Annons:
Etikettkändisar-skvaller
Läst 1897 ggr
joooossan
2009-06-22 18:04

Kändisfenomenen

Har du någon speciell känd person som du anser ha en riktigt snygg sminkning, klädstil eller alltid har håret sådär du själv alltid försöker få till det? Flört

Visa, berätta, förklara! Känner för lite inspiration :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Annons:
Emelie-G
2009-06-22 18:06
#1

Sarah Jessica Parker (spelar bla Carrie i Sex and the city) tycker jag har snygg stil, dock inget jag försöker efterlikna men hon passar bra i det :)

elyse
2009-06-22 22:25
#2

Jag älskar Jennifer Beals hår, men jag har ingen direkt stilförebild, det är i så fall många som jag kan kombinera till min stil; Kat von D (Ed Hardy, hål i jeansen), Eva Mendes (feminint, stilrent) och Ellen DeGeneres, faktiskt (avslappnat och unisex).

Fiona
2009-06-22 22:32
#3

Jag giller Rachel Bilsons stil , jag skulle vilja efterlikan den men jag tycker det är svårt, tips ?! Hon anväder mycket slimmade jeans, kjolar, klänningar & höga skor vilket blir mycket läckra kombinationer!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

ChristineL
2009-06-22 23:49
#4

Scarlett Johansson gillar jag! Hon ser så naturligt glamourös ut. Söt och vacker på samma gång.

SofiaOfSweden
2009-06-23 23:43
#5

Pixie Geldof och Kate Moss gillar jag, sen är det någon mer som jag inte kommer på i skrivande stund ;) Är dock en sucker för rockabilly-stilen med svart läder, stuprör och röda läppar! (Så ja, en sådan kändis letar jag efter).

Upp till toppen
Annons: