Annons:
Etikettträning
Läst 5939 ggr
Moa-Lee
2009-05-06 02:05

Riktigt smala ben?

Finns det någon typ av träning som punktförbränner på benen?

Jag vill ha dom där slanka, riktigt smala benen.

Nästan för smala, men that's what I want.

Löpning ska väl vara bra, men jag har sån fruktansvärd astma så jag klarar det verkligen inte.

Raska promenader varje dag, 1 mil kanske?

Är ju skönt för själen också.

Självklart finns ju alternativet att svälta sig själv men det känns inte så aktuellt.. Dessutom är det nog väldigt svårt att behålla när man börjar äta igen? =P

Annons:
elyse
2009-05-06 13:48
#1

Det är nog ingen bra idé att punktförbänna genom att träna och bygga muskler. Jag förstår inte riktigt varför du bara vill ha smala ben?

Emelie-G
2009-05-06 13:59
#2

Du kan få mina ben, dom är jobbigt smala och hade gjort i princip vad som helst för att få dom lite biffigare :p

JohannaMax
2009-05-06 22:35
#3

Cykling o spinning är bra träning. Löpning med. Jag har med svår astma men börja långsamt och öka succesivt så kommer det nog att gå bra. Så funkar det för mig men det behöver ju givetvis inte vara så för alla!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Telefonkontakt
2009-05-06 22:53
#4

man kan inte åunktförbränna fett. om du tränar specifikt på benen så bygger du muskler = större ben

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

goffa
2012-01-10 20:23
#5

Eeeeh - men hur i allsin dar kan du tro att du kan få "andra" ben än dem du föddes med? Byta ut dem via plastikop? De grundförutsättningar du föddes med är det du får spela med, en del, som jag, föddes med bitiga lår o pinniga vader, andra med piprensare all over, ytterligare andra med kurvor att dö för… Nope, försök du skulptera fram form, det är det du kan göra för att ändra proportionerna som i sin tur kan ge sken av en annan form på benen.

Ett annat tips är ju att använda klackar 24/7…

Fridaybrew
2012-01-11 04:52
#6

jäklar vad du har grävt i arkivet lol =) användaren TS har inte skrivit nytt inlägg sen 2009 lol.

/Fridaybrew

Annons:
Arinya
2012-01-12 16:44
#7

man kan/ska inte punktförbränna

FruThea
2012-01-13 16:30
#8

nej och om inte annat är det väl otroligt svårt? man kan ju inte riktigt be kroppen att bara gå ner på benen?

Sen är det väl så att gräset alltid är grönare på andra sidan? Man vill alltid ha det man inte kan få..

JustMySelf
2012-01-14 00:46
#9

Vet inte om det är någon idé att skriva i en sånhär gammal tråd, men gör det iallafall.

Precis som andra har skrivit kan man inte punktförbränna på benen, men att träna i allmänhet kan göra benen och resten av kroppen tightare. Lite muskler gör att benen får snyggare form också.

goffa
2012-01-15 21:46
#10

#6: haha, ja serdu det kanske var rätt länge sen den skrevs, kollar inte så noga på dyl. Halkade mest in på fascinerad nyfikenhet å den låg under "senaste inlägg"…

Justsmiile
2012-01-16 08:19
#11

men jag tycker om när man tar upp gamla trådar! Finns ju fler som undrar samma sak så :)

Louise Nilsson

Medarbetare på Chinchilla

 

snaapit.blogg.se

Upp till toppen
Annons: