ett par år sen. Var med han uppe på Skansen på en Fame Factory-dag…men d höll inte länge mellan oss. Är inte den typen som gillar sånt ståhej. Men där pratade jag me lite olika. Mathias Holmgren mfl.

Mizzy
2008-08-12 18:55
#51

just det…har ju snackat me Hasse Andersson oxå. Filmade han när han personligen grattade o sjöng för min bror på hans 30 årsdag. Lite kul :)

[IsabelleA]
2008-08-13 01:13
#52

Själv är jag släckt med kungen. Eller dt är ganska komplicerat men kungens farfar (tror jag det var) hade kul i sängen med städaren som är min typ mormors farfars mamma. haha, komlicerat.

Dock har jag inte träffat eller pratat med min kära släckting kungen. Har träffat väldigt många kändisar, orkar bara inte skriva upp ^^

MajaaR
2008-08-17 23:24
#53

Har inte träffat några kändisar alltså typ pratat eller så, men jag har sett Nordman & Bruce Springsteen live ;)

MajaaR
2008-08-17 23:24
#54

- Borttaget -

[Caaassie]
2008-08-18 13:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#55

Har varit på ganska många darin signeringar när jag var mindre så jag har träffat honom några gånger. Minns inte så mycket vad jag sa till honom eller vad han sa till mig, men han sa att jag hade en snygg tröja en gång, haha ;) Sen har jag träffat idol deltagarna 2005 & 2006 på signeringar och en gratis konsert. Och så åt jag, pappa och daniel breitholtz på Max efter en konsert 2005 någon gång.

Annons:
kristallkola
2008-12-10 16:51
#56

Bott i Los Angeles i några år så listan är lång, dessa är människor jag pratat/träffat eller sett (dvs stått bredvid eller suttit bredvid inte på en scen eller så)

Lil wayne
P Diddy
Paris Hilton
Nicky Hilton
Lil Jon
Sean Paul
Adrian Brody
Jessica Alba
Eva Mendez
Tara Reid
Hugh Hefner
Kendra wilkinson
Holly Madison
Bridget Marquardt
Fergie
Mario lopez
Chris brown
Missy Elliott
Nick Carter
Jamie Foxx
Kanye West

kristallkola
2008-12-10 16:53
#57

fortsättning på listan

Adam Brody (the O.C)
Melinda Clarke (The O.C)
Benjamin McKenzie (The O.C)
Britney Spears
Lindsay Lohan
Ashlee Simpson
Simon Rex
Wayans brothers (White chicks)
Jeremy Piven (ARI gold)
Vanessa Marcil (Las Vegas)
Adrian Grenier (entourage)
Kevin Connolly (entourage)
Bruce Willis
Bob Saget
Ryan Cabrera
Randy Spelling
Owen Wilson
Luke Wilson
Cisco Adler
Suge Knight
EVE
Travis Barker
DJ AM
Mickey Rourke
Brody Jenner
Lauren Conrad
Adam Sandler
Kevin Spacey
Scott Storch
Leonardo Di Caprio
Vince Vaughn
The Game
Robbie Williams
Daddy yankee
Cameron Diaz
Cristiano Ronaldo
Ryan Philippe
Sharon Stone
Danny Devito
Morgan freeman
Tyson Beckford
John legend
Bingo Rimer
Natacha peyre
Timbuktu
Akon
Tommy Lee
Criss Angel
Nicole Richie
Mena suvari
Perez Hilton
Ne-Yo
Shia leBeouf

observera att jag var EXTREMT uttråkad en kväll o hade min blogg kristall.webblogg.se till hjälp för att komma ihåg alla.. har liksom inte suttit o skrivit lista varje gång jag kom hem från en fest ;)

Migoff
2008-12-10 20:51
#58

Jag är släckt med Gustav vasa ;) Men jag har alldrig träffat honom :( XD

AliciaK
2009-05-11 12:09
#59

Oj, skapligt många kristallkola!

Jag har en ny änvändar sida eftersom jag helt glömt bort mina uppgifter.

:)

ChristineL
2009-05-11 21:59
#60

Senast i lördags träffade och pratade jag med sångaren i Path of no return, han är gammal klasskompis med min pojkvän så det kanske inte blev sista gången.

Annars har jag träffat och pratat med diverse dansband (Thorleifs, Arvingarna, Barbados…), hästhopparen Peter Eriksson, komikern Johan Glans.

Pratat i telefon med både Hjalle och Heavy om nån minns dom… ;)

nonisaga
2009-05-11 22:34
#61

He He… Jaaa…  Jag är inte en sån  där som kallad "kändis-kåt" person he he^^. Så jag har typ inte träffat eller pratat med ngn så känd *skäms xD*.

*LALALALA*

Kul att vi har så många "kändisar" här^^.

Honungskaka
2009-05-11 22:44
#62

Min faster är tillsammans och gravid med trummisen i Mando diaos barn…

Josefin

Medarbetare på Glamour I Fokus!

Annons:
nonisaga
2009-05-11 22:52
#63

#62 men vad coolt^^ ;o

Honungskaka
2009-05-11 23:28
#64

jepp :)

Josefin

Medarbetare på Glamour I Fokus!

Ebba-A
2009-05-12 21:53
#65

Öhh…. de jag kan komma på nu är mina morbröder :)

Rickard Bergqvist - Skådespelare och manusförfattare, har vart med i flera svenska filmer och serier. Han spelade den homosexuelle Stefan i Rederiet, min morbror är han till vänster :) Han är alltså lite historisk, eftersom han ingår partnerskap med Micki (i serien alltså) och det var det första homobröllopet som sändes i svensk tv ;)
Just nu håller han på med manusförfattning, och har bla. bearbetat och översatt My Fair Lady som visades på Götebrogsoperan 2007 och 2008(?)

Niklas Bergqvist - Musiker, var bassist i bandet Shanghai som var populärt på 80-talet. De hade flera konserter och har även gjort några album. :)

Någon som minns någon av dom? ;)

Värd på Choklad iFokus

Fiona
2009-05-12 23:08
#66

Hum jag har träffat John Whitaker, Helena Lundbäck, Malin Baryard (uäk), The poudels hmm tror att det var alla, inte en så storslagen lista ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

nonisaga
2009-05-13 00:07
#67

Om jag tänker efter lite så finns det ngr "kändisar" i släkten men inte kända i svergie. Sen har jag ju min musiklärare oxå haha, han har varit med i ett band som hette Coca Carola (som var populärt länge sen typ :P), honom pratar jag ju med varje vecka xD Han hter Jonas W…..?

Emelie-G
2009-05-13 12:41
#68

Min musiklärare i nian hade spelat i Ozzy Osbournes band och gjort musik till disneyfilmer, klassas det som kändis haha?:p

nonisaga
2009-05-13 23:08
#69

O nu har min musiklärare ett nytt band^^, deras musik spelas på bandit rock  (?) ( alla sthlm vet) klockan halv sju imorgon torsdag haha.

Annons:
Belindaa
2009-05-13 23:38
#70

Sean banan från floor filler har jag umgåtts med på ett Idolläger. Han och hans danspartner Ida var där och lärde oss dansa lite grann. Så jag har ett kort med sean där han håller i en blomma och "friar" till mig ;)

Fiona
2009-05-14 00:12
#71

Juste jag har dansat med Daniel DaSilva också :D

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Jojaton
2009-05-17 19:03
#72

Haha, min gamla musiklärare var med i Wisex xD Ett relativt (?) känt dansbandsband. Har varit med i melodifestivalen för typ 100 år sen, nej men ni fattar, och kom faktiskt två ;D

Johanna - Instagram

joooossan
2009-05-18 19:06
#73

#71 O.o (A)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Fiona
2009-05-18 19:38
#74

#73 Hihi vi hade dansvecka i skolan när vi gick i 5an eller ngt och då kom han och Carin (heter hon va , hans syster iaf) så dansade jag salsa med honom ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

joooossan
2009-05-18 19:42
#75

#74 Aw, jag älskar hans dans. Fruktansvärt bra!!

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Fiona
2009-05-18 22:28
#76

#75 Ja han är väldigt duktig :) Inte för att jag minns så mycket därifrån men man har ju sett på Lets Dance ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Annons:
Ellenfyrkant
2009-05-20 18:54
#77

Jag har träffat och pratat med Bert Karlsson (mina kusiner och min låtsas morfar känner honom). Jag har träffat och pratat med "Johan Hult" i Fucking Åmål.

Mvh Ellenfyrkant

Eklang
2009-05-22 20:55
#78

Har bla. fått kommentar över min sång av trummisen i lillasyster. Sen har jag väl inte pratat med någon annan. Vet dock att min bästa vän har pratat med min favorittrummis Joey Jordison i bandet Slipknot.

Emma, medarbetare på Hästfoto.

AliciaK
2009-05-25 14:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#79

Jag spelade piano tillsammans med Erik Segerstedt för nån måndad sen, det var lite kul :)

Träffade måns igår föresten.

Faidra
2009-12-07 18:22
#80

#67 Nonisaga

haha, Jonas Winberg heter han ^^

och ja, han är min musiklärare med xD

puss

Upp till toppen
Annons: